Kuinka nopeasti tulit raskaaksi 40 vuotiaana tai yli luonnollisesti?
Kuinka nopeasti tulit raskaaksi 40 vuotiaana tai yli luonnollisesti?
Kommentit (88)
Kuinka tullaan raskaaksi yli luonnollisesti?
Nopeasti. Itse asiassa yhdestä kerrasta, kun olin huolimaton.
Kaksikymmentä vuotta. Nyt on pulla uunissa.
Vierailija wrote:
😂 Ehkä samalla tavoin kuin eräs Maria muinoin?
Mutta joo, kerran jäi kumi pois ja se oli siinä. Olin 41-vuotias.
Liian nopeasti. Olin ihan satavarma, ettei enää olisi sitä vaaraa. Älkää olko huolimattomia vielä nelivitosenakaan.
Vierailija wrote:
Kaksikymmentä vuotta. Nyt on pulla uunissa.
Tulit raskaaksi 6-kymppisenä? 😮
Vierailija wrote:
Kai tällä haetaan jotain Neitsyt Maria tyylistä raskautumista. Taitaa valitettavasti olla aika harvinaisia nämä AP.
Heti samana päivänä, kun sain miehen suostumaan lapsentekoon. Olin 41-vuotias ja silloin kahden lapsen äiti. Kuopus on nyt 28-vuotias.
Aloitettiin yrittäminen kun olin 38, ehdin just täyttää 40 kun tulin raskaaksi. Toka kierroksella tärppäsi ekasta kierrosta, olin silloin 43.
40 vuotiaana tärppäsi ekasta vahingosta, samoin 42v ja 44v. Ekan lapsen sain niin ikään ekasta kerrasta 18 vuotiaana. Yhteensä lapsia on siunaantunut 9.
En ollenkaan. Vain 2% tuon ikäisistä raskautuu ylipäänsä.
Vierailija wrote:
40 tai yli tuossa lukee. Siinä ei lue yliluonnollisesti. Yliluonnollinen on yhdyssana.
Eka yhdyntä 43 vuotiaana. Naitiin hartaasti ja antaumuksella ja siemenet iti!
Vierailija wrote:
40 vuotiaana tärppäsi ekasta vahingosta, samoin 42v ja 44v. Ekan lapsen sain niin ikään ekasta kerrasta 18 vuotiaana. Yhteensä lapsia on siunaantunut 9.
Ootko paneskellu enemmänkin?
t, nainen
Riippuu siit, että onk lippaassa pateja, joita voi gyrwän kautta tulla?
Vierailija wrote:
En ollenkaan. Vain 2% tuon ikäisistä raskautuu ylipäänsä.
Yhden kierron aikana onnistumisprosentti on viisi nelikymppisellä. Usean kierron ja siis kuukausien jälkeen on tietenkin paljon parempi mahdollisuus. Mitä useammin heität pallon kohti koria sitä suurempi mahdollisuus on saada pallo koriin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ootko paneskellu enemmänkin?
t, nainen
Taatusti enemmän kuin sinä. Ja ajatella, vain yhden ja saman miehen kanssa.
Kerrasta täysin oman huolimattomuuteni vuoksi 44-vuotiaana. Keskeytyksessä sykettä ei nähty eli oli mennyt jo kesken. Ei kannata ottaa riskejä tuossakaan iässä jos raskaus ei ole toivottu. Itse elän asian kanssa lopun ikääni.
Yk3