Muut Frendit murtuneita Perryn kuolemasta, lupaavat sanoa enemmän myöhemmin
Joku kaipasi noiden viestiä Matthewn eli Chandlerin kuolemaan. 'Friends' Cast Remembers Matthew Perry: 'So Utterly Devastated' (variety.com)
Perry itse halusi tulla muistetuksi riippuvaisten hyväksi tehdystä työstään, ei Frendeistä
Kommentit (12)
Veti varmaan pilleriöverit. Ei olisi mikään yllätys hänen historiansa tuntien. Semmoinen perus Hollywood poistuminen
Oksettavaa kun ei saa rauhassa surra vaan pitäisi heti olla vääntämässä kommenttia jota kansa pääsisi makustelemaan 🤮
Johan sitä koko sunnuntai hoettiin että miten ne ei sano mitään,miten eivät mitään sano. Kiire on sanoa.
Vierailija wrote:
Taisivat olla kuolemassa mukana
Typerämpää kommenttia saa hakea. Onneksi olkoon. Ilmeisesti sinulla ei ole koskaan ollut elämässäsi sellaista läheistä ja rakasta ihmistä jonka äkillisen poismenon johdosta olet järkyttynyt tapahtuneesta ja tarvitset aikaa käsitellä menetystäsi sekä koota ajatuksesi? Julkisuuden henkilöilläkään ei ole mitään velvollisuutta olla tässäkään kohtaa muita ihmisiä kummempi. Samalla lailla he järkyttyvät ja surevat.
Perry itse halusi tulla muistetuksi riippuvaisten hyväksi tehdystä työstään, ei Frendeistä
..
Ei sanonut noin ollenkaan. Vaan että päihdetyö oli TÄRKEÄMPI asia.
Muiden Frendit-näyttelijöiden kommentteja olikin odotettu, joten hyvä että julkaisivat nyt tämän. Ymmärrän tosin hyvin että ovat aivan järkyttyneitä ja poissa tolaltaan eikä some-julkaisut varmasti ole olleet päällimmäisenä mielessä.
Matthew'n kuolema kosketti myös mua syvästi. Olen jopa hieman yllättynyt kuinka paljon tämä asia pyörii mielessäni. En muista että olisin reagoinut näin vahvasti kenenkään muun julkkiksen kuolemaan. Jotenkin tuntuu jollain tasolla melkein kuin hän olisi oikeasti ollut kaverini, vaikken tietenkään ollut koskaan tavannut kyseistä henkilöä. Rakastan Frendit-sarjaa ja olen nähnyt kaikki jaksot monta kertaa, mutta silti jaksavat joka kerta naurattaa. Chandler olikin lempihahmoni sarjassa ja Matthew'n kirjan lukeneena tuntuu että Matthew'ssa oli paljon samaa kuin Chandlerin hahmossa. Hauska kaveri, jolla oli paljon haasteita elämässä riippuvuuksien vuoksi. Viime vuosina ollut kuitenkin kuivilla ja teki paljon töitä auttaakseen muita, jotka kärsivät riippuvuuksista. R.I.P. Matthew.
Anteeks, mut kyynikko mussa kyllä herää, et tuollainen kaikkien allekirjoittama lausunto nimenomaan PEOPLE-lehdelle yksinoikeudelle.... Sitä ennen kukaan ei sanonut mitään.
Money talks
Siellä frendit-yhteisössä ei kukaan saa sooloilla ja tehdä itseään tärkeäksi. Joku ammattilainen johtaa mediaviestintää ja kaikki lausunnot on kädenlämpöisiä kliseitä kunnes sitten vuosia myöhemmin joku voi avautua omassa kirjassaan.
Vierailija wrote:
Siellä frendit-yhteisössä ei kukaan saa sooloilla ja tehdä itseään tärkeäksi. Joku ammattilainen johtaa mediaviestintää ja kaikki lausunnot on kädenlämpöisiä kliseitä kunnes sitten vuosia myöhemmin joku voi avautua omassa kirjassaan.
No näin mäkin uskon.
Vierailija wrote:
Muiden Frendit-näyttelijöiden kommentteja olikin odotettu, joten hyvä että julkaisivat nyt tämän. Ymmärrän tosin hyvin että ovat aivan järkyttyneitä ja poissa tolaltaan eikä some-julkaisut varmasti ole olleet päällimmäisenä mielessä.
Matthew'n kuolema kosketti myös mua syvästi. Olen jopa hieman yllättynyt kuinka paljon tämä asia pyörii mielessäni. En muista että olisin reagoinut näin vahvasti kenenkään muun julkkiksen kuolemaan. Jotenkin tuntuu jollain tasolla melkein kuin hän olisi oikeasti ollut kaverini, vaikken tietenkään ollut koskaan tavannut kyseistä henkilöä. Rakastan Frendit-sarjaa ja olen nähnyt kaikki jaksot monta kertaa, mutta silti jaksavat joka kerta naurattaa. Chandler olikin lempihahmoni sarjassa ja Matthew'n kirjan lukeneena tuntuu että Matthew'ssa oli paljon samaa kuin Chandlerin hahmossa. Hauska kaveri, jolla oli paljon haasteita elämässä riippuvuuksien vuoksi. Viime vuosina ollut kuitenkin kuivilla ja teki pal
Niin sama! Koskaan ei ole mikään julkkiskuolema tällä tavalla kolahtanut
Ei ole heilläkään helppoa kun kaikki heti ensimmäisenä edellyttämässä heiltä kommenttia ystävänsä ja kollegansa poismenosta. Eivät ole saaneet rauhassa prosessoida tapahtunutta eivätkä koota ajatuksiaan.