Tiedätkö ketään, jota masennuslääke olisi oikeasti auttanut?
Kommentit (11)
Itselläni tulee kaiketi joku placebo siinä alussa, joka kestää jonkin aikaa ja sitten vaivun taas takaisin samaan ankeuteen eikä lääke enää auta.
Auttoivat muijan nalkutukseen. Työnsin pillerit korviin ja sen jälkeen ei kuulunut enää mitään.
Minä. Tarkemmin en viitsi kertoa, koska et usko kumminkaan.
Ei niistä ole hyötyä kuin lääkeyhtiöille, jotka takoo miljardeja rahaa.
Tunnen montakin joita ovat auttaneet, jotkut ovat tarvinneet lisäksi sähköhoitoa. Esimerkiksi mieheni henki pelastui niiden ansiosta, ja myöhemmin hän tervehtyi ja lääkkeet voitiin jättää pois.
Vedä LSD:tä ja Ketamiinia sekaisin niin kyllä lähtee masis.
Vierailija wrote:
Minä. Tarkemmin en viitsi kertoa, koska et usko kumminkaan.
Sama juttu.
Lähinnä kiinnostaisi tietää mitä apua ihmiset sitten kuvittelee lääkäriltä saavansa, jos menevät sinne pahasti masentuneina tai ahdistuneina ja lääkehoitoa ei aiota aloittaa.
Tiedän yhden. Oli osastolla useasti ja eri lääkkeitä. Oli joku dg joka oli vähän kuin kaksisuuntainen, mutta lievempi siitä. Kaiken maailman sähköshokkihoidotkin kokeili. Ja kuulemma joku vaativa tms.persoonallisuushäiriö kaupan päälle.
Sitten alkoi syömään yhtä ssritä,jota ei kuulemma suositella näille diagnooseille.
Seuraavaksi alkoikin käymään treffeillä ja löysi miehen ja muutti ja meni johonkin työharjoitteluun. Katkaisi yhteydet tässä vaiheessa. Vaihtoi miestäkin. Sanoi,itse kuitenkin että lääkkeen ansiota. En tiedä yhtään mitä nykyään kuuluu kylläkään. Ennen tuon lääkkeen aloitusta soitteli päivittäin,ja vaikka kauppareissulla kun ahdisti niin paljon.
Mutta se muutos käytöksessä tapahtui yhtäkkiä. Ja myös meidän suhde meni poikki samalla. Hän siis lopetti yhteydenpidon.
Mutta hänen mukaansa se oli lääkkeen ansiota,kun ihmettelin/kysyin miten yhtäkkiä alkoi suunnittelemaan opiskeluja etc. Tai siis kysyin johtuiko lääkkeestä. Puhuimme paljon näistä silloin.
Mutta todellakaan en tiedä pidemmän tähtäimen tuloksia.Toivottavasti auttanut.
Minua auttoi, vaikka olin todella skeptinen lääkityksen suhteen, koska "Eihän minulla mitään suurta masennusta ole, muuten vaan vituttaa ja ahdistaa lähinnä kaikki."
Elämänlaatuni parani kertaheitolla. Olen hyvällä tuulella enkä takerru joutavanaikaisiin lillukanvarsiin. Jaksan taas tehdä asioita!
Taaaas tää sama trolli?