Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi hyvä tuo brittiläinen youtube-kanava misdä isä ja teini-ikäinen tytär reagoivat erilaisiin musiikkiesityksiin

Vierailija
30.10.2023 |

Mahtava meininki isällä ja tyttärellä. Harmi ettei suomslaiset tee mitään tällaisia videoita. Suomessa ei ole muutenkaan oikein mitään kunnollists Youtube-kulttuuria jos vertaa USA:han ja Britanniaan. Mutta ei ole kyllä yleensäkään Euroopan maissa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa viihdettä kuin useimmat tv-ohjelmat. Jenkeissä on joitakin todella hyviä ja hauskoja tyyppejä. Vaikka musiikkiesitys olisi minulle täysin tuttu, niin katson pelkästään sen takia, että tiedän tyyppien okevan hauskoja. 

Vierailija
2/5 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa yksi tyyppi 1 vuodessa keräsi kanavalleen 50000 tilaajaa pelkillä reaktiovideoilla nollatilanteesta lähtien. Siinä vaiheessa ilmeisesti lopetti jo normiduunit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomme youtubesta kuinka toiset katsovat youtubea. Tähän on ihmiskunnan kehitys mennyt.

Vierailija
4/5 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Katsomme youtubesta kuinka toiset katsovat youtubea. Tähän on ihmiskunnan kehitys mennyt.

Olen katsonut myös yhden videon jossa henkilö itse reagoi yhteen omaan aiempaan reaktiovideoonsa. Ihan hauska oli sinänsä. 

Herman Li:n (kitaristivirtuoosi) tekemiin reaktiovideoihin on varmaan monikin reagoinut eli tuossakin jo tuplareaktiot. Noissa kyllä reagoidaan ninenomaan Herman Li:n reaktioon eikä niinkään siihen itse esitykseen, koska de on kaikille tuttu jo muutenkin. 

Vierailija
5/5 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat mutta Youtubessa. Parhaimmillaan noista voi oppia esim. musiikista paljonkin, koska joukossa on myös alan ammattilaisia, jotka osaavat analysoida asiat kyllä todella perusteellisesti. Jos on aloitteleva muusikko, niin voivat olla tosi hyödyllisiäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme