Tykkääkö kaikki miehet ottaa suihin naiselta?
Tuntuu, että aina valitetaan sitä, ettei naiset ota suihin miehiltä. Tai jos ottaa niin ei oikeasti pidä siitä. Naisten pitäisi tietysti huulia lipoen hyökätä miehensä kalun kimppuun aina kun mahdollista...
Minä en pidä suihinotosta erityisesti ja todellakin teen sen vain siksi, että mieheni siitä pitää. No myönnettäköön, että joskus se on kiihottavaakin, mutta en voi kuvitella että saisin seksuaalista tyydytystä niin, että ottaisin mieheltäni suihin eikä hän edes koskisi minuun. Voitteko kaikki miehet hyvällä omallatunnolla väittää, ettette tee sitä ihan samaan tapaan velvollisuudesta tai miellyttämisenhalusta? Eikö löydy miehiä, joiden mielestä naisen maistelu ei niin kauhean ihanaa ole?
Ihan vain tasapuolisuuden vuoksi utelen, ei kai se niin ole, että naiset ovat aina niitä " jarruttelijoita" seksinalueella.
Kommentit (26)
Oma herkkuni on kokematon neitsyt, jonka pillun ajelen ensin itse saunassa. Sitten sormetan sen verran että kiimaliima alkaa valua, viimein nuolen orgasmiin. Terveisin mies, 42v.
että 95% miehistä tykkää saada suuseksiä, mutta 35% ei tykkää antaa sitä naiselle. Eli eivät kaikki tykkää. Esim. tuo ko. Seksigurujen jakson jätkä.
Mielelläni nuolen naiseni pillua....on kiva antaa naiselle hyvää oloa....orgasmi. On kiva kun nainen nauttii....vaikeroi orgasmin pauloissa!
Mies ei aikoinaan kovinkana innostunut ollut antamaan suuseksiä, sile kelpasi kyllä. Lopetin sitten jossain kohtaa minäkin. Reilu meininki. Jonkun ajan kuluttua se sitten itse teki aloitteen. Tuskin se siitä nauttii, mutta lämpenee rajusti kun huoma akuinka hyvältä se minusta tuntuu.
Ei seksissä kaikki voi tuntua molemmista kivalta, mutta tarkoitus on kai tuottaa toiselle mielihyvää ja saada sitä? Kuitenkin reilu peli ja kummallekin jotakin.
mikä naiselta usuhun otetaan turvonnut nänni vai klitta? outo termi...pikemminki nuolla
Juttu et jos mies ei jostain välitä, niin sanoo ettei halua, ei kiinnosta. Mut jos nainen ei jostain tykkää, niin kyllä sitä sit ruinataan vaikka iät ja ajat, haukutaan tiukkapipoksi tai tylsäksi jne. Tai laiskaksi.