Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin töihin naisvaltaiselle alalle mutta loputon juoruilu tappoi työmotivaationi

Vierailija
01.11.2023 |

Minua kehutaan paljon kuinka ahkera olen mutta samaan aikaan työnjohto huomauttelee minua jatkuvasti sellaisista asioista joita tein kun jolloin työnjohto ei ollut paikalla. 

Töitä teen edelleen ahkerasti mutta samalla haen uutta työpaikkaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen samasta syystä vaihdoin itse naisvaltaiselta alalta muutaman kuukauden jälkeen

Vierailija
2/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen sääntö sosiaalialan naislaumassa oli itselleni, että hoida vaan hommasi ja painu himaan. Ei mukaan mihinkään kaffekerhoihin.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eli teet ahkerasti töitä vain silloin, kun työnjohto on paikalla.

Ota tästä banaani palkinnoksi. 🍌

Vierailija
4/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä miesvaltaisella alalla ja olen lopen kyllästynyt miesten juoruiluun. Töitä ei tehdä ollenkaan kun ollaan kahviautomaatilla koko ajan juoruamassa.

Vierailija
5/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alalla, jossa ei juurikaan ole sukupuolijakaumaa. Juoruilun määrä on ihan uskomatonta. Etenkin miesten kesken.

Vierailija
6/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juoruakkoja on meidän taloyhtiössä myös. Yrittävät väkisin imeä tietoa toisesta ihmisestä. 

Vierailija
7/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, sama huomattu.

Vierailija
8/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lol, kohtaat melkoisen yllätyksen jos luulet että miehet eivät juoruile eivätkä draamaile 🤣🤣🤣. 

Ps kukaan ei ole niin emotionaalinen ja dramaattinen kuin keski-ikäinen mies

T. IT-alalla 85%lla miesenemmistöllä viimeiset 20v työskennellyt 

IT-ala on täynnä lievästi autististia miesrobotteja, joilla ei näytä olevan minkäänlaista tunteita.

Vierailija
9/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kokeiltu, juoruilijoita riittää molemmissa. Sillä erolla vaan, että naiset pystyi juoruamaan töitä tehden, miehillä työ pysähtyi, kun juoruilu alkoi. Molemmat oli fyysisiä töitä. Nykyisin toimistotyössä juoruilu hoituu tauoilla.

Vierailija
10/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule sinä ja sisäistetty naisvihasi. Minä olen 2000 hengen ICT-firmassa töissä, 85 % miehiä ja sitä draaman ja juoruilun määrää! 

Vierailija
11/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voi kuule sinä ja sisäistetty naisvihasi. Minä olen 2000 hengen ICT-firmassa töissä, 85 % miehiä ja sitä draaman ja juoruilun määrää! 

Miesvihasi määrä on suunnaton. Oletko hakenut terapiasta apua?

Vierailija
12/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näitä juoruakkoja on meidän taloyhtiössä myös. Yrittävät väkisin imeä tietoa toisesta ihmisestä. 

Tietovanpyyrejä?!

Vierailija
13/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Vierailija
14/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpaikat on patologisia.

Vierailija
15/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En minä miehiä vihaa, muutamaa olen rakastanutkin. Pointtini on se, että kaikki juoruaa. 

Vierailija
16/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tietovanpyyrejä?!

Ei ihmisestä voi juoruilla ilman, että imee tietoa tästä. Täytyyhän ihmisestä jotain ensin tietää, jotta juttuja voi laittaa kiertoon.

Vierailija
17/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En minä miehiä vihaa, muutamaa olen rakastanutkin. Pointtini on se, että kaikki juoruaa. 

Koetetaan pitää naisten pahantahtoiset juoruilut erikseen faktoista ellei sinulla ole tilastotietoa linkittää meille.

Vierailija
18/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lol, kohtaat melkoisen yllätyksen jos luulet että miehet eivät juoruile eivätkä draamaile 🤣🤣🤣. 

Se on se andropaussi. Myös puolisoina ovat siinä iässä ihan pahimpia nalkuttajia, juoruakkoja ja diivoja.

Vierailija
19/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on se andropaussi. Myös puolisoina ovat siinä iässä ihan pahimpia nalkuttajia, juoruakkoja ja diivoja.

Samassa iässä etsit taukoamatta miehestäsi huomautettavaa etkä tajua "andropaussin" olevan vain oma mielenterveyd ongelmasi joka hoituu oikealla lääkityksellä.

Vierailija
20/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruympäristöä pitää osata hallita t. nainen jonka työpaikan sukupuolijakauma tasainen. Jos ei halua että jostain asiasta saadaan töissä tietää, on opeteltava olemaan niistä aiheista kokonaan hiljaa tai valehdeltava ja harhautettava niin etteivät kollegat älyä.

Jos taas joku asia heidän on hyvä tai ihan ok tietää, se kannattaa kertoa talon pahimmalle juoruajalle, hän välittää tiedon koko taloon ja kaikki ovat tyytyväisiä. Näin menettelen itse ja hyvin on mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi