Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin töihin naisvaltaiselle alalle mutta loputon juoruilu tappoi työmotivaationi

Vierailija
01.11.2023 |

Minua kehutaan paljon kuinka ahkera olen mutta samaan aikaan työnjohto huomauttelee minua jatkuvasti sellaisista asioista joita tein kun jolloin työnjohto ei ollut paikalla. 

Töitä teen edelleen ahkerasti mutta samalla haen uutta työpaikkaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen töissä miesvaltaisella alalla ja olen lopen kyllästynyt miesten juoruiluun. Töitä ei tehdä ollenkaan kun ollaan kahviautomaatilla koko ajan juoruamassa.

Minä olin työssä naisvaltaisella alalla ja lopetin syyt: juoruilu, liittoumat, mielistely...

Vierailija
22/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi kuule sinä ja sisäistetty naisvihasi. Minä olen 2000 hengen ICT-firmassa töissä, 85 % miehiä ja sitä draaman ja juoruilun määrää! 

Miesvihasi määrä on suunnaton. Oletko hakenut terapiasta apua?

En minä miehiä vihaa, muutamaa olen rakastanutkin. Pointtini on se, että kaikki juoruaa. 

Koetetaan pitää naisten pahantahtoiset juoruilut erikseen faktoista ellei sinulla ole tilastotietoa linkittää meille.

Miehet on omasta mielestään vähemmän tunteellisia koska eivät laske vihaa tunteeksi. Miehet eivät omasta mielestään juoruilee vaan "vaihtavat tietoa" 😂. No täällä taannoin kahvilanpitäjä kertoi ettei ole missään kuullut niin myrkyllistä juoruilua kuin aamuisin kahville tulevien vanhojen miesten pöydissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja miesvaltaisella autoteollisuus alalla. Töissä lentää jatkuvasti sellaista peppukikkeli juttua ettei oikein jaksa. Mistään ei voi puhua kun ei tiedä tai kiinnosta eli esim. politiikka, uskonto, kulttuuri, tiede, tekniikka, ihmissuhteet, urheilu, musiikki jne.

Ihmiset ei tee muuta kuin kuolaposkella vääntää mutteria kiinni. Pakko päästä korkeakouluun ja jatkaa eteenpäin.

M39

Vierailija
24/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi kuule sinä ja sisäistetty naisvihasi. Minä olen 2000 hengen ICT-firmassa töissä, 85 % miehiä ja sitä draaman ja juoruilun määrää! 

Miesvihasi määrä on suunnaton. Oletko hakenut terapiasta apua?

En minä miehiä vihaa, muutamaa olen rakastanutkin. Pointtini on se, että kaikki juoruaa. 

Koetetaan pitää naisten pahantahtoiset juoruilut erikseen faktoista ellei sinulla ole tilastotietoa linkittää meille.

Miehet on omasta mielestään vähemmän tunteellisia koska eivät laske vihaa tunteeksi. Miehet eivät omasta mielestään juoruilee vaan "vaihtavat tietoa" 😂. No täällä taannoin kahvilanpitäjä kertoi ettei ole missään kuullut niin myrkyllistä juoruilua ku

viha on tunne. Väitätkö että se on ainoa tunne mitä miehet ei hallitse? vai miksi väität miehet on omasta mielestä tunteettomia? tiede on eri mieltä.

Vierailija
25/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletuksilla ja omien mielikuvien perusteella ihmisestä voidaan alkaa kehitellä juoruja ainakin taloyhtiössä vanhemmat naisihmiset harrastavat tätä. Tiettyjen taloyhtiön miesten kanssa tulen toimeen, koska pysyvät asiallisina, heillä ei ole syytä olla kateellinen naiselle. Mutta auta armias, jos olet varakas...

Vierailija
26/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että huonot käytöstavat, juoruilu ja kiusaaminen jäisi ala-asteelle, mutta mitä vanhemmaksi työikäiset tulee, sitä enemmän he taantuu teineiksi takaisin.

Vierailija
27/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on apinoita ja siks kukaan ei jaksa työelämää

Vierailija
28/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Molemmat kokeiltu, juoruilijoita riittää molemmissa. Sillä erolla vaan, että naiset pystyi juoruamaan töitä tehden, miehillä työ pysähtyi, kun juoruilu alkoi. Molemmat oli fyysisiä töitä. Nykyisin toimistotyössä juoruilu hoituu tauoilla.

Mitäköhän aineita noi naiset vetelee jos noin hyviä Multitaskaajia.

Vierailija
29/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ensimmäinen sääntö sosiaalialan naislaumassa oli itselleni, että hoida vaan hommasi ja painu himaan. Ei mukaan mihinkään kaffekerhoihin.

M43

Tällä reseptillä olen itsekin pärjännyt. Olen autuaan tietämätön monista juoruista, mitä pidän vain hyvänä asiana.

Ehkä naisille monisanainen jutustelu toimii sosiaalisena liimana, jota tarvitaan paljon. Ei se suurimmalta osin varmaan mitään pahantahtoista juoruilua ole, mutta aikaa se näyttää ottavan.

M45

Vierailija
30/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset osaisivat käyttäytyä ja tehdä työaikana töitä juoruilun lisäksi, niin voisi palkkakin nousta. Mutta kun ei niin ei.