Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut lääkäriltä apua laihdutukseen?

Vierailija
31.10.2023 |

Oletko saanut lääkäriltä konkreettista apua laihdutukseen? Minulle lääkärit kommentoivat välillä että pitäisi laihduttaa mutta mitään konkreettisia ohjeita eivät ole antaneet tai reseptiä määränneet koska he eivät tiedä kenelle he voivat laihdutuslääkereseptin kirjoittaa, millaiset kriteerit reseptilääkkeille on ja täytänkö minä nuo kriteerit. Pitääkö asiakkaan itse selvittää reseptilääkkeen kriteerit lääkärille jotta hän voi ne määrätä. Sain masennuslääkityksen jonka seurauksena lihoin yli 20 kg nopealla tahdilla. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut lääkäriltä apua peräsuolen laskeumaan?

Vierailija
2/6 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En saanut mitään apua syömishäiriö klinikaltakaan koska siihen aikaa suomessa ei lääkärit tienneet mikä on BED edes syömishäiriöitä hoitavalla klinikalla yliopistosairaalassa. Tästä oli jotain noin 15 vuotta, joten  huonosti on tämänkin alan osaamiset meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko saanut lääkäriltä apua peräsuolen laskeumaan?

Entäs miten sinun piilokivekset?

Vierailija
4/6 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa mitään ohjeita lääkäriltä laihdutukseen, pitäisi vain itse osata kaikki. Lääkärit ovat turhia ja heillä on liian kallis palkka siihen nähden mitä tekevät.

Vierailija
5/6 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomessa ei saa mitään ohjeita lääkäriltä laihdutukseen, pitäisi vain itse osata kaikki. Lääkärit ovat turhia ja heillä on liian kallis palkka siihen nähden mitä tekevät.

Se ei kyllä ole avaruustiedettä ja veikkaan että jos saisit lääkäriltä sen ainoan oikean ohjeen, närkästyisit ja syyttäisit lääkäriä ammattitaidottimaksi. Asia on nimittäin niin yksinkertainen että laihtuu varmasti jos syö tarpeeksi vähän. Se vain ei joillekin tahdo kelvata.

Vierailija
6/6 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lähetteen HUS Painonhallintatalon nettiohjelmaan, ja kyllä siitä apua on ollut. Oikeastaan olen tyytyväinen, ettei heti tarjottu vain lääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän