Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naked Attraction Suomi. Kaikki näytetään, kun tavalliset suomalaiset riisuvat kameroiden edessä – erektio keskeyttää kuvaukset

Vierailija
28.10.2023 |

Erityistason seksuaaliterapeutti (NACS) Marja Kihlström tietää miten erektion kanssa toimitaan.

– Joskus jännitys aiheuttaa erektion, ja se on täysin normaalia. Ennen kuvauksia kerron kopeissa odottaville miehille, ettei ole hätää jos näin käy. Ei penistä voi aina kontrolloida. Yleensä miehet nauravat ohjeistukselleni kippurassa.

Kuvaukset onkin muutaman kerran jouduttu keskeyttämään, kun jännitys on tehnyt miehille tepposet.

– Olen huutanut, että kuvaukset seis, ja sitten vaan odotellaan ja annetaan elimen vähän rauhoittua. Keskeytyksille nauretaan osallistujien kesken hyväntuulisesti. Olen joskus vitsaillut miesten kanssa, että erektio on ilon mittari.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009931179.html

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsotaan millainen vulva Iidalla on. Veikkaan innietä. 

Vierailija
42/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa että sen takia keskeytetään. Täysin luonnollinen reaktio. Entä jos naisen häpyhuulet paisuvat ja sieltä valuu märkää tai nännit kovettuvat. Keskeytetäänkö silloinkin kuvaukset? Tasa-arvon mukaan näin pitäisi tehdä. T: tasa-arvoa kannattava

Olen sitä mieltä, että erektioita saisi näkyä telkkarissa paljon nykyistä enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa että sen takia keskeytetään. Täysin luonnollinen reaktio. Entä jos naisen häpyhuulet paisuvat ja sieltä valuu märkää tai nännit kovettuvat. Keskeytetäänkö silloinkin kuvaukset? Tasa-arvon mukaan näin pitäisi tehdä. T: tasa-arvoa kannattava

Olen sitä mieltä, että erektioita saisi näkyä telkkarissa paljon nykyistä enemmän

Kuten myös kosteita, turvonneita vulvia. 

Sellaista en ole nähnyt televisiossa koskaan, oletko sinä?

Vierailija
44/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä...mitä pahaa siinä voi olla jos elimen reaktio näkyy....Ollaan niin olevinaan luonnollisen puolesta ja sitten jotain tuollaista tehdään....Oletko asian kannalla naisen näkökulmasta vai miehen?

Vierailija
45/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä...mitä pahaa siinä voi olla jos elimen reaktio näkyy....Ollaan niin olevinaan luonnollisen puolesta ja sitten jotain tuollaista tehdään....Oletko asian kannalla naisen näkökulmasta vai miehen?

Mitä väliä sillä on? Itse toivon että nuoret saavat seksuaalisuudesta realistisen käsityksen - jota penisten ja vulvien monimuotoisuus tarjoaa. 

M48, guru

Vierailija
46/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Itse toivon että nuoret saavat seksuaalisuudesta realistisen käsityksen - jota penisten ja vulvien monimuotoisuus tarjoaa. 

M

Naiset tuppaavat näkemään nämä asia monesti niin eri tavalla...ei muuta väliä....

Vierailija
47/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua selvästi kiinnostaa nähdä isoja, muhevia kulleja ja nyt toivot että naiset fantasioivat sanoin kuin homomies ;)

Vierailija
48/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua selvästi kiinnostaa nähdä isoja, muhevia kulleja ja nyt toivot että naiset fantasioivat sanoin kuin homomies ;)

Sinä se otit puheeksi isot, muhevat kullit ja homot. joten mitä voidaan sinun ajatusmaailmasta ajatella. 

Vierailija
49/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kesy on Suomen versio verrattuna Brittien versioon. Kihlström joutaisi vaihttaa toiseen juontajaan.

Vierailija
50/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asian kannalla bi-miehenä, jota kiinnostaa miehet jonkin verran naisia enemmän

Vierailija
51/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ammattilaiselle hyvä markkinointikanava tuo ohjelma.

Vierailija
52/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lopettavat kuvaamista, mutta kuvamateriaalia ei näytetä valtakunnan tv:ssä. Eiköhän se johonkin käyttöön mene. Mahtaakohan alastonuutiset tai säätiedotus tulla joskus valtakunnan verkkoon. Joskushan niitä oli jossain ATV:ssä tai MoonTV:ssä. Se ois ehkä se seuraava steppi sitten.

Vierailija
53/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se otit puheeksi isot, muhevat kullit ja homot. joten mitä voidaan sinun ajatusmaailmasta ajatella. 

No mitä siitä voidaan ajatella? Perussuomalainen videolle kuvaava mies Oulusta?

Vierailija
54/63 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt katsotaan millainen vulva Iidalla on. Veikkaan innietä. 

Oikein veikattu. Lisäksi christina-piercing venuskummussa. 

Vierailija
55/63 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin pieniä kaluja, ei oikein isoa ole näkynyt.  Melkein kaikilla lisäksi tuppikulli.  Naisilla viivapillut ja karvattomat.

Vierailija
56/63 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv... luulisi että erektion tappaja... taikinavartaloisia, maksaläiskäisiä lerppa-alapäitä... 

Vierailija
57/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä haittaa, vaikka miehellä alkaa seisomaan ohjelmassa?

Vierailija
58/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaohjelmaluokittelijaa ainakin. 

M48, guru

Vierailija
59/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ei voi oikeasti haitata ketään...sitä mieltä olen...se on luonnollinen kehon reaktio siinä missä hymykin... 

Vierailija
60/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja vaikuttaa olevan kännissä/pillereissä. Sinänsä se ja sama minulle mitä kukin nappailee mutta sammaltava ja takelteleva puhe telkkariohjelmassa on hieman hmm.. Ihailen jenkkilän asennetta jossa tämmöttinen on totaalisen no no