Lue keskustelun säännöt.
Miten saada palkka nousuun?
30.12.2006 |
Minulla on mielestäni epätasa-arvoinen palkka muihin työntekijöihin verrattuna. Työpaikallamme kokematon samanikäinen mies saa lähes samasta työstä ainakin 500 euroa enemmän liksaa. Tämänkin epäkohdan olen esimieheni kanssa ottanut esille, mutta hän luikertelee asiasta taitavasti. Ja vielä valtion hommissa...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla