Chandlerin muistolle. Suosikkikohtauksesi Frendeissä?
Minulla se kun Julia Robertsin esittämä Susie flirttailee erittäin vihjailevasti Chandlerin kanssa ja Chandler on hirveän harmissaan kun kukaan ei näe sitä.
Kommentit (74)
Vierailija wrote:
Se kun Chandler ja Monica seurustelevat salaa ja heillä on ollut huono viikonloppu Las Vegasissa. Chandler tulee sanomaan, että tämä ilmeisesti olo tässä. Ja Monica sanoo, että ei. "Welvome to adult relationship."
Tästä tuli mieleen se kun Joey epäilee, että Chandler ei ole rehellinen reissusta. Were you, or were you not...on a gay cruise?? 😅
Suomalaiset ääliöt ovat katsoneet Frendejä tauotta 30 vuotta, sitä katsoo Suomessa kolme sukupolvea.
Maikkari on fiksu, helppoa rahaa.
Eihän Chandler oo kuollu kun se Perry.. ihan eri asia
Chandler elää ikuisesti. Ja monta hyvää kohtausta, mahdoton valita.
Olen katsonut koko sarjan muutaman kerran läpi ja eri kerroilla nousee eri tyypit. Ehkä vahvuus on siinä että kaikki kuusi hahmoa ovat niin huikean hyvin kirjoitettuja, näyttelijät huippuja ja mikä parasta, näyttelijöiden välinen kemia ja ystävyys suorastaan hehkuu ruudun läpi.
Vierailija wrote:
Ross ja suihkurusketus.
"Was that place THE SUN?"
Yksi omista lemppareista on se kun Chandler ja Monica ovat sopineet että antavat toisilleen itsetehdyt lahjat, ja Chandler yrittää tehdä jostain kupista ja henkarista jotain :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Frendit on niin pirun tylsä sit com, etten edes muista siitä mitään kohtausta, ei ole jäänyt mieleen. En ymmärrä sen suosiota, kun siinä ei saa edes nauraa, kuten esim. Seinfeldissä ja Frasierissä, jotka oli ja on huippuhauskoja.
Makukysymyksiä. Mutta kyllä itseäni Frendit on naurattanut huomattavasti enemmän, kun nuo mainitsemasi.
Frasier on hyvä, mutta jos tuota seinfieldiä pitää niin hyvänä että naurattaa niin joo ehkä on erilainen huumorintaju kuin suurimmalla osalla ihmisistä eli huono.
Se kohtaus jossa Joey ja Ross oli lusikassa sohvalla ja Chandler kunnon cuckina vedet silmissä seurasi sivusta poikien touhua ja runkkasi.
Muistan kun mietittiin, että jos Friendeissä ei olisi niitä valmiita nauruja ääninauhalla, kuinka huono ja tylsä koko sarja olisi. Se olisi hyvä tapa osoittaa, että sarja ei ole hauska, jos siitä editoitaisiin versio, joka ei ole valmiiksi naurettu.
Niitä suosikkikohtauksia on niin paljon! Frendit on minulle sellainen sarja, joka toimii aina. Vaikka sen on katsonut niin monta kertaa läpi, jaksaa ne jutut aina naurattaa - oli sitten miten huono päivä tahansa menossa. Mun yksi lemppareista on se, kun ne yrittää raahata Rossin uutta sohvaa hänen asuntoonsa, legendaarinen Pivot! -jakso. Se on jäänyt meidän perhe- ja kaveripiirissä elämään, ja nykyään kun muutetaan, aina joku huutaa "Pivot!" ja joku vastaa "Shut up shut up shuuut uuup!". :D Jokainen näyttelijävalinta osui kyllä siinä sarjassa täysin nappiin. Eilen katsoin sen jakson missä Joey on rakentanut sen jättimäisen tv-tason ja Chandlerin puku repeytyy kun se tulee siitä hänen makkarihuoneestaan ulos. Aina jaksaa naurattaa se "You dont turn and slide, you throw it out!". Monissa kohtauksisa näyttelijöiden äänensävy ja elekieli ovat omiaan lisäämään sitä koomista vaikutusta. Mua ei kiinnosta, vaikka sarja ei niin realistinen olekaan - sellaista varten on omat sarjat, ja välillä hyvä, kun saa vaan nauraa ajattelematta sen enempää, miten realistinen sarjan pitäisi olla.
Minulla tulee mieleen se koirapatsas joka ikisessä ketjussa, jossa kerrotaan, että ihan jokaista lahjaa täytyy arvostaa. Mahtaako ihan jokainen olla intopinkeänä, jos saa sellaisen lahjaksi?
Itse tykkäsin kohtauksesta, jossa oli mukana Chandlerin vanhemmat. Varsinkin isää näytellyt Kathleen Turner oli huikea. Parhaat oli kuitenkin Monican ja Rossin vanhemmat ja heidän suhtautumisensa lapsiinsa.