Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni ei suostu hyväksymään edellisistä suhteistani tulleita lapsia

Vierailija
02.11.2023 |

Itse olen työtön mutta miesystäväni ilmoitti ettei aio hankkia lapsilleni joululahjoja tai kustantamaan ehdottomaani perheen yhteistä autoreissua lappiin talvella. Kuinka saisin hänet ymmärtämään ettei hän ole suhteessa ainoastaan minun kanssani vaan hänen tulee sitoutua myös lapsiini ja olla isä heille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ymmärrän miestä, mutta myös sinua. Ette vain elämäntilanteenne takia sovi yhteen, vaikka kuin olisi rakkautta. 

Kiitos ymmärtävästä ja asiallisesta vastauksestasi. Harmi jos tosiaan työttömyys pilaa mahdollisuuteni parisuhteeseen/suhteisiin ennen kuin lapset ovat täysi-ikäisiä.

Ap

Vierailija
22/29 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei mies suostu jonkun jännä miehen siittämien kakaroitten joulupukiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä ihan käsittämättömiä nämä yh-provot. Mäkin olen eronnut äiti ja tunnen useita kaltaisiani. Ei kellekään tulisi mieleenkään vaatia, että miesystävä kustantaisi edes naisen matkaa, saati naisen lasten matkoja. Jopa avioliitossani kaikki yhteiset kulut maksettiin puoliksi ja kumpikin maksoi itse omat kulunsa, joten olisihan se nyt ennenkuulumatonta, jos joku miesystävä joutuisi maksumieheksi. 

Jotain historian havinoita tuollaiset, että mies otettaisiin lähinnä taloudellisista syistä. Ei taida todellisuudessa enää rahan vuoksi monikaan ryhtyä suhteeseen, oli yh tai ei. Kyllä mieheltä odotetaan ihan vaan laadukasta seuraa ja hyvää seksiä. 

Vierailija
24/29 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, läpinäkyvä.

Vierailija
25/29 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis 4 kappaletta "edellisistä suhteista tulleita lapsia" 

Miten lapsia noin vain "tulee"? Ja vieläpä noin valtavat määrät? Oletko ikinä kuullut kortsusta? 

Vierailija
26/29 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hankit lapsia monen miehen kanssa.

Vierailija
27/29 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuulostaapa oudolta, että hänen yksin pitäisi kustantaa koko porukalle reissu. 

Tottakai minäkin osallistun työttömyyskorvauksistani mutta ne ovat niin pienet ettei siitä jää hirveästi jaettavaa minulle ja neljälle lapselle. 

Mielestäni parisuhteissa joissa ei ole lapsia on erikseen miehen ja naisen rahat, mutta jos perheessä on lapsia niin silloin rahat ovat yhteiseen käyttöön.

Ap 

No niin, tämä paljasti aloituksen huonoksi provoksi. Poistoon vaan ja eteenpäin.

Olet surullinen tapaus, jos sulla on 4 lasta, saat elatusmaksut ja lapsilisät noiden surkeiden työkkäri rahojesi lisäksi. Joten pystyt kyllä kustantamaan lastesi tarpeet itse. jos haluat ja käytät rahasi järkevästi. ei se mies ole velvollinen niitä kustantamaan. äitinä en edes ymmärrä mitä ruikutat.... ja vielä matkoja

Vierailija
28/29 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ostaisi lahjoja tai maksaisi matkoja toisten kakaroille. 

N40

Vierailija
29/29 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet työtön? Ei miehen tehtävä ole maksaa sinun ja lapsesi kuluja.

En minäkään maksaisi. Käyn töissä ja omat lapseni ovat jo aikuisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi