Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkä lapsellista iloita, mutta nyt voi sanoa että NIIN MAKAA KUIN PETAA.

Vierailija
31.10.2023 |

Työskentelin johtotehtävissä eräässä yrityksessä viiden vuoden ajan, ja uudistin tänä aikana käytännössä kaiken- henkilöstön työhyvinvointi nousi, yrityksen kannattavuus parani, liikevaihto kasvoi joka vuosi ja tulosta tehtiin aiempaa enemmän. Vuosi sitten minulla meni sukset meni ristiin yrityksen toimitusjohtaja/omistajan kanssa, sillä nostin pöydälle tj:n epäasiallisen käytöksen ja siitä johtuvat henkilöstön lisääntyneet sairauspoissaolot ja toivoin että tilanne korjataan. Toisin kävi ja lopputulos oli että TJ savusti minut ulos erittäin kierolla ja asiattomalla tavalla- lomani aikana tilalleni palkattiin minulle kertomatta uusi henkilö (TJ:n kaveri), kaikki käyttöoikeudet ohjelmistoihin ja mm. omaan sähköpostiini suljettiin. Tilalleni tullut henkilö aloitti ihan jäätävän mustamaalauskampanjan henkilöstölle minusta ja puhui kuinka olin epäammattimainen ja kuinka nyt tehtäisiin kaikki oikein ja paremmin, hän oli sentään huippukoulutettu ammattilainen, mitä minä kuulemma en ollut. Minun lähtöni myötä erosi koko yrityksen hallitus ja työpaikkaa vaihtoi useampi työntekijä.

Miten sitten kävikään? Reilussa vuodessa tuo firma ajautui konkurssiin ja vain ja ainoastaan tämän tilalleni tulleen henkilön aivan järjettömien investointien, palkkausten ja myynnin sekä markkinoinnin lopettamisen seurauksena. Kun minä lähdin, yritys oli menestyvä ja voitollinen ja kaikki romutettiin vuodessa. Ensin rummutettiin kuinka nyt tehdään kaikki toisella tapaa kuin mitä minä tein, ja niin tosiaan tehtiin. Tavallaan harmittaa jäljelle jääneiden työntekijöiden puolesta, kun heiltä meni työpaikka, mutta silti koen suurta tyydytystä siitä miten karma is a bitch.  

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsittiinkö firmassa peräsuolen laskeumasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla