Mistä syötävästä muut pitävät, mutta sinä et?
Kommentit (51)
Silli ja tilli ovat kauhistus (ja ilmeisesti on vielä tillisilliäkin, hui!). Maksa on myös valmistustavasta riippumatta kammottavaa.
Katkarapu, homejuusto, lohi ja lipeäkala.
Kermakakku. Hyi helvetti. En voi sietää myöskään kinuskia, en ymmärrä miksi joku syö sitä vapaaehtoisesti.
Vierailija wrote:
Katkaravut ja sienet. En pidä kummastakaan. Ja kuvitella että jotkut herkuttelee näillä. huh
🤣
Maksaa en syö missään muodossa. Hedelmät puuron päällä ovat kai suosikkeja. Itse syön puuron puurona ja hedelmät erikseen.
Vierailija wrote:
Suklaa.
Mulla sama. Ja jäätelö.
Tykkään kyllä syödä joskus karkkia ja mehujäät ja sorbetit on hyviä. Jotenkin kuitenkin tuo rasva + sokeri yhdistelmä on liian tymäkkää.
En tiedä ketään joka pitäisi yhdestäkään syövästä.
Useimmat melkein loukkaantuvat, kun kerron etten pidä makaronilaatikosta
Makeat jälkiruoat on yäk. Haluaisin jotain raikasta tai sitten kahvi ja konjakki.
N 50.
Soija, sushi, tofu, avokado, mämmi ovat kaameinta mitä tiedän. On niitä muitakin mitä en syö vaikka maksettaisiin kuten suklaa ja jugurtti sekä kaikenlaiset margariinit.
Vierailija wrote:
Useimmat melkein loukkaantuvat, kun kerron etten pidä makaronilaatikosta
Täällä toinen. En ole tehnytkään sitä 20 vuoteen, oli exmiehen herkku.
Itse en tykkää kolajuomista enkä mistään muistakaan limsoista. Purkka on myös mielestäni kamala, vaikka ei nyt varsinaisesti syötävääolekaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suklaa.
Mulla sama. Ja jäätelö.
Tykkään kyllä syödä joskus karkkia ja mehujäät ja sorbetit on hyviä. Jotenkin kuitenkin tuo rasva + sokeri yhdistelmä on liian tymäkkää.
Sama. Rasva ja suola on oikein hyvä yhdistelmä, rasva ja sokeri ei mene.
Katkaravut ja sienet. En pidä kummastakaan. Ja kuvitella että jotkut herkuttelee näillä. huh