Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita noi vaatimuslistat deittipalveluissa?

Vierailija
28.10.2023 |

Esim. "Olethan normaalipainoinen" saa mut pyyhkimään tyypin vasemmalle vaikka täytänkin tämän ehdon..

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tyypillisesti kaikki vaatimukset, joita ei itse pysty täyttämään, ärsyttää. Näin olen tämän analysoinut ja rehellisesti itselleni myöntänyt, ja ärsytys on vähentynyt. Toki on joitain ominaisuuksia tai erikoisempia elämäntapoja, jotka ei itseä edes kiinnosta, niin ei ärsytä tippaakaan, jos joku niitä vaatii.

Ei ainakaan minua ärsytä. Miksi ärsyttäisi? Ihan normaaliahan se on että kaikkia ei voi miellyttää eikä minusta edes pidä miellyttää kaikkia. Enemmän tuo ärsyyntyminen liittyy itsetuntoon kuin siihen täytyykö ne vaatimukset vai ei.

Vierailija
22/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lähtee viinittelijät , matkailijat sekä "bodaritt"aika nopeesti vasurille. :)

Nuo on parhaita asioita, joita voi tehdä, kun työt ja muut velvollisuudet on suoritettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vaatimuslistaa, vaan vain kaino toive kuin aamuauringon kajastus kesäisenä viikonloppuna maaseudulla. Eli jos olisi keski-ikäisellä sinkkunaisella oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat, niin muuta en tohdi pyytääkään! Ja voisi olla tuollainen kirjastohiiri-tyyppinen naishenkilö eli vähän ujo,pukeutuu vaatimattomasti ja fiksu.

Vierailija
24/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lähtee viinittelijät , matkailijat sekä "bodaritt"aika nopeesti vasurille. :)

Jep. En tiedä miksi minä hintelänä miehenä saan tykkäyksiä bodari- ja crossfit naisilta, mutta vasemmalle menee.

Ehkä näytän crossfit naisten mielestä kuvissa urheilulliselta, vaikka olen vain luonnonlaiha. Komea kasvoiltani kyllä. Bodarinaiset taas laittanevat kaikille tykkäyksen, koska muutoin eivät saisi lainkaan matcheja. Näin saattavat saada vahinkomatchin tai jonkun todella epätoivoisen.

Vaikea kuvitella, että bodarinainen haluaisi hintelän miehen. Voin lyödä vetoa, että he tuntevat itsensä naiselliseksi vain fyysisesti vahvan ja kookkaamman kanssa.

Vierailija
25/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tyypillisesti kaikki vaatimukset, joita ei itse pysty täyttämään, ärsyttää. Näin olen tämän analysoinut ja rehellisesti itselleni myöntänyt, ja ärsytys on vähentynyt. Toki on joitain ominaisuuksia tai erikoisempia elämäntapoja, jotka ei itseä edes kiinnosta, niin ei ärsytä tippaakaan, jos joku niitä vaatii.

Ei ainakaan minua ärsytä. Miksi ärsyttäisi? Ihan normaaliahan se on että kaikkia ei voi miellyttää eikä minusta edes pidä miellyttää kaikkia. Enemmän tuo ärsyyntyminen liittyy itsetuntoon kuin siihen täytyykö ne vaatimukset vai ei.

Kyllä se nyt vaan tuntuu monia rehellisiä ihmisiä ärsyttävän, jos on itsellä ylipainoa ja näkee vaatimuksen: "olethan hoikka".

Vierailija
26/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitte ne tyypit, jotka tykkää naisten profiileja. Siinä tulee itku. 50 kiloinen 30 vuotias saa tykkäyksiä rasvaisilta 50 vuotiailta lihavilta alkoholisteilta.

Vierailija
27/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitukset joissa ei ole muuta kuin pari riviä kaiken maailman emoji kuvia, joilla kaiken lisäksi voi olla useampia merkityksiä.

Eikö nykyään osata enää kirjoittaa oikeasti, kun pitää hieroglyyfejä käyttää.

Vierailija
28/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä se nyt vaan tuntuu monia rehellisiä ihmisiä ärsyttävän, jos on itsellä ylipainoa ja näkee vaatimuksen: "olethan hoikka".

Ap on hoikka ja silti ärsyttää..

Vierailija
29/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näkisitte ne tyypit, jotka tykkää naisten profiileja. Siinä tulee itku. 50 kiloinen 30 vuotias saa tykkäyksiä rasvaisilta 50 vuotiailta lihavilta alkoholisteilta.

Saattaa olla, että moni tykkäilee naisista, joista tykkää. Ei niinkään naisista, joihin olisi joku realistinen mahdollisuus. Saattaa lisäksi olla, ettei kaikilla ole mahdollisuutta yhteenkään naiseen.

Vierailija
30/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri wrote:

Minulla ei ole vaatimuslistaa, vaan vain kaino toive kuin aamuauringon kajastus kesäisenä viikonloppuna maaseudulla. Eli jos olisi keski-ikäisellä sinkkunaisella oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat, niin muuta en tohdi pyytääkään! Ja voisi olla tuollainen kirjastohiiri-tyyppinen naishenkilö eli vähän ujo,pukeutuu vaatimattomasti ja fiksu.

Mä oisin muuten tollanen, mutta en oo ujo.

Vierailija
31/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. - Kuten eilen vai toissapäivänäkö se oli nimimerkki Sinkkumies kirjoitti toisessa yhteydessä jotenkin niin, että, että somen kautta kumppanin haussa on vaarana, että sitä alkaa helposti luomaan ja rakentamaan toiselta saamien viestien/ kirjoittaman perusteella enemmän ja vähemmän onnituneen tai epäonnistumeita mielikuvia. - Syy ei ole aina se, että toinen valehtelisi tai haluaisi aina huijata,( Tietysti hetäkin on), Sen sijaan kyse on  kirjoitettu teksti avautuu ja antaa monenlaisia kuvia ja mielleyhtymiä jokaisen omassa mielessä, johon sit alitajuisesti sotkeutuu omia kuvitelmia ja unelmia

Toisaalta minusta on kiva kun voi "jo" heti ainakin yrittää karsia kaikkein vähiten kiinnostavat heti pois. Esim itse en voi kuvitella, että oisin parisuhteessa ihmsien kans. joka kirjoittaisi haluaisi julkisia kuolemantuomioita tai joka polttaisi askin päivässä tai kirjoittais, että hän ei pitäisi lukemisesta lainkaan ja valitsisi aina leffan -kirjan asemasta, eikä voisi sietää matkailua tai kissoja ja koiria 

Vierailija
32/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos tuo on deittipalstalla en ajattele että minun pitäisi olla hoikka. Ohitan ilmoituksen. Se ei ole minun murheeni löytääkö tyyppi ihmisen joka ilmoitukseen vastaa ja joka mahdollisesti täyttää vaatimukset. Se voisi hieman ärsyttää jos kumppani alkaa vaatia että minun on oltava hoikka. Deitti ilmoituksessa siitä ei vielä kuitenkaan ole kyse että olisin kenenkään kumppani.

Vierailija
33/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap on hoikka ja silti ärsyttää..

Toisten mieltymykset ärsyttää. Pakko siis valehdella.

Vierailija
34/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Huvittavinta on kun ylipainoinen nainen kertoo olevansa liikunnallinen/urheilullinen ja se etsii miestä joka on liikunnallinen/urheilullinen. Wtf oikeesti? :D

T: urheilullinen mies joka on mitoiltaan 180cm ja 74kg

Tämä xd. Paras oli vähän alta 40v neiti joka kertoi käyneensä salilla aktiivisesti 20 vuotta mutta näytti olevan todella, todella ylipainoinen. 

Vierailija
35/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Pidän typeränä ihmistä, joka ei ns. vaadi mitään kumppaniehdokkaslta.

Se on viesti, että kaikki käy. En tunne itseäni. Enkä tiedä mitä haluan. 

Vierailija
36/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läskeille tai rillipäille!! 

Vierailija
37/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä taas se kaksoisstandardi, että naisilla on oikeus, jopa velvollisuus, esittää vaatimuksia, mutta miesten niin tehdessä se on 'ärsyttävää'...?

Vierailija
38/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listat eivät häiritse, mutta tuo olethan-tyyli on alentuvuudessaan ja holhoavuudessaan vastenmielinen. 

Vierailija
39/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeks joku oikeesti noita profiileja muka?

Mä pyyhin puhtaasti ekan kuvan perusteella.

Jos tulee matchi, sitten luen profiilin ja katson muut kuvat. Jos sieltä paljastuu jotain red flageja, poistan samantien matchin. Jos vielä vaikuttaa hyvältä, laitan viestiä.

Liika analysointi ei mulla toimi, tärkeintä on se fiilis joka ekan parin sekunnin aikana ihmisestä tulee.

Vierailija
40/50 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä ja ei. - Kuten eilen vai toissapäivänäkö se oli nimimerkki Sinkkumies kirjoitti toisessa yhteydessä jotenkin niin, että, että somen kautta kumppanin haussa on vaarana, että sitä alkaa helposti luomaan ja rakentamaan toiselta saamien viestien/ kirjoittaman perusteella enemmän ja vähemmän onnituneen tai epäonnistumeita mielikuvia. - Syy ei ole aina se, että toinen valehtelisi tai haluaisi aina huijata,( Tietysti hetäkin on), Sen sijaan kyse on  kirjoitettu teksti avautuu ja antaa monenlaisia kuvia ja mielleyhtymiä jokaisen omassa mielessä, johon sit alitajuisesti sotkeutuu omia kuvitelmia ja unelmia

Toisaalta minusta on kiva kun voi "jo" heti ainakin yrittää karsia kaikkein vähiten kiinnostavat heti pois. Esim itse en voi kuvitella, että oisin parisuhteessa ihmsien kans. joka kirjoittaisi haluaisi julkisia kuolemantuomioita tai joka polttaisi askin päivässä tai kirjoittais, että hän ei pitäisi lukemisesta lainkaan ja valitsisi aina leff

Vuosien kokemuksella voi todeta, että kirjoittelusta on lähinnä haittaa. Juurikin tuon mielikuvien luomisen takia. Liian moni vääntelee jotain ideaalia omassa mielessään. Nopeasti vaan kuvien tsekkaus, muutama viesti, jossa koirat, kummit ja kaimat selvitellään ja sitten treffeille. Ei turhaa ajan tuhlausta ja pettymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi