Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on se prinsessa -kohtelu, jota kuulemma jotkut naiset vaatii ja jotkut miehet naisille tarjoavat?

Vierailija
30.10.2023 |

Mitä pitää sisällään?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä saan mun mieheltä prinsessa kohtelua, en ole sitä vaatinut tai pyytänyt mutta toki olen onnellinen siitä.

Mies kantaa kaiken painavan.

Avaa mulle ovet, myös auton ovet. 

Jos mulla on yhtään vilu, niin mies antaa takin päältään.

Mies maksaa kaiken. Ei anna mun maksaa.

Vie mua treffeille vähintään pari kertaa viikossa.

Jos ulkona sataa, mies nousee ensin autosta ja ottaa sateenvarjon takakontista, tulee avaamaan mulle oven niin että pääsen nousemaan suoraan sateenvarjon alle.

Mies tekee vähintään puolet, usein enemmänkin kotitöistä.

Mies vie mua upeisiin paikkoihin ulkomaille vähintään kahdesti vuodessa.

Kertoo joka päivä miten upea, kaunis, seksikäs ja ihana olen.

Kertoo joka päivä rakastavansa.

Oikeasti kuuntelee, keskustelee ja pitää hyvänä.

Ihanaa että vastasit tänne, kaikki muut on niin ikäviä ja haukkuu tätä elämäntapaa.

Meillä on eri käytäntö tuossa kotitöiden jaossa, sillä eihän aito prinsessa tee kotitöitä, hänen tehtävänsä on olla kaunis ja viihdyttää hurmaavalla läsnäolollaan. Työnteko väsyttää eikä prinsessa silloin pysty antamaan parastaan. Miehen ei ole kuitenkaan hyvä tehdä kaikkea itse, hän voi ostaa palveluita ja esimerkiksi syödään ulkona jottei kuormitu liikaa. Minäkin olen onnellinen jos mies on rento eikä uuvu liikaa, vaikka tämä tarkoittaakin säästöä esimerkiksi auton tasosta.

Vierailija
22/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä mitä tämä termi tuolla jossain somessa tarkoittaa. Suomessa puolisot ovat tasavertaisia kumppaneita. Ei tarvetta millekään "prinsessakohtelulle." En tiedä mitä se on, en tunne ketään jota kohdeltaisi kuin prinsessaa enkä tunne ketään joka haluaisi tulla kohdelluksi prinsessana. 

On aivan normaalia olla kateellinen, harva syntyy prinsessaksi ja prinsessakohtelua ei voi vaatia jollei se ole luonnollista. Eihän miehet halua pyhittää elämäänsä naiselle joka ei aidosti koe olevansa prinsessa. Kun tämä tulee sisältäpäin hyvät miehet ei kyseenalaista sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessakohtelu on hemmottelevaa kohtelua, jotta tämä prinsessa ei vain loukkaantuisi ja saisi mistään pahaa mieltä. Prinsessaa kuuluu ylistää ja hänelle pitää ostaa lahjoja sopivin väliajoin, eli usein. 

Prinsessan kanssa pitää olla ns.varpaillaan, että asiat sujuisivat. 

Vierailija
24/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan miniminä ihan jokaikisen naisen tulisi pitää kykyä kuunnella ja vastata. Parisuhteen ideana on nostaa kummankin elämänlaatua. Kokea olevansa rakastavassa seurassa. Molemmat muistaa toisiaan. Ellet koe olevasi tällaisessa suhteessa => lähde

Vierailija
25/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä saan mun mieheltä prinsessa kohtelua, en ole sitä vaatinut tai pyytänyt mutta toki olen onnellinen siitä.

Jos ulkona sataa, mies nousee ensin autosta ja ottaa sateenvarjon takakontista, tulee avaamaan mulle oven niin että pääsen nousemaan suoraan sateenvarjon alle.

Eli on herrasmies? Ei tuollainen ole vielä mitään prinsessakohtelua.

Vierailija
26/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen transaktio, jossa nais- ja miesreppanat kohtaavat toisensa. Nainen käyttää seksuaalista arvoaan saadakseen jotain, koska hän ei osaa mitään muuta. Ja mies yrittää tavalla tai toisella ostaa sitä naiselta, koska ei ole seksuaalisesti kiinnostava.

Vierailija
27/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän mielestä esim. se, että pyysin tuomaan töistä tullessaan jotakin kaupasta, kun ihan prinsessana olin itse lasten kanssa vain kotona.

Vierailija
28/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellanen että ei esim.  suostu syömään juustosta palaa,  missä kuiva sivu.  Kuorii sen pois ja ottaa seuraavan.  Tai ei juo hiilihapollusta juomaa, josta kaikki hiilihapot kadonneet. Kaameat tappiot tulee vielä taloudellisessakin mielessä tuollaisista. 

Tai soittaa kyydin, eikä kuljettele muutamaa ruokakassia julkisilla. 

Vierailija
29/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin leikisti haluavat tuhman tytön kohtelua. Ihan itse sai valita leikin....

Vierailija
30/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luultavasti sama kuin tarjoaisi miehelle minipossun kohtelua.

Laittaa sen häkkiin, pukee pinkkiin, rapsuttaa korvan takaa ja antaa herkkuja. 

Sitten huomaa ettei se enää olekaan mini ja kohta on joulu! Sit laitetaan se uuniin.

Nih!

Vierailija
31/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoista ajattelua ylistävät osapuolet ottavat jälleen yhteen. Onko rysytrollikin hieman ryydittämässä?

Vierailija
32/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on sellainen transaktio, jossa nais- ja miesreppanat kohtaavat toisensa. Nainen käyttää seksuaalista arvoaan saadakseen jotain, koska hän ei osaa mitään muuta. Ja mies yrittää tavalla tai toisella ostaa sitä naiselta, koska ei ole seksuaalisesti kiinnostava.

Tämä on kovin vulgääristi ilmaistu. Ei hyvätuloinen mies ole reppana vaikkei olisi karismaltaan kaikkien naisten mieleen. Harmaa mies voi olla aivan ihana, mitä minä siitä hyötyisin jos muut naiset haluaisi koko ajan viedä mieheni minulta? Ja naisen vasta täytyykin osata paljon jotta saa miehen joka hoitaa taloudellisen puolen. Osaamistaan voi vain käyttää muuhunkin kuin siihen oravanpyörässä pyörimiseen.

Vierailija
33/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on sellanen että ei esim.  suostu syömään juustosta palaa,  missä kuiva sivu.  Kuorii sen pois ja ottaa seuraavan.  Tai ei juo hiilihapollusta juomaa, josta kaikki hiilihapot kadonneet. Kaameat tappiot tulee vielä taloudellisessakin mielessä tuollaisista. 

Tai soittaa kyydin, eikä kuljettele muutamaa ruokakassia julkisilla. 

Täh? Miten tuo liittyy mieheen? Kai sitä saa omassa huushollissaan tehdä mitä tahtoo. Ei nuo nyt mitään suositeltavia käytäntöjä ole, mutta ihmisten yleistä tuhlaavaisuutta jos ajattelee, melko pikkujuttuja. 

Vierailija
34/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on ongelma jos nainen sitä haluaa ja mies sitä haluaa antaa? :D Ihme valitusta taas. Jokainen parisuhde olkoot sellainen, millaiseksi siihen kuuluvat ihmiset sen rakentavat. Mitä se sinua häiritsee?

Vierailija
35/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä sama, tosin rahat on yhteiset joten mies ei maksa erikseen.

Jos käyn kaupassa yksin tulee autolle hakemaan kassit, mun ei koskaan tarvitse kantaa mitään. Antaisi vaikka kuun taivaalta jos haluaisin, hänen onnekseen olen vähään tyytyvä:) No, lomakoti etelässä tietty on luksusta mutta sekin hankittu ensisijaisesti mun terveyteni takia hankittu

Vierailija
36/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut tällaisen prinsessan. Maailma pyöri hänen oman napansa ympärillä. En tiedä oliko kasvatuksen syy vai luonnekysymys.