Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja miehen aikuiselle lapselle

Vierailija
01.11.2023 |

Olemme olleet nyt nelisen vuotta yhdessä ja jouluja miehen luona olen viettänyt viimeiset kolme joulua.

Miehen suvulla on ollut tapana ostaa myös aikuisille lapsille lahjat, niinpä minäkin olen erikseen ostanut lahjat kolmikymppisille tytölle ja hänen miehelleen ja vähän yli kolmikymppiselle pojalla ja myös miehen äidille, joka on myös aaton miehen luona.

Miehen poika on vähän syrjäytynyt, mutta on aina suhtautunut minuun vähän vihamielisesti, ei puhu minulle koskaan mitään. Tyttö ja miehensä ovat ihania ja meillä on hyvät välit.

No nyt mietin että ostanko tuolle pojalle mitään lahjaa. Koskaan ei ole minulle ostanut mitään, ei edes konvehtirasiaa. Muille kyllä ostaa lahjat.

Mitä mieltä olette, jätänkö ostamatta pojalle? Isältään ja muilta saa varmasti lahjat.

Minusta lahjojen ostelu aikuisiällä on muutenkin tylsää.

Kommentit (9)

Vierailija
2/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuommoselle vihaiselle ostaa ja heittääköhän menemään sen. Itseään voi kunnioittaa jo kun on näyttöä ettei se pidä sinusta ja kai ne toisetkin on huomanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jonkun edullisen lahjan ettei kukaan pahoita mieltään, esim. suklaata, pähkinöitä, sukat tms. Mitään kallista en ostaisi jos ei mua muistaisi mitenkään. 

Vierailija
4/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ostat sille pojalle lahjan. 

Vierailija
5/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa itse yhtäkään lahjaa ja ostat muille. En nyt ihan ymmärrä. 0/5

Vierailija
6/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ostaisin, mutta jonkun edullisen. Juurikin vaikka sukat ja jotain suklaata. Vaikuttaisi "kostolta" jos et mitään sille pojalle hommaa mutta muille ostat, ole sinä fiksu vaikka se poika ei olekaan. Onko muuten miehes koskaan mitenkään kommentoinut sulle tuota, ettei sen poika osta sulle mitään?

Vierailija
7/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kuulia

Vierailija
8/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku kirja, kirppikseltä saa halvalla. Pysyy sitten omassa huoneessaan lukemassa sitä. 

Vierailija
9/9 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako ne muut sulle jotain?