Taas palaa sähköauto!!
Puijonlaaksossa iso autotalli tulessa. Kuinka monta uhria tarvitaan ennen kuin tää järjettömyys saadaan loppumaan? Tuossa tulee ”hiukan” jo päästökomensaatiota maksettavaksi.
savonsanomat.fi
Kommentit (84)
Kun polttaisivatkin vaan oman rakkineensa, mutta siinä menee vielä muiden kulkineetkin samaan syssyyn, kun tuli tarttuu viereiseen autoon.
Mistä sen lajin revit? Tulipalo ei oo yhtäkun yksi ainoa vaihtoehto.
Noloja nämä patterikoslat, ihan pasko.. vehkeitä.
Olen täällä palopaikalla, tallissa ei ollut yhtään sähköautoa. Palo on lähtenyt taas polttomoottoriautosta.
Suomessa palaa noin 6 autoa/ päivä. Kyllä siihen jokunen sähköautojen mahtuu.
Vierailija wrote:
Olen täällä palopaikalla, tallissa ei ollut yhtään sähköautoa. Palo on lähtenyt taas polttomoottoriautosta.
Oli latauksessa ja se syttyi.
Vierailija wrote:
Onneks polttikset ei pala.
Epäonneksi palokunta saa ne pösäytettyä sammuksiin yhdellä ruiskauksella.
Vierailija wrote:
Kyllä ap tietää vaikkei paikalla olekaan eikä näy kuvassa kun talli ulkoapäin. On muuten täälläkin taannoin palanut eikä se ollut sähköauto.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuulemma se polttisauto oli latauksessa ja akku ilmeisesti ylikuumennut. Naapurin auto.
Sähköauto syttyy itsestään vielä viikonkin jälkeen
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuulemma se polttisauto oli latauksessa ja akku ilmeisesti ylikuumennut. Naapurin auto.
Siis korjaan, SÄHKÖauto oli latauksessa.
kiva, naapuriauto parkkipaikalla on sähköauto, eli joku aamu voi odottaa yllätys kun koko autorivi on hiiltyneenä. Toivottavasti sillä on kaskot kunnossa.
Vierailija wrote:
kiva, naapuriauto parkkipaikalla on sähköauto, eli joku aamu voi odottaa yllätys kun koko autorivi on hiiltyneenä. Toivottavasti sillä on kaskot kunnossa.
Onneksi ei meidän taloyhtiössä anneta laittaa latauslaitteita.
Seuraavaksi alkaa rivareita ja kerrostaloja palaa kun ängetään sähköpyörät sinne sisälle latuuksiin yön ajaksi.
Vierailija wrote:
Itsellä menis kaskoista huolimatta paskot housuun jos olisin hurahtanu tähän villitykseen.
"Yli vuosikymmenen ajalta kerättyjen tietojen perusteella polttomoottoriautojen paloherkkyys on jopa 80-kertainen sähköautoon verrattuna."
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/22504743-b815-4bac-99a3-c9a7e63d3…
Jos on pakko lähteä tuohon pelkopopulismiin mukaan, niin pelätkää edes vähän todennäköisempiä skenaarioita kuin naapurin sähköauton palamista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onneks polttikset ei pala.
Epäonneksi palokunta saa ne pösäytettyä sammuksiin yhdellä ruiskauksella.
Eikä niistä ikävä kyllä sula minuutissa paria tonnia hiilivetyjä ilmakehään! 🤭
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/6313649