Kuinka paljon katselette salilla treenatessanne muiden herkkupeppuja ja kuinka onnistutte tekemään sen salaa?
Tuijottaminen kun on vastoin salietikettiä ja muutenkin epäkohteliasta.
Kommentit (23)
Eipä tule juuri katseltua. Olen aika omissa maailmoissani, mietin ihan muita juttuja ja sarjapainoja, liikkeita jne.
Jos nyt aivan eteen tulee joku jossain härskisti häpyhuulien väliin kiskaistuissa trikoissa niin sitten ehkä rekisteröin.
En katsele koskaan tarkoituksella, katse kyllä nauliintuu autonomisesti kun kohde tulee tutkaan, ja aina jään kiinni.
En ollenkaan, kun keskittyminen menee kun ihailen peilien kautta itseäni. olen niin uskomaton mieskarkki. salin komein mies. ja fiksuin, ja varmaan rikkainkin.
Kovaa itsekuria vaatii olla katselemattakaan.
En kuitenkaan halua olla häiriöksi.
Eihän se katselun kohde sitä tiedä, vaikka kuinka tuijottaisi, ellei ole silmiä selässä. Itse kyllä ahmin saliperseitä silmilläni aina kun sellaisen näen.
Vierailija wrote:
Tämän takia en käy saleilla. Kaikki kyylät huohottaa hikisine sormineen, ärsyttäviä paikkoja.
Siksi oletkin tuollainen pullukka ja säästyt katseilta. Miesten katse siirtyy automaattisesti omiin varpaisiin sinut nähdessäsi.
kirjoitti:
Vierailija wrote:
Tämän takia en käy saleilla. Kaikki kyylät huohottaa hikisine sormineen, ärsyttäviä paikkoja.
Siksi oletkin tuollainen pullukka ja säästyt katseilta. Miesten katse siirtyy automaattisesti omiin varpaisiin sinut nähdessäsi.
Ohhoh, en tiennytkään että salilla käymisen näkee suoraan vartalosta, mahtaa siellä sitten olla tungosta jos siellä on kaikki muut paitsi pullukat. Ja kaikille naisille on toki tärkeintä että miehet katsoo ihaillen. Mikä voisikaan olla tärkeämpää?
Vaan olipa eilen kiusallista kuin vatsoja jumppailin matolla ja just naaman eteen tuli joku akka persvakoon vedettyine iciw-pöksyineen. 🤦
Menkääpä ryhmäliikuntatunnilla takariviin. Ihan hetero nainen olen, mutta hämmentää nähdä liuta naisia heilumassa nenän edessä tiukoissa pyllyhousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se katselun kohde sitä tiedä, vaikka kuinka tuijottaisi, ellei ole silmiä selässä. Itse kyllä ahmin saliperseitä silmilläni aina kun sellaisen näen.
/// Kyllä se tyttö saattaa nähdä samalla kun
peilistä itseänsä katselee. Sitten voi tulla vähän nolo tilanne, jos tyttö ei tykännyt. Saat
sitten vihaisen katseen häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä ryhmäliikuntatunnilla takariviin. Ihan hetero nainen olen, mutta hämmentää nähdä liuta naisia heilumassa nenän edessä tiukoissa pyllyhousuissa.
Ihana mielikuva.
Eikös naiset ja miehet ole eri saleilla, tietysti jos oma genre kiinnostaa niin silloin tilanne vakava
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä ryhmäliikuntatunnilla takariviin. Ihan hetero nainen olen, mutta hämmentää nähdä liuta naisia heilumassa nenän edessä tiukoissa
Yleensä olen ryhmäliikuntatunnit aina eturivissä, mutta nyt sait uteliaisuuteni heräämään. Joku kerta lähiaikoina kokeilen tuota takariviä.
Ihan hetero nainen olen itsekin, mutta arvostan kyllä kauniita naisvartaloita.
Aina tilaisuuden tullen vilkaisen naisten herkkupeppuja, mutta nopeasti huomaamatta. Joskus tietysti voivat huomata pullotuksen toisen reiden kohdalla jos alkaa tekemään hieman heijaria päälle.
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan, kun keskittyminen menee kun ihailen peilien kautta itseäni. olen niin uskomaton mieskarkki. salin komein mies. ja fiksuin, ja varmaan rikkainkin.
Aika jännä että on kaikkea tuota ja samalla tämän palstan urpoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että on kaikkea tuota ja samalla tämän palstan urpoin.
Äläs nyt. Luulenpa, että tuo mieskarkki on kaiken lisäksi huumorintajuinen.
1/3 osan täysin huomaamattomasti.
Kyllä minäkin naisena rekisteröin hyvät takamukset, vaikka hetero olenkin.
Yritän katsoa, kuinka nuo naiset treenaavat ja millä painoilla.