mistä miehet luulevat naisten nauttivan eniten...
Kommentit (20)
Vierailija wrote:
Mulle riittää tietää mistä oma kulta nauttii eniten. Muista naisista ei tarvitse luulla mitään.
Ok. mutta entäs jos ei onnistukkaan...eikä mitään hantsia mistä naiset tykkää?
Naiset nauttivat siitä eniten kun mies tietää sosiaaliset säännöt
Seksissä naiset nauttivat siitä eniten että mies nauttii
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulle riittää tietää mistä oma kulta nauttii eniten. Muista naisista ei tarvitse luulla mitään.
No sittenhän kysytään tapaus kerrallaan mistä tykkää. Harmi vaan että 9/10 naisista ei saa sitä edes kysyttäessä sanottua vaan ajatuksia pitäisi osata lukea
Meillä nauttii paljon kun pillu on nuoltavana, enemmän viellä nauttii panemisesta, kun ollaan ensin tehty esileikit, nuolemiset ja hitaat panemiset, kun pannaan kunnolla ja rajusti, siitä rouva tykkää. Kysyn tarkastaakseni panenko liian rajusta, ei ole rajaa tullut vastaan.
Ei mitään käsitystä. 25 vuotta naimisissa ja edes anelemalla ei saa tietää mistä vaimo pitäisi. Ilmeisesti pimeässä, liikkumatta ja selällään enintään kerran kuukaudessa aiheuttaa suurimman hekuman.
Reipasta rynkytystä joka rööriin. Jos tämä ei riitä niin sitten läpsimistä, tunnelmallista puhetta ja eritteitä mukaan.
Useimmat ovat nauttineet pillun nuolemisesta. Jotkut ovat nauttineet yhdynnästäkin. Yksi laukesi koviten anaaliseksissä.
Uudet rullaverhot pitäis asentaa olkkariin tai
seksiä ei ennen heru ! Ota siitä sitten selvä.
Munasta ne tykkää. Ja jos ei tykkää, sitten ne on lesboja.
Kyllä se varmaan on se, että pääsee jäkättämään jostain mitättömästä asiasta. Vaikkapa väärään paikkaan unohtunut kahvikuppi.
Vierailija wrote:
Ei mitään käsitystä. 25 vuotta naimisissa ja edes anelemalla ei saa tietää mistä vaimo pitäisi. Ilmeisesti pimeässä, liikkumatta ja selällään enintään kerran kuukaudessa aiheuttaa suurimman hekuman.
No mpas kumma suhde teillä. Kyllä meillä puhutaan avoimesti seksistä päivittäinkin. Iso osa parisuhdetta. Vuoskymmenet yksissä jo oltu, mutta kun se liekki palaa yhä kovalla tulella, niin hienoaha se sitten on nyt. Just kysyin mieheltä olenko yhä haluttava, niin kyllä sanoi..ja noh tunnenhan sen kädessäni joka päivä, kovana. Kun sais kauan tästä nauttia, rakastan niin.
Läheisyydestä johon liittyy kiireetöntä kokonaisvaltaista hyväilyä ja halujen herättelyä, joka päättyy yhdunnän tai muun vastaavan toiminnan kautta molempien orgasmiin.
m49
Pyllynsä nuolemisesta, monessakin merkityksessä 😄
Harhat:
1. Kalun iso koko
2. Anali seksi
3. Peppureiän nuolenta
Nuo on palstan mieste kolmen keskiö, tunteista viis...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mikä ei onnistu? On mulla 30 vuotta seksin saralla aika hyvin asiat onnistuneet, eikä ehkä vähiten sen vuoksi että tietää mistä oma kulta tykkää… Ei siinä paljoa muiden naisten tykkäämisistä hyötyä ole, vaikka mielenkiintoinen aihepiiri toki.
Mun vaimo nauttii eniten halaulusta ja suutelemisesta, pienistä arkisista teoista joita voi tehdä kumppanin puolesta, Seksissä hän tykkää kaikesta: kiireettömästä pitkästä esileikistä, suuseksistä ja tietysti panemisesta, välillä hän haluaa tulla otetuksi hieman rajummin ja välillä hän haluaa itese ottaa ohjat omiin käsiinsä. Ehkäpä siksi hän tykkää juuri minusta kun olen seksissä täysin keskittynyt meihin yhdessä enkä ajattele muita sillä hetkellä, tottai koska olen mies tsekkaan myös ohimennen muitakin naisia sillä silmällä kun heitä näkee siellä ja täällä, seksin pitää olla hauskaa eikä mitään tiukkapipoista äheltämistä
Vierailija wrote:
Harhat:
1. Kalun iso koko
2. Anali seksi
3. Peppureiän nuolenta
Nuo on palstan mieste kolmen keskiö, tunteista viis...
Totta, perseen nuolenta puolin ja toisin unohtui vaikka se on äärimmäisen tärkeää. Kaikki perseeseen keskittyvä toiminta on.