Miten kannattaisi pukeutua jos haluaa piilottaa vatsakkuutta?
Minulle on kahdesta raskaudesta jäänyt ikävä edelleen raskausmahaa muistuttava vatsa. Paino on kyllä tippunut reippaasti mutta etureppu istuu tiukassa :(
kaipaisin jotain vinkkejä pukeutumiseen. Haluaisin saada huomion pois isosta mahasta. Housut ovat minulle todella hankala hankinta. Perus farkut napilla ja vetskarilla eivät ikinä mene kiinni vaikka olisivat muuten sopivat. Käytän edelleen äitiysleggingsejä mutta olisi mukavaa päästä jo niistä eroon sillä ne saavat tosi nuhjuisen fiiliksen aikaan!
Kommentit (24)
Korkeavyötäröiset housut ja lyhyt (väljähkö) yläosa. Kaavut ei auta, päinvastoin.
Tumma, väljä mutta ei ylisuuri, laskeutuva yläosa tai mekko. Sen päälle värikkäämpi villatakki, bleiseri tms. Näin huomio kiinnittyy siihen värikkäämpään kehykseen, tummat värit häivyttävät. Silmä hämää myös se että yläosan väritys ei ole yhtenäinen.
Jos kauniit jalat niin sitten alaosassa korostaa niitä. Mulla on tumma trikoomekko jonka kanssa laitan esim. Pilkulliset ohuet sukkahousut, nilkkurit ja tosiaan jonkun värikkään hämäyksen yläosaan - on mukava, toimiva ja mahaa häivyttävä asu.
Tissiverhot tai englanniksi tit curtains.
Suoralinjainen tarpeeksi iso ja pitkä tunika ettei ole makkrankuori. Ei A-linjaista. Joustava maksihame tai joustavat legginssit, käytän itse. Ei käy kiristävät housut ollenkaan kun vatsa turpoilee.
https://www.cellbes.fi/naiset/alaosat/leggingsit?offset=96
Cellbesin legginsseissä olen viihtynyt ja joustoa pitää olla se väh. 5%, tarpeeksi korkealla vyötäröllä ja sieltä löytyy tarpeeksi pitkiä tunikoita kun mittaa pituuden että se on riittävä. Viskoosiset ja 5% joustavaa ainetta ovat aivan ihania ja pehmeitä eikä hiosta. 30 päivää on aikaa kokeilla mutta ei saa pestä eikä irrottaa lappuja. Sen jälkeen voi kyllä vielä reklamoida jos vikaa ilmenee.