Vaistoatteko te sen, jos joku ei pidä teistä?
Tämä joku yrittää esittää kyllä muuta, mutta joku ei täsmää; valhelliisuus paistaa läpi.
Mistä tämä tunne okein kumpuaa?
Kommentit (51)
Yleensä vaistoan mutta nyt olen tutustunut ihmiseen josta ei vaistoa yhtään mitään. Erittäin hämmentävää ja ristiriitaista
Kaikki on aina minua kohtaan täysiä mulkkuja. Joko suoraan tai vielä ärsyttävämmin epäsuoraan.m38
Varsinkin seurakunnissa valitettavan tavallista. Yritetään melkein hampaat irvessä rakastaa kaikkia omin voimin. Vaistoaahan tuon.
En minä ainakaan tiedä mitä itsekukin ajattelee, jotain voi päätellä elekielestä, mutta vasta voimakkaammat tunteet puskee päälle, pelkkä tykkäämättömyys ei näy mitenkään jos osaa yhtään peitellä.
En. Ei kiinnosta, mitä muut ajattelevat.
Vaistoan. Jos järki estää tajuamasta, kehoni tietää sen. Epämiellyttävä olo fyysisesti. Lihakset kiristyvät. Henkisesti kiusallinen fiilis. Tunne, että pakene tästä tilanteesta. Kauheaa, jos joku tuollainen tyyppi tulee himaan. Ei voi paeta tilanteesta, vaan pitää säilyttää kulissi. Sukulaiset pahimpia.
Kyllä ne yleensä sanoo sen ja ihan selvästi vieläpä.
Kyllä , käytös minua kohtaan paljastaa.
Kyllä Joo. Odotan kuitenkin normaaleja käytöstapoja. En itsekkään pidä kaikista, mutta käyttäydyn kuitenkin hyvin esim töissä. En myöskään anna painaa itseäni ( enää) alaspäin.
Itse pärjään näiden kanssa siten, että heitän heidät olkani yli ja unohdan heti. Voin toimia kaikkia kohtaan näin jos joku menee liian pitkälle. En ole enää missään tekemisissä.Nämä ihmiset muuttuvat täysin yhdentekeviksi.
Uskon, että meillä jokaisella on ympärillämme energiakenttä, ja oma energiamme vuorovaikuttaa muiden energioiden kanssa heidän omassa energiakentässään. Nämä negatiiviset energiat voivat myös vaikuttaa omaan energiakenttäämme, joten on tärkeää olla valikoiva siinä, kenen seurassa liikkuu. Lisäksi eri paikoilla on oma erityinen energiansa. Tietyissä paikoissa saattaa aina tuntua ahdistavalta, kun taas toisissa paikoissa voi aina vallita rauhallinen ja tyyni tunnelma.
No siis eihän tähän voi vastata järkevästi, koska ethän voi tietää sitä, mitä et huomaa.
Hauska että näin päin vaistot ovat luotettavia mut ootas jos kysyt "onko mies minusta kiinnostunut kun tuntuu siltä" niin palstamammat kilpaa vakuuttavat ettei ole ja kuvittelet kaiken
Vierailija wrote:
Mjoo. Vuodet koulukiusattuna vissiin harjaannuttivat liiaksikin.
Mulla toisinpäin. Koska koulukiusaajat ovat ilmaisseet tykkäämättömyytensä hyvin suoraviivaisella tavalla, en todellakaan vaistoa mitään negatiivista kenestäkään, jos yläasteikäisen koulukiusaajan kielenkäyttöä ei esiinny. Oletan aina, että kaikki tykkää musta ja mun seurasta ja menee oikein hienosti.
Viimeistään siinä vaiheessa jos käsi on hampaiden välissä.
Vierailija wrote:
Entäs jos kyseessä on joku autisti-asperger jonka eleilyt ei ihan vastaa normaalia ihmistä. T: usein väärin aistittu
No niin, esim. on soitettu videopuhelu ja olen siinä sitten ollut naamaltani mikä olen, hämmentynyt ja jännittynyt tilanteesta koska itse se sosiaalinen tilanne jo vaatii kaiken aivokapasiteettini ja toinen on sitten naaman vääntelystäni aistinut etten pidä hänestä.
Kyllä sen vaistoaa. Juuri tuli kadulla vastaan entinen työkaveri, joka ei selvästikään pitänyt minusta silloin, kun olimme samassa työpaikassa. Nyt tavatessamme kadulla tämä ihminen oli ylitsevuotavan ystävällinen ja väitti, että oli kiva nähdä pitkästä aikaa ja selvästi valehteli.
Kyllä vaistoan. Esimerkiksi töissä on yksi alkoholistilta vaikuttava kollega, josta en tykkää yhtään, mutta eipä hänkään tykkää minusta. Tykyillassa yritti mustamaalata mua esimiehelle, onneksi esimies ei lähtenyt mukaan siihen juttuun ollenkaan.
Esitän normaalia töissä, mutta oikeasti ei kiinnosta tippaakaan tuon tyypin jutut ja seura. On usein krapulassa töissä ja vetää pastillia kourakaupalla peittääkseen vanhan viinan hajun, mutta ei tuolla ketään hämää. Jos saisin valita, en puhuisi ko ihmiselle mitään.
Kyllähän sen monesti huomaa, ettei joku pidä minusta. Sitä en tiedä, että onko sitten siihen päällevielä sellaisia joista en sitä huomaa. Onneksi on kuitenkin paljon myös sellaisia ihmisiä, joiden uskon oikeasti minun seurassani viihtyvän.
Mjoo. Vuodet koulukiusattuna vissiin harjaannuttivat liiaksikin.