Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni eteni entisten kanssa nopeammin seksiin kuin minun kanssa.

Vierailija
31.10.2023 |

Naiseni eteni entisten kanssa nopeammin seksiin kuin minun kanssa. Koen tästä mustasukkaisuutta. Naiseni mukaan kohtelen häntä paremmin kuin kukaan. Miksi sitten minun kanssa edettiin hitaimmin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin opettelin pihtaamaan, että saisin kunnon kohtelua. Voitte miehet mennä itseenne, että mikä on, kun jos saatte heti, niin alatte kohtelemaan huonosti. Jos kohtelisitte naisia aina hyvin, saisitte niin paljon enemmän. Naiset puhuvat tästä keskenäänkin, siitä että jos on kiva mies jonka haluaa pitää niin kannattaa pihdata vähän aikaa. Tietysti nyt joku tulee sanomaan että heti mentiin sänkyyn ja onnellinen pitkä suhde seurasi, ja näinkin voi käydä, mutta oman ja kavereitteni kokemuksen perusteella tietoinen pihtaaminen on yleinen tapa kivan miehen seurassa. Jos ap lopulta sai, niin mustasukkaisuuteen ei ole syytä.

Vierailija
2/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ehkä tämä. Toki hyvänä miehenä tuntuu pahalta että "pas*{%" miehet saa nopeasti ja hyvät joutuu odottelemaan. Ihan kuin meissä hyvillä motiiveilla varustetuissa olisi jotain vikaa tai olisimme vähemmän haluttavia. Miehet on perusluonteeltaan kilpailevia joten jos joku "sai" nopeammin koemme että hän oli parempi tai haluttavampi. Tämä aiheuttaa mustasukkaisuutta. Kyse ei ole sinänsä seksistä vaan siitä että haluamme olle paras kumppani naiselle. Myös seksin saralta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Totta ehkä tämä. Toki hyvänä miehenä tuntuu pahalta että "pas*{%" miehet saa nopeasti ja hyvät joutuu odottelemaan. Ihan kuin meissä hyvillä motiiveilla varustetuissa olisi jotain vikaa tai olisimme vähemmän haluttavia. Miehet on perusluonteeltaan kilpailevia joten jos joku "sai" nopeammin koemme että hän oli parempi tai haluttavampi. Tämä aiheuttaa mustasukkaisuutta. Kyse ei ole sinänsä seksistä vaan siitä että haluamme olle paras kumppani naiselle. Myös seksin saralta.

Ongelma on vuosisatoja jatkuneessa naisten halventamisessa ja kyttäämisessä, joka pilaa kaikkien elämän. Itsekin taidat vähän kyttäillä sitä naistasi, kun tällaista mietit. Tuskin hänkään vahtaa sinun menneisyyttäsi seksin suhteen.  En voi muutenkaan ymmärtää mikä ongelmasi oikein on, jos kerran nyt on sakset auki. Naiset, aivan kuten miehetkin, voivat haluta monia ihmisiä elämässään, nopeasti tai hitaasti,  ja tuollainen mustasukkaisuus on aika ahdistavaa.

Vierailija
4/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas tämä sama? 

Vierailija
5/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty nainen vaihda uuteen.

Vierailija
6/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jä nn äm ie s saa nopeammin.

Vierailija
7/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä sontaa taas. Mieheltä.

Vierailija
8/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko parempi luovuttaa kun on noin hankalaa? Eiköhän se tumppukin taas lämmitä kylmän akan jälkeen.

Vierailija
9/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit vastata jo itse. Aikaisemmat miehet ovat olleet suorempia, ja ns. ottaneet mitä haluavat. Se, että kohtelee paremmin kuin aikaisemmat miehet voi olla kaksiteräinen miekka. Toisaalta nainen arvostaa rationaalisesti sitä, että kohtelet paremmin, mutta samaan aikaan sinulta uupuu ehkä jotain miehistä (eläimellisyyttä/villiä) mikä voi saada naisen syttymään. 

Vierailija
10/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jo kävelemään tuon eukon luota.

Vierailija
11/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taisit vastata jo itse. Aikaisemmat miehet ovat olleet suorempia, ja ns. ottaneet mitä haluavat. Se, että kohtelee paremmin kuin aikaisemmat miehet voi olla kaksiteräinen miekka. Toisaalta nainen arvostaa rationaalisesti sitä, että kohtelet paremmin, mutta samaan aikaan sinulta uupuu ehkä jotain miehistä (eläimellisyyttä/villiä) mikä voi saada naisen syttymään. 

Tää on juuri näin, itselläni oli ihan sama juttu. Exä pihtaili suhteemme alkuvaiheessa kuukausia vaikka oli sitä ennen harrastanut myös yhden yön juttuja ja tämä on varma tieto. Vein joo sydänsuklaata ja kukkasia ja pihtaaminen jatkui.

Sain naiselta kyllä kiitosta, suorastaan ylistystä käytöstavoistani ja siitä, etten "heti" ollut vonkaamassa. Mutta vasta kun olin jo mielessäni heivaamassa suhteen mäelle seksittömänä, hän ilmestyi ovelleni etukäteen ilmoittamatta ja halusi seksiä. Suhde kyllä kuoli ihan muutamassa viikossa sen jälkeen, koska koin yleisesti ottaen tulleeni kohdelluksi niin paskamaisesti (pihtaamisen lisäksi kaikenlainen määräileminen etc.). Eikä oltu teinejä vaan 31v ja 33v.

Vierailija
12/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että kun vaimo ei meinaa lämmetä seksille, niin sitten kun olen vähän jo suutahtanut niin onkin himot päällä. Tasapainottele tässä nyt sitten kun ei painostaakaan halua mutta tietty aggressiivisuus selkeästi sytyttää... 

Vierailija
13/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni antoi vasta hääyöllä. Sitä ennen sekstaili tuplasti vanhemman varatun miehen kanssa. 

Vierailija
14/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän arvostaa ja kunnioittaa sinua, siksi. Et ole pelkkä pano.

Vierailija
15/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä naisesi katuu edellisten suhteiden nopeaa etenemistä. Kyse onkin siitä, haluatko odottaa, vai oletko naisesi kanssa pelkästään pukille pääsyn takia. Hei, älä edes vastaa. Näen sinussa jo red flagin.

Vierailija
16/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt tätä naiseltasi? Kannattaa kysyä häneltä ja myöntää hänelle asian aiheuttamat mustasukkaisuuden tunteet, mieluummin kuin että hiljaa mielessäsi katkeroidut. Kommunikaatio on hyvän suhteen avain.

Jos nainen haluaa vakavan parisuhteen tai naimisiin, niin hänen ei kannata heti harrastaa seksiä. Jos nainen suostuu heti seksiin, on varmaa, että mies ei opi näkemään vaivaa naisen ja parisuhteen eteen. Mies oppii poimimaan vain rusinat pullasta, eli seksiä ilman vastuita.

Sinuna ottaisin asian niin, että nainen eteni sinun kanssa hitaammin, koska olet hänelle tärkeämpi ja suurempi ihastus, kuin ne aiemmat. Hän ei ole halunnut pilata suhdettanne olemalla liian helppo. Hän halusi, että otat hänet vakavasti.

Näin minä naisena olen toiminut, kun olen oikeasti halunnut jonkun. Silloin ei halua hätiköidä. 

Vierailija
17/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ehkä naisesi katuu edellisten suhteiden nopeaa etenemistä. Kyse onkin siitä, haluatko odottaa, vai oletko naisesi kanssa pelkästään pukille pääsyn takia. Hei, älä edes vastaa. Näen sinussa jo red flagin.

Eivät nämä aina ole mitään "Red flageja". Vaikka taisitkin vasta ap:lle, niin en mä ollut exäni kanssa "pelkästään pukille pääsyn takia". Mutta en mä yli kolmekymppisenä myöskään odottanut lähes puolen vuoden tutustumisaikaa ennen sänkypuuhia etenkin, kun kuitenkin oltiin naisen kanssa jo valmiiksi hyvänpäivän tuttuja.

Ainoa mikä kaduttaa on, etten ohjannut neitoa kohti uusia seikkailuja jo aiemmin. Mutta onneksi näistä voi aina oppia jotakin.

t. nro 11

Vierailija
18/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko kysynyt tätä naiseltasi? Kannattaa kysyä häneltä ja myöntää hänelle asian aiheuttamat mustasukkaisuuden tunteet, mieluummin kuin että hiljaa mielessäsi katkeroidut. Kommunikaatio on hyvän suhteen avain.

Jos nainen haluaa vakavan parisuhteen tai naimisiin, niin hänen ei kannata heti harrastaa seksiä. Jos nainen suostuu heti seksiin, on varmaa, että mies ei opi näkemään vaivaa naisen ja parisuhteen eteen. Mies oppii poimimaan vain rusinat pullasta, eli seksiä ilman vastuita.

Sinuna ottaisin asian niin, että nainen eteni sinun kanssa hitaammin, koska olet hänelle tärkeämpi ja suurempi ihastus, kuin ne aiemmat. Hän ei ole halunnut pilata suhdettanne olemalla liian helppo. Hän halusi, että otat hänet vakavasti.

Näin minä naisena olen toiminut, kun olen oikeasti halunnut jonkun. Silloin ei halua hätiköidä. 

Minulle ei vaikuttaisi miehenä yhtään se miten nopeasti seksiä olisi. Jos kumppaniehdokkaassa on sisäänrakennettuna vika että hän ei sinua arvosta, niin se tulee kyllä ilmi oli seksiä tai ei.

Jos ikinä joudun uutta parisuhdetta etsimään, varmaan ihan ensimmäisenä ehtona olisi se että nainen haluaa seksiä, nopeasti ja usein. Muuten tuhlaisin vain aikaani, voin kyllä olla yksinkin ilman. 

Vierailija
19/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulle ei vaikuttaisi miehenä yhtä

Sinunlaisiasi miehiä ei montaa ole. Suurin osa tuntuu menettävän mielenkiinnon, kun seksi tulee kuvioihin. Olen kantapään kautta oppinut, että miehet eivät ota tosissaan, jos en pihtaa. Viimeisen kanssa pihtasin, kunnes vakiinnuttiin ja nyt on seksiä joka päivä.

Miehet on tosi ristiriitaisia tässä: melkein jokainen mies haluaa seksistä tykkäävän naisen, mutta jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen jo suhteen alkumetreillä (tai peräti ollut aktiivinen muitten miesten kanssa jo ennen sitä!), niin silloin ei miesten mielestä ole vaimoainesta. Mieluummin mennään naimisiin pidättyväisen aseksuaalin kanssa. Tämä on omakohtainen kokemus. Seksuaalisesti aktiivinen nainen saa vain huonon leiman. Onneksi on niitäkin miehiä, jotka ajattelevat toisin. 

Vierailija
20/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä on jokin kummallinen vanhakantainen naisen himon pelko tai mikä lie, parempi vaan että sekin tulee heti esille. Jotta voisit olla varma että pidättyväisempi taktiikka oli syy miehen pysymiseen, pitäisi olla vaihtoehtoinen todellisuus jossa olisitkin harrastanut seksiä nopeasti miehen kanssa eikä suhteesta olisi tullut sitten mitään.

Nyt olemme oletusten varassa ja harvalla yksilöllä on niin monta merkittävää suhdetta elämänsä aikana että siitä voisi tilastollisia johtopäätöksiä vetää. Tai oikeastaan kenelläkään ei voi olla... Aika moni avioliittokin on tainnut alkaa niin että ensitapaamisella on edetty sänkyyn asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme