Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alasti nukkuminen lähinnä pohjoismainen tapa?

Vierailija
30.10.2023 |

Oletteko muualla päin tavanneet tätä?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

minut komennetaan yleensä suihkuun ennen sänkyyn menemistä.

Olen sanaton. Aikuinen ihminen pitää komentaa suihkuun?

Vierailija
82/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on kaks aluslakanaa päällekkäin aina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä. Se ohje tulee automaattisesti, vaikka olisin sinne menossa muutenkin ja ilman erillistä mainintaa. Aivan samalla tavalla minua pyydetään syömään illallinen, vaikka tiedän ja osaan mennä myös syömään ilman komentamista. Menitkö nyt entistä enempi sanattomaksi? Maailma on tosi ihmeellinen paikka ja ihmisillä on erikoisia tapoja??

Yksi syy miksi nykyään on puolalainen vaimo, koska ei mene sanattomaksi, ei kiukuttele turhasta, ilmoittaa yleensä kaikki asiat fiksusti, ja usein vieläpä huumorin säestämänä ilman mitään uhriutumista tai nalkutusta. Näin meillä, meidän tapoja noudattaen.

Vierailija
84/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko te kaikki ulkomailla vai miksi puhuttu nyt omista nukkumisistanne?

Vierailija
85/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä. Se ohje tulee automaattisesti, vaikka olisin sinne menossa muutenkin ja ilman erillistä mainintaa. Aivan samalla tavalla minua pyydetään syömään illallinen, vaikka tiedän ja osaan mennä myös syömään ilman komentamista. Menitkö nyt entistä enempi sanattomaksi? Maailma on tosi ihmeellinen paikka ja ihmisillä on erikoisia tapoja??

Yksi syy miksi nykyään on puolalainen vaimo, koska ei mene sanattomaksi, ei kiukuttele turhasta, ilmoittaa yleensä kaikki asiat fiksusti, ja usein vieläpä huumorin säestämänä ilman mitään uhriutumista tai nalkutusta. Näin meillä, meidän tapoja noudattaen.

Ei hlvetti mikä meininki :D

Vierailija
86/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet alushousut päällekkäin ja lakanat vaihdan joka ilta. Seksiä en harrasta, likaista. 

Vierailija
87/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei hlvetti mikä meinink

Elä muuta sano. Mutta kehopositiivinen suomineito ei häviä lakanoiden väliin, oli vaatteet tai ei.

Vierailija
88/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuulostaa enemmän äidiltä kuin vaimolta. Mutta eipä sekään kiellettyä ole tietenkään, kukin elää tavallaan.

Vierailija
89/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaiken maailman öttiäiset tulee yöllä ruokailemaan peräreiälle kun sinne on vapaa pääsy.

Mitähän näiden päässä oikein liikkuu jotka alasti nukkuu.

Mitkä öttiäiset?

Hämähäkit, luteet, punkit ym., niitähän nyt on vaikka mitä.

Meillä ei ole luteita eikä punkkeja. Hämähäkkejä on, mutta ne eivät tule "peräreiälle ruokailemaan". Sulla on kieroutunut mielikuvitus.

Niinhän sä luulet, jokaisessa sängyssä on öttiäisiä. Niin pieniä ettei kunnolla silmillä edes näe.

Vierailija
90/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta itselläni tulisi ainakin kirjaimellisesti alaston olo alastomana nukkumisesta... olen neurootikko kun ajattelen että jos joku murtautuisi kotiini ja yllättäisi minut alastomana sängystä tai jos syttyisi tulipalo, juoksisin nakuna ulos. Se ei vain tunnu luonnolliselta ajatukselta vaikka alastomana olo sitä onkin. En tykkää myös siitä jos pepustani hiertyy jotain hajuja tai hikeä lakanaan ym. 

Vierailija
91/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaiken maailman öttiäiset tulee yöllä ruokailemaan peräreiälle kun sinne on vapaa pääsy.

Mitähän näiden päässä oikein liikkuu jotka alasti nukkuu.

Mitkä öttiäiset?

Hämähäkit, luteet, punkit ym., niitähän nyt on vaikka mitä.

Meillä ei ole luteita eikä punkkeja. Hämähäkkejä on, mutta ne eivät tule "peräreiälle ruokailemaan". Sulla on kieroutunut mielikuvitus.

😂🤣😂🤣 hahahaha... nauroin. 

Vierailija
92/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin muuten alasti, mutta sitä kai on niin otttunut että bokserit ovat jalassa. Tuntuu että ilman niitä vehkeet ovat vallattomasti levällään. Vaikka on se uni tullut alastomanakin, naisen kanssa yhdessä silloin kun seurusteli niin sehän oli maailman parasta.

Eiköhän tämä ole aika yleistä ympäri maailman kuitenkin, luulisi että lämpimissä maissa vielä enemmän kuin täällä pohjolassa.

Vierailija
93/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä uskomaton ketju🤣🤣 . Ite nukun alasti, se on ihanaa ja parasta😘 Niinkuin alasti uiminenkin. Menkkojen aikaan alasti nukkuminen ei onnistu, silloin joutuu käyttämään siteitä ja pikkareita🥲 Vaihdan lakanat vain joka toinen viikko, pikkarit joka päivä. Mulla ei ole inkontinenssivaivoja. Enkä ole raskaana.Ihan joka ilta en käy edes suihkussa mutta alapesut  teen joka päivä. Ai niin, mun leveään  parisänkyyn ei vierailijat ja kyläilijät pääsekkään nukkumaan. He saavat nukkua muiden yövieraiden tapaan vierashuoneen sängyssä. Jossa siis nukkuu monia eri vieraita välillä, sukulaisia ja ystäviä. Enkä muuten kyttää nukkuvatko he alasti tai sekstailevatko he siellä.  Tulee muuten mieleen että kuinka te alasti nukkumista kauhistelevat uskallatte nukkua hotelleissa ja kyläpaikoissa vai ettekö liiku missään muutenkuin kotiin yöksi- meiningillä? Kuulostaa hyvin erikoisen ahdasmieliselle😂

Vierailija
94/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa yhtään, onko alasti nukkuminen tyypillistä muualla maailmassa. En tunne riittävän intiimisti muunmaalaisia henkilöitä kysyäkseni asiaa.

Vierailija
95/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ihmisiä. Seksi on kauheaa, eikä alastikaan voi enää nukkua. Relatkaa vähän. 

Vierailija
96/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut kyllä viihdyttävä ketju. Erityisesti pelko siitä, että alasti nukkuessa lapsivedet tulee sänkyyn ja kaikenmaailman öttiäiset ruokailee peräreiällä 😂

Vierailija
97/108 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Alasti, ilman pikkareitakin, nukkuminen on gynekologien suosittelemaa. 

Nukun suihkunraikkaana alastomana puhtaissa lakanoissa, viileässä huoneessa (+17C) lämpöisen ihmisen vierellä saman peiton alla. Parhautta.

Noin kylmässä nukkuminen altistaa vakaville terveyshaitoille

Vierailija
98/108 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, että olisi lähinnä pohjoismainen tapa?

En ole muualla nähnyt koskaan tapahtuvan vaan aina on bokserit ja teeppari

Vierailija
99/108 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos pieru tulee yöllä lusikallisen kera 😳

Jos tätä tapahtuu useinkin, niin kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle. 

Vierailija
100/108 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Alasti, ilman pikkareitakin, nukkuminen on gynekologien suosittelemaa. 

Kaikenmaailman lapsivedet imeytyy suoraan patjaan, yök.

Kuinka usein sulta vuotaa lapsivedet? Oletko lestadiolainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi