Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan ongelmatilanne

Vierailija
30.10.2023 |

Kollegalla on tapana nakittaa minulle tehtäviä, jotka hän itselon voisi tehdä. Tarkistaisitko tuon ja tuon. Katsoitikö nämä ja nämä. Olen aika uusi työpaikalla ja ydinongelma on selkeiden toimenkuvien puuttuminen. Minullakin on töitä paljon. Ollako ilkeä (jämäkkä) ja sanoa, että kykenee itsekin tutkimaan vai kiltisti tehdä annetut tehtävät?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko sinulla muuta työtä. Jos nakittaja on työkaveri, helpompaa. Jos on ylemmässä asemassa, töissä ei ehkä selviä, onko ylemmällä oikeus antaa töitä eteenpäin eli kuuluuko asiaan.

Vierailija
2/4 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että kollegasi kärsii peräsuolen laskeumasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan vastannut, esim. että "minulla on juuri kesken tehtävä x, ehtisitkö itse selvittää nopeammin?"

Tai toinen vaihtoehto, jos töitä oikeasti on paljon, niin kysyy esimieheltä, mikä on tärkeysjärjestys, kun sinulla on tehtävät x, y ja z ja työkaveri pyysi tekemään vielä lisäksi jotain muita.

Vierailija
4/4 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuota on yritetty, mutta olen vastannut että on aika paha ruuhka tässä just nyt, en valitettavasti ehdi.....

ja mulla on oikeasti lähes aina ruuhka, paitsi nyt, kun sain sen muiden syyslomaillessa purettua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi