Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä Parisuhteessa s*ksi

Vierailija
01.11.2023 |

Erosin 20 avioliittovuoden jälkeen miehestäni.

Olin erosta helpottunut, laihduin kymmenisen kiloa ja jotenkin sain itseluottamuksen ja vähän itsetuntoakin takaisin.

Noin vuosi erosta tapasin nykyisen mieheni ja tunsin syvää yhteenkuuluvutta ja meillä oli upea seksiä, jopa monta kertaa päivässä. Nykyinen mieheni kehui minua, ex oli mm. haukkunut äläpäätäni rumaksi synnyksen jälkeen ja muuta " mukavaa".

Nyt viiden vuoden yhdessäolon jälkeen seksi on luonnollisesti vähentynyt, vaikka sitä usein harrastammekin. Mies on aika mustasukkainen ja nyt hän on " keksinyt" että minulla on toinen mies, koska en halua enää seksiä niin usein.

Olemme tästä puhuneet, mutta liian usein tämä tulee esille, varsinkin jos tulee jotain muuta riitaa.

Itse en todellakaan ole mikään erityisen seksuaalinen ihminen, mutta jotenkin siinä eron jälkeisessä vapaudessa oli ihanaa vähän rietastella.

Nyt mietin jopa eroa tilanteen takia kun näyttää siltä, etteivät halumme kohtaa. Toki muutakin murhetta suhteessa on, taloudellista huolta ja yhdellä lapsista( ei siis meidän yhteisellä) on ongelmaa, joka myös rasittaa parisuhdetta.

Onko jotain vinkkejä kun tuntuu, että keskustelulla ei ole mitään virkaa kun asia tulee aina vain uudelleen esille.

onko helpointa vain erota ja toivoa että mies löytää naisen joka haluaa joka päivä. Meillä kuitenkin nyt seksiä 2-3 kertaa viikossa, vähän riippuen miten työvuorotkin menevät.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita suoraan vaan että seksi

Vierailija
22/24 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eroat ja sitten taas uuteen suhteeseen, jossa alku täynnä intohimoa. Kun siinäkin suhteessa taas seksi ja halukkuus hiipuu, niin otat taas eron ja seuraava mies vuoroon.

Naisilla on helppoa, kun aina voi vaan ottaa uuden miehen.

Juuri tuosta syystä olen kateellinen naisille. Uusia miehiä riittää aina ja naisena saa niitä helposti. Jos saisi aina uuden naisen kun yksi alkaa pihtaamaan niin ei olisi valittamisen aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hirveän yleistä. Ei pidä kuitenkaan syyllistää naisia tästä. Kyse on biologiasta. Jostain syystä se oma mies vaan alkaa seksissä kyllästyttää hyvin usein ja useimpia naisia pitkässä suhteessa. Syy on hieman tuntematon mut kai se on jollain tapaa kytköksissä lisäätymiseen ja jälkikasvusta huolehtimiseen. Miehillä taas on luonnostaan tarve päästä harrastamaan seksiä niin kauan kun ovat toimintakykyisiä. Sekin biologiaa.

Vierailija
24/24 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

kirjoita suoraan vaan että seksi

Samaa ihmettelin otsikossa, mutta kai tässä silti puhutaan samasta asiasta. Kun suksi ei luista, niin ei ole kivaa hiihdellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän