Onko ihan ok mennä huomenna töihin, jos nyt on kuumetta 38 astetta?
Tässä päivän mittaan nousi kuume 38 asteen kieppeillä, paleltaa, yskittää ja on nuha. Kyse on siitä, etten kehtaa ottaa saikkua, koska olin saikulla 3 päivää 3 viikkoa sitten (olin flunssassa). Esimiehen asenne saikuttamista kohtaan on myös ikävä. Eikä esimies saa tähän hätään enää ketään sijaitsemaan. Kyseessä on työ, jossa ollaan 80% ajasta ulkona. Onko ihan ok mennä siis töihin huomenna?
Kommentit (16)
On ok, jos ei keuhkokuume ja muutaman viikon saikku haittaa muutaman päivän pääsyä.
Taasko täällä. Ollaan saikulla tuossa tilanteessa,myös Porvoossa
Taitaa olla jo nuppi lämmennyt sekaiseksi ettei osaa käyttää harkintaa.
Et kehtaa? Onko tälläisiä ihmisiä oikeasti? Ei kehtaa olla sairaslomalla. Mitä muuta et kehtaa?
Onpa hyvä työnantaja, kun ei osaa järjestellä töitä tälläisten tilanteiden varalta
En ainakaan itse menisi. Ei työntekijän kuulu sairaana miettiä työnantajan sijaisia.
En menisi. Mieti nyt! Ulkotöissä 38 asteen kuumeessa! Sitten oot monta viikkoa sairauslomalla sen jälkeen potemassa hankalampia jälkitauteja.
Eiköhän tuossa ole jo hengettömänä jos kuumetta on 38 astetta? Ei tarvitse edes miettiä töihin menemistä. Tietty jos tarkoitit, että lämpösi on 38 astetta...
On tietenkin ok. Ulkona on hyvä olla kuumeessa, lämpenee ilmastokin. Tule tänne Tampereelle, niin saadaan lumet sulatettua nopsempaan ja päästään me lumipakolaiset joskus laskeutumaan Näsinneulasta.
No ei ole. Sulla voi olla korona. Sitä on hitokseen liikkeellä
Jos kyselet noin tyhmiä niin voit mennä.
Mittarin nyt uudestaan, niin oli 39,1
Ap
Vierailija wrote:
Mittarin nyt uudestaan, niin oli 39,1
Ap
Joo, se on ihan hyvä. Jos menee yli 42:n, voit kirjoittaa Douglas Adamsille kirjeen.
Jos pystyt niin totta kai. Mitä se lukema haittaa, jos oma kroppa toimii muuten?
Ei