Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Tutkimus" : ovulaatio ja lapsen sukupuoli :)

30.12.2006 |

Hei kanssaäidit!

Kaikkihan me tiedämme, että tulevan lapsen sukupuolta ei voi määrätä etukäteen, ja monet " konstit" ovat sangen epätieteellisiä. Mutta sehän on ilmeisesti virallisesti todettu, että poikasiittiöt ovat nopeampia ja tyttösiittiöt elävät pidempään.

Monet tuntevat ovulaationsa, monet eivät. Itse kuulun siihen joukkoon, jolta se ei todellakaan jää huomaamatta. Kivut ovat välillä kuin kuukautisten aikaan. Näin ollen voisi halutessaan yrittää taktikoida niin, että " poikaa tehdessä" päästäisi nuijapäät uimahallille juuri silloin, kun ovulaatio ruhjoo kehoa (tai vähän sen jälkeen). Samoin silloin kun haaveilee ruusunpunaisesta lastenhuoneesta, tulisi pienet siimahännät saattaa retkilleen reilusti ennen ovulaatiota, jotta neidit odottaisivat kärsivällisesti valmiina.

Kysynkin, tunnetko ovulaatiosi? Muistatko, onko mahdollinen onnekas siittiö päässyt uimaan ovulaation aikaan vai ennen? Entäs touhusta syntyneen lapsen sukupuoli?

Itselleni tällainen tuli mieleen, koska saattue pääsi apajille juuri ovulaatiopäivänä, ja poikahan sieltä tuli. (Erinäisistä syistä saattueita oli vain yksi siinä lähiaikoina.) Tietenkään em. kysymyksiin ei voi vastata henkilöt, jotka hommailevat varmuuden vuoksi tiheästi.

Ota tämä koko juttu huumorilla. Asiat eivät koskaan ole näin yksinkertaisia. Olisivatkin.

Hyvää uutta vuotta! ü

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmat yhdynnät tod. näk. johtaa poikaan, vaikka tytöt ovatkin sitkeämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaytanto on sitten mita on...

Meilla on nelja tyttoa; mun oviskivut on sita luokkaa ettei ole mahdollisuuttakaan poikaan...ja pupuillaan useasti, joten siinakin kai syy!

Kaksi mun km viime vuodelta(' 06), taas olikin asia erikseen, oviskipuiluja ei ollu ja tarkoituksella vahennettiin kertojakin, joten omassa mielikuvituksessani olen nuo poismenneet pojiksi luokitellut ja ehka myos siksi kroppani ne ' hylkasi' tieda sitten totuutta!?!

Nyt uutta yritysta ja palattiin ihan ' normaaliin' yritykseen ; ei laskelmia tms. terve vauva tulkoon - oli sitten mita sukupuolta tahansa! Kylla miehen omista kromosomeista on paljon kiinni kumpaa sukupuolta enimmakseen tulee...