Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni eteni entisten kanssa nopeammin seksiin kuin minun kanssa.

Vierailija
31.10.2023 |

Naiseni eteni entisten kanssa nopeammin seksiin kuin minun kanssa. Koen tästä mustasukkaisuutta. Naiseni mukaan kohtelen häntä paremmin kuin kukaan. Miksi sitten minun kanssa edettiin hitaimmin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos miehessä on jokin kummallinen vanhakantainen naisen himon pelko tai mikä lie, parempi vaan että sekin tulee heti esille. Jotta voisit olla varma että pidättyväisempi taktiikka oli syy miehen pysymiseen, pitäisi olla vaihtoehtoinen todellisuus jossa olisitkin harrastanut seksiä nopeasti miehen kanssa eikä suhteesta olisi tullut sitten mitään.

Nyt olemme oletusten varassa ja harvalla yksilöllä on niin monta merkittävää suhdetta elämänsä aikana että siitä voisi tilastollisia johtopäätöksiä vetää. Tai oikeastaan kenelläkään ei voi olla... Aika moni avioliittokin on tainnut alkaa niin että ensitapaamisella on edetty sänkyyn asti. 

Yli 40 miehen otannalla voin kertoa, että miehet haluavat pidättyväisen naisen, seksuaalisesti aktiivista kavahdetaan. Seksuaalisesti aktiivinen kelpaa kyllä seksisuhteeseen tai kevyeen seurusteluun, mutta ei vaimoksi. Tämä on omakohtainen kokemus, olen lyönyt päätä seinään asian kanssa ja oppinut tämän kantapään kautta. 

T. Kokenut ja seksuaalisesti aktiivinen nainen 

Vierailija
22/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos miehessä on jokin kummallinen vanhakantainen naisen himon pelko tai mikä lie, parempi vaan että sekin tulee heti esille. Jotta voisit olla varma että pidättyväisempi taktiikka oli syy miehen pysymiseen, pitäisi olla vaihtoehtoinen todellisuus jossa olisitkin harrastanut seksiä nopeasti miehen kanssa eikä suhteesta olisi tullut sitten mitään.

Nyt olemme oletusten varassa ja harvalla yksilöllä on niin monta merkittävää suhdetta elämänsä aikana että siitä voisi tilastollisia johtopäätöksiä vetää. Tai oikeastaan kenelläkään ei voi olla... Aika moni avioliittokin on tainnut alkaa niin että ensitapaamisella on edetty sänkyyn asti. 

Yli 40 miehen otannalla voin kertoa, että miehet haluavat pidättyväisen naisen, seksuaalisesti aktiivista kavahdetaan. Seksuaalisesti aktiivinen kelpaa kyllä seksisuhteeseen tai kevyeen seurusteluun, mutta ei vaimoksi. Tämä on omakoh

Juujuu.. taisi olla Jonne17v taas kirjoittelemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juujuu.. taisi olla Jonne17v taas kirjoittelemassa"

Ihan kuule keski-ikäinen nainen olen. 

Vierailija
24/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Juujuu.. taisi olla Jonne17v taas kirjoittelemassa"

Ihan kuule keski-ikäinen nainen olen. 

[   ] uskottavaa

[X] ei uskottavaa

Vierailija
25/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaimoni antoi vasta hääyöllä. Sitä ennen sekstaili tuplasti vanhemman varatun miehen kanssa. 

No niin ole onnellinen!! Sinä pääset taivaaseen, mutta vaimosi joutuu helvettiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä