Kun elämä on mustaa ja ankeaa aikuisena, voiko palata lapseksi? Haluaisin olla taas lapsekas ihminen.
En vain pidä tästä versiosta minuna aikusena. Tyrin vain kaiken ja tuhoan kehoni. Juon, poltan ja elän ankeana mustassa maailmassa missä ei ole minulle mitään tarjottavaa.
Lapsellisena osaan ainakin nauttia hetkestä. Lumen tulo on ihanaa. Haluaisin katsella piirrettyjä, poltella kynttilöitä ja ostaa pehmeän pyjaman. Nauttia elämästä ihan pienine iloineen. Olla innostunut ja odottava, elää hetkessä, mennä vaikka ulos "leikkimään" ja katsomaan mitä kaupungilla näkyy. Ilman päihteitä, ilman, että pitäisi olla kuin aikuinen, vakava ja stressaantunut.
Haluaisin vain hymyillä ja halata elämää. Lopettaa kaiken turhan vakavuuden. En tiedä miksi se niin meni. Ei olisi pitänyt. Haluan olla lapsekas ja onnellinen.
Kommentit (10)
Elä niin kuin haluat, mutta noudata kuitenkin sääntöjä ja lakeja. Älä siis aiheuta häiriöitä.
Lisään vielä, että aikuisena kiellän itseltäni kamalasti asioita. Kun pitää tehdä niin tai näin, olla tietynlainen. Aina olla jotain suorittamassa kun voisi vain nauttia.
Ap
Minä elän aikuisena Peppi Pitkätossun huoletonta elämää. Teen mitä haluan milloin huvittaa.
Se ei kaikkia miellytä, mutta ei tarvitsekaan.
Voit mennä seurakunnan lapsikerhoon. Siitä on ennakkotapaus.
Lapsekkuus, lapsellisuus ja lapsenmielisyys sanoissa on vivahde-eroja, joista lapsenmielisyys olis ehdottoman suotavaa myös aikuisiällä. Kuvaamasi asiat kuulostaa elämän pienistä ja yksinkertaisista asioista nauttimiselta, joka on avain onneen. Mitä pienemmistä asioista voi nauttia, sen helpompi on olla onnellinen. Ja jos miettii sanontaa taivasten valtakuntaan pääsee lapsen kaltainen, eli jos suhtautuu lapsenmielisesti ihmetellen maailmaan, voi elää maanpäällisessä "taivasten valtakunnassa". Lapsen maailmassa pieni ja (aikuisesta normaali) asia voi olla ihme
Hyvänen aika, aikuiset ihmiset kyllä voivat höpsötellä aihan vapaasti. Heittäydy vain rauhassa.
Me vielä ystävän kanssa varmaan nelikymppisinä pukeuduttiin syypimeällä haamuiksi ja pelästytettiin pimeässä uistelemasta tulleet miehet.
Ja lähdettiin saareen retkelle, ja pakattiin mukaan "hopeat" ja hienoimmat astiat, mitä huushollista löytyi.
Asuin ennen Pohjois-Karjalassa ja siellä oli tapana höpsötellä vaikka hammaslääkärin odotushuoneessa tuntemattomien kanssa. Lännestä muuttanut lääkäri ihmetteli sitä menoa muka tosissaan, heilläpåiin ollaan kuulemma vakavia ja käyttäydytään asiallisesti. Oli jo vähän oppinut laskemaan leikkiä.
On harmi, jos aikuisuus vie leikkimielen.
Ap ole sellainen mikä haluat olla, mikä tekee sut onnelliseksi.
Mä oon vihdoin siinä iässä etten enää häpeile kuka olen. Saatan olla lapsellinen ja ärsyttää hymylläni ikäviä tyyppejä, mutta enää en siitä ota murhetta. Saan olla onnellinen juurikin sellaisena kuin olen.
Työt hoidan asiallisesti. Vapaalla otan rennosti. Pitäkööt jotkut ikävät minua lapsellisena dorkana, mutta ei haittaa. Läheiseni tietävät fiksuuteni. Se riittää.
Huumeet ja paremmat pelit. Kaksi syytä olla aikuinen.
Age regression on juttu.
Siitä on vissiin pari eri versiota, viaton sekä se ei niin viaton jota harrastavat lähinnä sairaat ihmiset.