Harkimo on oikeassa kun puhuu Stubbista. Suomeen ei istu sinnetänne säntäilevä oppipoika parhaan diilin perässä
Tarvitaan peruskalliomaista järkälemäisyyttä, vakautta, isänmaallisuutta. Stubb ei omaa ensimmäistäkään näistä.
Kommentit (71)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehdokkaista ainoa jolla on tuota järkähtämätön peruskallio-olemusta on Rehn?
Rehnin lisäksi Halla-aho mutta medialla on jotain Halla-ahoa vastaan. Toisella kierroksella Rehn saa median tuen taakseen. Silti äänestä Jussia toisella kierroksella.
En itse näe Halla-ahoa tuollaisena kyllä ollenkaan, vaikka osaakin esiintyä rauhallisesti (ilman mitään lämpöä olemuksessaan, eli kylmän oloinen ja ilmeetön flegu).Hänestä tulee ekana mieleen äärimmäisyyksiin menneet nettikirjoitukset joissa käyttänyt levikkiä lisätäkseen mahdollisimman raflaavia ilmauksia, avioliiton ulkopuolinen suhde ja lehtolapsi ihan lähivuosilta, Seiska-lehdelle myydyt tyttären lakkiaiset jne.
Ei siis mitenkään presidentiksi soveltuva imago ja tausta, kun on kaikkea muuta kuin vakaan ja luotettava
Halla-aho on ikuinen änkyrä, joka rakastaa omaa ääntään. Ei johtaja-ainesta.
Oikeassa on! Stuppi on poikanen...
Olisipa vaalit jo. Ei jaksa tätä odottelun tuskaa
Seppo Räty olisi paras vaihtoehto presidentiksi. Siinä olisi kerrankin presidentti joka uskaltaisi sanoa mitä ajattelee eikä kumartelisi kaikenmaailman zorbaksia.
Vierailija wrote:
Totta. Inhottava hahmo ja koulukiusaaja.
Jos saisi edes yhden kerran perustelun tuohon syytökseen, muuten pidän vain ilkeämielisenä panetteluna.
Miksi Sanna ei suostunut ehdokkaaksi? Olisi ollut heittämällä paras tästä joukkiosta.
Vierailija wrote:
Rehnillä on kyllä tuota järkähtämätön peruskallio luonnetta ainakin. Saa nähdä kenestä tulee pressa, itse en vielä tiedä ketä äänestän.
Rehni on perillinen elitisti. Savolainen kiero kapitalisti, suhteilla kaiken saanut. Eikä arvosta tavallisia veroja maksavia ihmisiä ollenkaan. Onneksi sillä ei ole mahdollsiuuksia
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos saisi edes yhden kerran perustelun tuohon syytökseen, muuten pidän vain ilkeämielisenä panetteluna.
Stubb on itse tämän myöntänyt. Hetki. Etsin linkin.
Vierailija wrote:
Miksi Sanna ei suostunut ehdokkaaksi? Olisi ollut heittämällä paras tästä joukkiosta.
Ei lahjakkaat ihmiset halua edustus patsaan hommiin
Ketä Harkimon mielipiteet kiinnostavat...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
- On tullut elämän aikana hölmöiltyä.
Haastattelussa nousivat esiin myös vanhat puheet Stubbin koulukiusaajataustasta.
- Hemmetti sentään. Miten siihen pystyy vastaamaan ja puolustautumaan. Jos joku ihminen on tuntenut, että olen häntä kiusannut, niin silloin olen tehnyt väärin ja minun pitää pyytää anteeksi – koska olen ollut mulkku", Stubb toteaa.
Stubb totesi ylen haastattelussa että Suomen kansa valitsi Naton. Että tämmöinen tapaus aikoo presidentiksi, pitäisi kai ne periaatteet hanskata jo tuossa vaiheessa, että mikä on kansa ja eduskunta, hallitus tai presidentti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Rehnillä on kyllä tuota järkähtämätön peruskallio luonnetta ainakin. Saa nähdä kenestä tulee pressa, itse en vielä tiedä ketä äänestän.
Rehni on perillinen elitisti. Savolainen kiero kapitalisti, suhteilla kaiken saanut. Eikä arvosta tavallisia veroja maksavia ihmisiä ollenkaan. Onneksi sillä ei ole mahdollsiuuksia
Voi kun tietäisit miten vaatimattomista lähtökohdista on hänen isänsä ponnistanut, 10-vuotiaana oli jo sota-aikana menettänyt molemmat vanhempansa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehdokkaista ainoa jolla on tuota järkähtämätön peruskallio-olemusta on Rehn?
Rehn on sopivin. Salekin oli aivan tuntematon hahmo. Rehn ei ole aivan yhtä tuntematon mutta on ollut piippuhyllyllä aitiopaikalla. Ei ole ryvettynyt liikaa, on siis ehtinyt jäähtyä.
Kyllä Niinistö oli jo aika hyvin tunnettu tuolloin, Rehnistä ei edelleenkään tiedetä mitään. Minusta on aika huolestuttavaa että tuohon ikään päässyt henkilö on edelleen "piippuhyllylla". Minusta se antaa aika heikon kuva politiikosta jos 61 vuotiaana ei ole saatu mitään mainittavaa aikaan. Marin teki enemmän kuukaudessa.
Eiköhän se Haavisto ole, joka on Suomen seuraava presidentti. Kokemusta kansainvälisestä politiikasta, asiallinen ja arvopohjaltaan kunnioitettava. Tarvittaessa kova, kuten huomattiin Venäjän venkoilijoiden kanssa:
IS: Pekka Haavisto kertoo käyttäneensä Sergei Lavroviin ”hänen omia keinojaan” – kuvailee dokumentissa kohuttua kohtaamista
https:/is.fi/politiikka/art-2000008361059.html
Vierailija wrote:
Stubb totesi ylen haastattelussa että Suomen kansa valitsi Naton. Että tämmöinen tapaus aikoo presidentiksi, pitäisi kai ne periaatteet hanskata jo tuossa vaiheessa, että mikä on kansa ja eduskunta, hallitus tai presidentti.
Se on kielikuva. Sisälukutaito olisi hieno taito.
"Tapaamista on sittemmin pidetty Haavistolta suurena onnistumisena. Ulkoministerien yhteisessä tiedotustilaisuudessa Haavisto ei lähtenyt mukaan Lavrovin imelään kehumiseen ja vastasi tämän hyökkäyksiin jämäkästi ja selväsanaisesti."
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Stubb mieluummin kuin Haavisto.
Haavistoa emme tule koskaan näkemään toisella kierroksella.
Emme niin, koska Haavisto valitaan presidentiksi heti ensimmäisessä äänestyksessä.
Aaltola on paras ehdokas ja varmasti ajaa isänmaan asiaa.