Kuuluu avioliitossa olla jatkuvasti tylsää?
En tee mitään erikoista tai uutta mieheni kanssa, ei hän edes yritä tehdä mitään sen eteen. Tottakai perusasiat on kunnossa, on ruokaa, katto pään päällä, lapsi, työpaikka, omat harrastukset ym. mutta ei mitään spesiaalia ikinä mitä voitaisiin tehdä yhdessä. Me ei kyllä tehdä yhdessä mitään kuin vain sekstailu, juhlapäivinä käydään syömässä ja hemmetin ennalta-arvattavaa aina. Tämän takia tuntuu että intohimoakaan ole kun päivittäin sitä samaa, pitkäveteistä ja harmaana arkea.
Mitä te teette että pidätte kipinän yllä? Vai onko teilläkin aina sitä samaa, ei ikinä mitään yllättävää?
Kommentit (23)
Miehet vois katsoa romanttisia elokuvia ja ottaa vähän mallia niistä. Siis vähän, ei överisti.
Meillä on yhteiset mielenkiinonkohteet. Aina on joku omakotitalon projekti ja suunnitelma tai matka yms tulilla. Liput rallitapahtumaan, keikoille, ulkomaanmatkoille. Lisäksi meillä on asuntovaunu ja seuraava reissu on aina suunnitteilla. Mökillä riittää kunnostuksia tai sitten vaan olla möllötetään luonnonhelmassa. Molemmilla on myös omat harrastukset ja työt joista jutellaan ja pohditaan niitä. Luetaan kirjoja ja keskustellaan niistä. Lisäksi kiinnostaa politiikka, maailmanmeno, kulttuuri, arkkitehtuuri, vanhat talot, taide, vintage tavarat ym ym. Ja tietenkin aikuisten lastemme elämät ja muu heihin liittyvä. Heidän kanssa korjataan autoja, remontoidaan heidän asuntoja ja hoidetaan lapsenlapsia. Tylsää ei ole ollut yhdessä vielä kertaakaan 30 vuoden aikana.
Vierailija wrote:
Mitä ap itse olet ehdottanut ettei olisi niin tylsää?
No olen vaikka mitä mutta vaikea itse innostua kun toinen on sellainen puupökkelö. Joskus mietin tosissani että mikä on juttu johon rakastuin hänessä. Ap
Sitä se arki on. Lapsen kanssa ollaan kotona iltaisin. Joskus käydään kävelemässä tai puistossa. Lapsi on tyytyväinen. Arki on turvallista ja ennakoitavaa.
Joskus käydään matkalla ja viikonloppureissulla.
Aloittakaa joku uusi ja jännittävä harrastus? Kiipeily esim. Siinä on jännitystä.
Vierailija wrote:
No mitä te teitte suhteen alussa?
-> -> -> = lapsi
Ap
Ehkä sulla on väärä käsitys siitä mitä elämän ja parisuhteen pitäisi olla. Siksi pidät onnellista ja rauhallista elämää tylsänä.
Lapsen saaminen heti suhteen alkuun on huono.
Jos ei heti tulisi, sitä yrittäisiin saada.
Näin seksiä olisi riittävästi
t. mies
No ei tietenkään kuulu olla olla tylsää. Todellisuudessa monella varmaan on tylsää, itse en tylsää liittoa katselisi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
-> -> -> = lapsi
Ap
En todellakaan kirjoittanut tätä viestiä. No alussa oli se uutuudenviehätys. Nuorina tavattiin, käytii bileissä ym. ajan saatossa liitto alkanut vähän 'lässähtänään'. Ap
Eikö työ väsytä sinua ap? Ehkä teet liian helppoa työtä. Voisit saada enemmän rahaa vastuullisemmasta työstä.
Illat menee usein sohvalla makoillessa ja tv:tä katsoessa. Työt väsyttää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
-> -> -> = lapsi
Ap
Aha. Eli ette edes tutustuneet kunnolla toisiinne ettekä tunteneet kiinnostusta toisianne kohtaan henkisellä tasolla. Ei mikään ihme että nyt on tylsää kun ->->-> huuma on ohi. Ehkä tässä on teille yhteinen harrastus, että tutustutte nyt toisiinne. Tai jos se ei kiinnosta niin kannattaa erota. Menneet ajat ei enää palaa.
Vierailija wrote:
Ehkä sulla on väärä käsitys siitä mitä elämän ja parisuhteen pitäisi olla. Siksi pidät onnellista ja rauhallista elämää tylsänä.
Ei, vaan tylsä parisuhde on oikeasti tylsä. Kipinää voi todella pienillä asioilla tuoda parisuhteeseen. Jotkut ihmiset vain jostain syystä kuvittelevat, että voivat olla parisuhteessa laiskoja.
Kyllä parisuhteessa pitää tehdä jotain sen parisuhteen eteen.
Ap lle tiedoksi että ota itse homma haltuun! Älä odota mieheltä mitään. Suurin osa miehistä on kotona aika tylsiä. Yllätä se! Järjestä kynttiläillallisia sun muita. Kehu vuolaasti jos mies innostuu olemaan edes vähän leikissä mukana. Meidän liitto on kestänyt monta vuosikymmentä. Tykkään kivoista asioista ja mukavista menoista. Jos olisin jäänyt odottelemaan miehen aloitusta, olisin nyt varmaan koomassa :) Oon järjestänyt niin, että aina on jotain odotettavaa tulevaisuudessa, se voi olla ihana matka, juhla, tapaamisia jne. Kulta pieni, tee se itse! Kyllä se mies tulee mukaan kun alkaa ymmärtämään mitä kaipaat.
Olen ihan kivan näköinen nainen vielä, pidän huolta kunnostani ja olen huomannut että saan paljon huomiota sinkkumiehiltä. En tietenkään pettäisi aviomiestäni enkä tule olemaan niin alhainen... ja tiedän miten helppoja jotkin ovat. Ap
Vierailija wrote:
Ap lle tiedoksi että ota itse homma haltuun! Älä odota mieheltä mitään. Suurin osa miehistä on kotona aika tylsiä. Yllätä se! Järjestä kynttiläillallisia sun muita. Kehu vuolaasti jos mies innostuu olemaan edes vähän leikissä mukana. Meidän liitto on kestänyt monta vuosikymmentä. Tykkään kivoista asioista ja mukavista menoista. Jos olisin jäänyt odottelemaan miehen aloitusta, olisin nyt varmaan koomassa :) Oon järjestänyt niin, että aina on jotain odotettavaa tulevaisuudessa, se voi olla ihana matka, juhla, tapaamisia jne. Kulta pieni, tee se itse! Kyllä se mies tulee mukaan kun alkaa ymmärtämään mitä kaipaat.
Olen sitä mieltä, että ehdottomasti AP:n tulisi järjestää kaikkea, mutta sen lisäksi kommunikoida rakastavasti, että haluaa myös samaa miehen puolelta. Ei parisuhde toimi, jos toinen vaan tekee ja yllättää. Ei se ole oikein, että hyväksytään että miehet saa olla laiskoja parisuhteissa.
Otsikossa kirjoitusvirhe; kuuluu on kuuluuko.