Lenita edelleen sairaalassa raportoi seiska
Juu ja lamppu palaa 24/7 yläkerrassa Kaskisaaressa.
Kommentit (59)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lenita on yksi eniten ihailemistani naisista ja yksi viisaimmista myös. Lenitan suorapuheisuus on kaikkein parasta ja ajaa naisten asemaa, oikeuksia ja kaikkien tasa-arvoa ylipäänsä paljon paremmin, kuin mitä kaikki nykypäivän vihervasemmistofeministit yhteensä.
Persu bongattu.
Persut ei aja noita asioita.
Monen vanhuksen kohtalo on viettää viimeiset kuukaudet lähes tiedottomassa tilassa kun elintoiminnot päivä päivältä kuihtuu pois.
Onko se nyt sitten Katri Helena joka on Suomen seuraava vanheneva ikuisesti elävä diiva.
Vierailija wrote:
Onkohan se(kin) huonossa hapessa?
Toivottavasti.
Vierailija wrote:
Onko se nyt sitten Katri Helena joka on Suomen seuraava vanheneva ikuisesti elävä diiva.
No on. Juuri niitä jotka eivät kuole kiusallakaan pois ennen kuin kuolevat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lenita on yksi eniten ihailemistani naisista ja yksi viisaimmista myös. Lenitan suorapuheisuus on kaikkein parasta ja ajaa naisten asemaa, oikeuksia ja kaikkien tasa-arvoa ylipäänsä paljon paremmin, kuin mitä kaikki nykypäivän vihervasemmistofeministit yhteensä.
Persu bongattu.
Eiköhän tuo ole kuitenkin kokoomuslainen. Persulle naisten asema, oikeudet ja kaikkien tasa-arvo ovat kirosanoja.
Kokoomushan se on tässä naisvaltaisia aloja taas kurittamassa ja ajamassa naisia entistä pahempaan köyhyyteen. Persut vain tukipuolue.
Vierailija wrote:
Katrin äiti eli yli 102-vuotiaaksi, joten hyvin mahdollista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Katrin äiti eli yli 102-vuotiaaksi, joten hyvin mahdollista.
Voi ei!
Tännekkö moukkien haukuttavaksi pitäisi kertoa elämän tilanteesta. Täällä nämä haukkuu Samulinia, vaikka ihmistä ei ole edes haudattu.
Seiska-lehden hyeenat valvoo talon ulkopuolella yötä päivää, jos sais kuvan kun tulee takaisin.
https://www.seiska.fi/kotimaa/lenita-airiston-puhelin-mykistyi-kotona-p…
Vierailija wrote:
Lenita on yksi ilkeimmistä naisista jonka minä tiedän. Ei tarvitse muuta tehdä kuin katsoa hänen vanhoja telkkarihaastatteluja, joita tämä teki. Ilkeitä sanoja, silmien pyörittelyä ja haastateltavien mollaamista. Varsinkin jos haastateltavana oli nainen.
Minua ihmetyttää eniten tässä se Lenitan asunto. Oikeastiko se asuu tuollaisessa murjussa?
Vierailija wrote:
Ilmeisesti, sillä Paula Koivuniemi se ei ainakaan tule olemaan.
Vierailija wrote:
Ei tule enää kotiin.
Miksi sanot noin, kun et varmaksi tiedä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei tule enää kotiin.
Miksi sanot noin, kun et varmaksi tiedä.
Olen eri, mutta on aika epätodennäköistä että 86-vuotias kotiutuu, jos on ollut kuukausitolkulla sairaalassa.
Vierailija wrote:
Olen aina luullut, että on pitänyt itsestään hyvää huolta, joten pohjakunto olisi ollut vahva ja vankka. Mikä yhtäkkinen tapahtuma, on ykskaks voinut viedä noin pitkäaikaisesti toimintakyvyn ?
Jollei sitten sama sairaskohtaus, kuin Airallakin ?
Kuule, kyllä itsestään huolta pitäville ihmisille tapahtuu ihan samoja asioita, kuin muillekin ihmisille. Sinulla näyttää menevän vielä jonkin aikaa, että katsantosi muuttuu paremmaksi ja realistisemmaksi.
Vierailija wrote:
Minua ihmetyttää eniten tässä se Lenitan asunto. Oikeastiko se asuu tuollaisessa murjussa?
Miten sinulle kuuluu haukuttavaksi miten kukin asuu.. Mikä muu eniten ihmetyttää.... Huohhh...
Hankkikaa elämä!