Miten miehet Etelä-Pohjanmaalla ovat niin komeita?
Missään muualla ei ole niin komeita miehet, kuin Etelä-Pohjanmaalla. Mistä mahtaa johtua?
Kommentit (156)
Vierailija wrote:
monella ruotsalaiset juuret
Yllättävän vähällä on ruotsalaiset juuret. Pienellä osalla aatelissuvuista on. Enemmistöllä pohjanmaan porukoilla on 1600-luvulta tulleiden karjalaisten tai venäläisten geeniperimä.
Totta, upeat ulkonäöt. Exäni oli todella pitkä, komeat kasvonpiirteet ja äitinsä ihan Ruotsalainen, hänen siskonsakkin näytti kans todella hyvältä ja todella pitkä. No...petti minua ja jätön jälkeen sillä oli heti mun jälkeen uus avopuoliso, tämä hieno mies yrittää somessa ottaa kokoajan minuun silti yhteyttä ja kerran katsoin varsin miten se kommentoi muille naisille että sisältä aika mätänen.
Ihannoidaanko Pohojanmaalla rikollisuutta/rikollisia?
Vierailija wrote:
PERKELES!!!!
Ei näy kaulaa. Pää on kuin peukalopotti.
Komeita voi olla, mutta ei kovin uskollisia. Tuntuu olevan heille ihan normaalia, että on naisia ns. joka sormelle, vaikka olisivat varattuja ja perheellisiä. Onko se sitten jokin Pohjalainen tyyli? Tuntuvat olevan vähän sovinistisia tai naista alistavia tyyliin, että nainen on kotona palvelija ja mies liehuu maailmalla toisten naisten kanssa.
Komeita on. Suomen komein heimo muutenkin. 💃
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
monella ruotsalaiset juuret
Yllättävän vähällä on ruotsalaiset juuret. Pienellä osalla aatelissuvuista on. Enemmistöllä pohjanmaan porukoilla on 1600-luvulta tulleiden karjalaisten tai venäläisten geeniperimä.
Joo tai ihan 1900-tulleiden karjalaisten.
Eiköhän esim duudsonien HP Parviainen ole evakoiden jälkeläinen ihan sukunimestä päätellen. Parviainen on itäsuomalainen nimi.
Samaa ihmettelen. Pitkiä, raamikkaita, miehekkäitä. Otin yhden sellaisen itselleni ja kyllä kelpaa katsella vuosienkin jälkeen
Mun pohjalaissuvun kantavanhemmat on kuulemma tulleet Tanskasta ja/ tai Espanjasta. Eipä tuota varmaa tiedä mutta komeata väkeä ollaan kuitenkin.
Etelä-Pohjanmaalla on tehty paljon henkirikoksia. Esim. Alajärvi siinä suhteessa synkkää seutua historiallisesti. Huomasin tämä n, kun luin 80-90 lukujen henkirikoksista. Väkivaltaista porukkaa taitaa olla paljon.
Minulla salarakas Pohjalainen, ihana!
Jaa, näyttävät vähän mullikoilta.
Alajärven ampuma-surma neljä ihmistä ammuttiin 90-luvulla.
Etelä-Pohjanmaalla on ollut ja on paljon romaneita. Osa sekoittunut ajansaatossa valtaväestön sukuihin, joten romanisuvun perinteitä ei ole käytännössä enää olemassa näissä sekoittuneissa suvuissa.
Körttiläisiä taitaa olla noin joka toinen
Muistan jonkun dokumentti-sarjan Areenassa, joka kertoi Etelä-Pohjanmaan nuorista. Muutamia vuosia sitten. Ne nuoret olivat todella järkevän oloisia ja kunnollisia, hyvät elämänarvot ja tavoitteet. Olin jotenkin yllättynyt ja jäi tosi hyvä mieli sen sarjan seuraamisesta, että niin fiksuja nuoria on olemassa.
Ei tohdita tulla, on semmoonen maine paikalla.