Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla käynyt lennolla niin että yhtäkkiä laskeudutaankin tankkaamaan?

Vierailija
01.11.2023 |

Hieman ihmetytti viimeksi miksei Helsingissä tankattu riittävästi vaan piti jo alle tunnin lennon jälkeen pysähtyä tankkaamaan vaikka vain 4 tunnin lento olisi ollut. Onko tällainen normaalia? 

Entä onko käynyt niin että juuri kun oltu lähes maassa laskeutumista varten kone nouseekin takaisin ilmaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Välilaskut ovat aina olleet etukäteen tiedossa. Joskus kuulemma tulee yllättävä välilasku sairastapauksen vuoksi tai sitten on pitänyt pudottaa hullu riehuja matkan varrelle (iso lasku riehujalle) mutta omalle kohdalle näitä ei ole sattunut.

Vierailija
2/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla harvoja lentoja takana elämän aikana mutta silti käynyt näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En usko. Vai kirjoitatko Venäjältä?

Vierailija
4/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lento oli Helsingistä Kreetalle.

Vierailija
5/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huvikseen kekseisin tällaisen provon???? Öö miksi??? Millaiselle ihmiselle tulee tällainen mieleen?

Vierailija
6/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huvikseen kekseisin tällaisen provon???? Öö miksi??? Millaiselle ihmiselle tulee tällainen mieleen?

Joku inceli taas ..

Vierailija
7/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tankata siellä missä on halvinta löpöä.

https://www.polttoaine.net/3-tie

Vierailija
8/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran. Lanzarotelta Helsinkiin pysähdyttiin Portugaliin tankkaamaan. Syynä et Lanzarotella niin lyhyt kiitotie et ei voinu tankata täyteen siellä ettei kone paina liikaa.

Vierailija
9/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kapteeni kielsi kokonaan alkoholitarjoilun kun ylitettiin Alppeja

Vierailija
10/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli HkiVantaalla sakea lumipyry ja kone siihen jäänpoistoruiskutukseen ja se ruiskutusauto hajosi koneen eteen ja joutuivat vetämään traktorilla sen pois ja härdellissä kesti lumipyryssä niin kauan että jouduttiin uudestaan siihen ruiskutukseen, ihmiset ramppas vessassa ja katoin siitä sisäänkäynnin näyttöpaneelista että vessat jo yli puolitäynnä ennen nousua, no kanarialle matka ja kapteeni kuulutti Iberian niemimaan yllä että vessoja ei saa käyttää, koska ovat täynnä, eli joko joudumme laskeutumaan Faro:hon tyhjentämään toiletit taikka kaikki saavat ryhtyä poliiseiksi eli pidättämään, hirveä joukkopaine heräsi matkustamossa jotta kukaan ei saa vaatia laskeutumista kun muutoinkin jo myöhässä mutta eräällä jo kupla otsassa joten alas mentiin.

Vierailija
11/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kertoa kaikkia sattumuksia lennoilla! Tuosta tankkauksesta ei kerrottu kuin siinä kohtaa kun alettiin laskeutua, kyllä kaikki ihmetteli. Toi Alppien yli tarjoilukielto myös mielenkiintoinen, mikähän syy?

Vierailija
12/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sattunut, olen lentänyt ainakin sata kertaa ja pitkiäkin matkoja.

Vierailija
13/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä oli HkiVantaalla sakea lumipyry ja kone siihen jäänpoistoruiskutukseen ja se ruiskutusauto hajosi koneen eteen ja joutuivat vetämään traktorilla sen pois ja härdellissä kesti lumipyryssä niin kauan että jouduttiin uudestaan siihen ruiskutukseen, ihmiset ramppas vessassa ja katoin siitä sisäänkäynnin näyttöpaneelista että vessat jo yli puolitäynnä ennen nousua, no kanarialle matka ja kapteeni kuulutti Iberian niemimaan yllä että vessoja ei saa käyttää, koska ovat täynnä, eli joko joudumme laskeutumaan Faro:hon tyhjentämään toiletit taikka kaikki saavat ryhtyä poliiseiksi eli pidättämään, hirveä joukkopaine heräsi matkustamossa jotta kukaan ei saa vaatia laskeutumista kun muutoinkin jo myöhässä mutta eräällä jo kupla otsassa joten alas mentiin.

😅 jollain pissahätä niin pakko laskeutua… no minkäs teet 😅

Vierailija
14/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saa kertoa kaikkia sattumuksia lennoilla! Tuosta tankkauksesta ei kerrottu kuin siinä kohtaa kun alettiin laskeutua, kyllä kaikki ihmetteli. Toi Alppien yli tarjoilukielto myös mielenkiintoinen, mikähän syy?

Mä en montaa kertaa ole lentänyt mut tarinoita olis kerrottavaksi vaikka kuinka, aivan hullujakin, mm ole. joutunut siirtymään takaosasta etuosaan kun liikaa painoa takana, olin vielä tosi hoikka silloin, no pääsin ykkösluokkaan tarjoiluineen. Oikeastaan joka lennolla jotain hassua.

Vierailija
15/18 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kyllä epäilys, että laskeutumiselle oli joku muu syy kuin tankkaus - mutta sitä ei haluttu kertoa matkustajille.

Esim. joku turvallisuuteen liittyvä.

Itse kana ollut kyydissä kun laskeuduttiin Faroon matkalla Kanarialle ilman mitään ennakkovaroituksia. Jännä, että Farossa ohjaamo oli pitkään täynnä kaikenlaista henkiläkuntaa, vaikka ongelman piti olla täysissä vessoissa - joiden tyhjentäminen kesti 2 h...

Vierailija
16/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lentokoneissa tapahtuneita outouksia

Vierailija
17/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laskeuduttiin Rukan kentälle tankkaamaan.

Vierailija
18/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran laskeuduttiin Rukan kentälle tankkaamaan.

Ja lento oli siis mistä mihin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä