Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa kodissa työpaikkakiusaajien lapset elävät?

Vierailija
31.10.2023 |

Usein miettinyt tätä. Onko siellä kuten työpaikallakin, että yksi lapsista otetaan syntipukiksi ja muiden kanssa ollaan bestiksiä? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaalisen yltäkylläisyyden keskellä, siellä missä kaikki muutkin väärintekijät elävät.

Paha saa aina palkkansa, hyvä murskataan maahan.

Vierailija
2/3 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että koti on ihan ok. Omat lapset ovat ihania mussuja kaikki. Ainoa poikkeus voi olla se, että lapset eivät saa mallia empatiasta toisia ihmisiä kohtaan. Kiusaaja naureskelee myös lastensa kuullen lihaville, vammaisille, ujoille, änkyttäjille, kenelle vain, joilla on joku erityisyys.

Mun työpaikkakiusaaja oli sellainen joka piilovittuili mun epävarmuudesta, todella taitava siinä. Ei voinut oikein sanoa vastaan kun asian olisi myöntänyt. Samanlainen toisia uusia työntekijöitä kohtaan, opin itse esittämään itsevarmempaa niin väheni vittuilu.

Opettaa varmaan lapsiaan "puolustamaan itseään", antaa ns kovan kasvatuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Materiaalisen yltäkylläisyyden keskellä, siellä missä kaikki muutkin väärintekijät elävät.

Paha saa aina palkkansa, hyvä murskataan maahan.

Mitenkähän nämä liittyvät toisiinsa, siis pahuus ja materiaalinen yltäkylläisyys? Asiahan on jossain määrin tutkittukin ja ainakaan se tulos, että vähävaraisuus korreloi egosentrisemmän käytöksen kanssa, parempi taloustilanne taas näyttäisi lisäävän altruistisia piirteitä, ei tue väittämääsi millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi