Uusin löytöni: Crème Fraîche - paahdettu sipuli
https://cdn.valio.fi/mediafiles/7aacf205-fce4-400c-b7c4-04d283cb4751/25…
Tätä voi lätkiä ruuan kuin ruuan päälle, viereen, kylkeen... ja hyvää on.
Kaurapuuroon en ole kokeillut. Vielä.
Kommentit (26)
Vierailija wrote:
Mä en tajua tuollaisia sössöjä. Täynnä lisäaineita. Joskus kokeilin ruokaohjetta palstalta missä oli maustettua kermaa. Ostin kahta suositeltua maustettua kermaa. Ne oli molemmat todella pahoja. Onkohan teidän makuaistinne tuhoutunut lopullisesti?
crème fraiche (pastöroitu kerma*, muunnettu tärkkelys, sakeuttamisaine (pektiinit), maitoproteiini*, hapate), vesi, sipuli 3,0 %, kuivattu sipuli 0,7 %, suola, sokeri, muunnettu tärkkelys, viherpippuri, sipuliaromi, sakeuttamisaineet (guarkumi, pektiinit).
Tai sitten oma makuaistisi on mennyt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hienoa, pienillä nikseillä ja uusilla mauilla saa samasta "keitoksesta" aina hiukan erilaisen. Onko tämä Creme Fraiche myös tarkoitettu leivälle vaiko ainoastaan ruoanlaittoon ?
Kyllä tämä sopii käsittääkseni molempiin.
Kiitos, pitänee kokeilla, tuo paahdettu sipuli kuulostaa hyvältä!
On sitä asiat hyvin kuin kaikesta tuotteesta pitää olla sataa makua. Kun ei voi jugurttiin itse sekoittaa haluamaansa marjaa tai hilloa. Tuolaiset maustetu creme fraichet ja rahkat yms on niin turhuuden turhuutt.
Vierailija wrote:
On sitä asiat hyvin kuin kaikesta tuotteesta pitää olla sataa makua. Kun ei voi jugurttiin itse sekoittaa haluamaansa marjaa tai hilloa. Tuolaiset maustetu creme fraichet ja rahkat yms on niin turhuuden turhuutt.
Älähän nyt. Tottakai voi itsekin tehdä, mutta yksinasujana ei aina ole viitsi tehdä jotain pientä annosta.
Marjat ja hillot jugurttiin on eri asia - helppo homma, mutta siis muut kaikki vähän erikoisemmat ostan kaupasta. Ymmärrän kyllä, että kaikille tuokaan mainitsemani ei ole erikoista.
- ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Älähän nyt. Tottakai voi itsekin tehdä, mutta yksinasujana ei aina viitsi tehdä jotain pientä annosta.
Marjat ja hillot jugurttiin on eri asia - helppo homma, mutta siis muut kaikki vähän erikoisemmat ostan kaupasta. Ymmärrän kyllä, että kaikille tuokaan mainitsemani ei ole erikoista.
- ap
Monta asiaa elämässäni olen hävennyt, mutta en sentään tätä. 😊
- ap