Lenita edelleen sairaalassa raportoi seiska
Juu ja lamppu palaa 24/7 yläkerrassa Kaskisaaressa.
Kommentit (59)
Surullista, että jos on lapseton, ei tuossa tilanteessa kukaan ole huolehtimassa asunnosta.
Yleensä kaveritkin on iäkkäitä.
Vierailija wrote:
Minua ihmetyttää eniten tässä se Lenitan asunto. Oikeastiko se asuu tuollaisessa murjussa?
Suomessa pakolaisetkin asuu paremmin, ei tuo ole ihmiskoti ollenkaan, homettakin varmasti. "Luotettavat ystävät hoitavat Lenitan asioita". Taitaa se ystäväjoukko olla pieni kun kukaan ei ole ehtinyt sammuttamaan valoakaan.
Puhelinkin kiinni, veikkaan että koneet pitävät hengissä, eikä pysty olemaan yhteydessä kehenkään.
Vierailija wrote:
Surullista, että jos on lapseton, ei tuossa tilanteessa kukaan ole huolehtimassa asunnosta.
Yleensä kaveritkin on iäkkäitä.
Älä turhaa ruilua, tuommosella ihmisellä on varmasti kavereita.
Ei tuo oikein hyvältä näytä. Paljon mahdollista, että Lenita on menettänyt toimintakykynsä täysin. Kyllä hän muuten olisi jonkun käskenyt käydä siellä asunnollaan vaikka postit katsomassa yms ja verhot kiinni samalla.
Puhelimeen ei tietenkään ole pakko vastata, mutta ehkä sitä ei ole ladattu kuukausiin jos Lenita ei sitä enää tarvitse.
Ja olisi hän jo tullut julkisuuteen ja kehunut kuinka nopeasti toipui hoikkuuden ja hyvän kunnon vuoksi, jos siis vielä kuntoutuisi.
Aivotapahtumaa veikkaan.
Vierailija wrote:
Olen aina luullut, että on pitänyt itsestään hyvää huolta, joten pohjakunto olisi ollut vahva ja vankka. Mikä yhtäkkinen tapahtuma, on ykskaks voinut viedä noin pitkäaikaisesti toimintakyvyn ?
Jollei sitten sama sairaskohtaus, kuin Airallakin ?
Kun ihminen on elänyt lähelle lajityypillisen elinkaarensa päätä, se kuolee. Ja kyllä, ihan vanhuuteen kuolee, ihminen ja kaikki muutkin lajit paitsi sairaanhoitaja, jolle vanhuus ei ole kuolinsyy.
Ihmetyttää, jos kukaan ei ole käynyt sammuttamassa sähkölaitteita, tyhjentänyt jääkaappia jne, kun asukas on sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Minua ihmetyttää eniten tässä se Lenitan asunto. Oikeastiko se asuu tuollaisessa murjussa?
Miten sinulle kuuluu haukuttavaksi miten kukin asuu.. Mikä muu eniten ihmetyttää.... Huohhh...
Missä haukuin? Lenitan ulkonäön perusteella ei ikinä uskoisi että asuu noin halvan näköisessä kämpässä. Luulin että hänellä on jokin hieno asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Miten sinulle kuuluu haukuttavaksi miten kukin asuu.. Mikä muu eniten ihmetyttää.... Huohhh...
Missä haukuin? Lenitan ulkonäön perusteella ei ikinä uskoisi että asuu noin halvan näköisessä kämpässä. Luulin että hänellä on jokin hieno asunto.
Ai, sä kuulut noihin kummallisiin luulijoihin. Niitä olen aina ihmetellyt. Elävät jotenkin sen arvostelemiensa elämää, mutta eihän se onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Onko se nyt sitten Katri Helena joka on Suomen seuraava vanheneva ikuisesti elävä diiva.
No on. Juuri niitä jotka eivät kuole kiusallakaan pois ennen kuin kuolevat.
Sinäkin kuolet. Hetkenä minä hyvänsä. Se ei katso sinun ikääsi.
Lenita nähty tänään reippaana lenkillä Lehtisaaressa. Kova mimmi.
Ehkä lamppu palaa siksi että kämppä näyttäisi asutulta. Nythän on pimeää melkein vuorokauden ympäri, ei mikään ihme jos valot on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Murjussa? Komea rivarihan se on ja hyvällä paikalla, ihan rannalla.
Lenita oli vielä heinäkuussa Enbusken ohjelmassa, mutta en tiedä oliko suora lähetys. Sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään. Eikä kukaan ole ilmeisesti nähnytkään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Olen aina luullut, että on pitänyt itsestään hyvää huolta, joten pohjakunto olisi ollut vahva ja vankka. Mikä yhtäkkinen tapahtuma, on ykskaks voinut viedä noin pitkäaikaisesti toimintakyvyn ?
Jollei sitten sama sairaskohtaus, kuin Airallakin ?
Kun ihminen on elänyt lähelle lajityypillisen elinkaarensa päätä, se kuolee. Ja kyllä, ihan vanhuuteen kuolee, ihminen ja kaikki muutkin lajit paitsi sairaanhoitaja, jolle vanhuus ei ole kuolinsyy.
Mun sairaanhoitaja äitini kuoli kylläkin vanhuuteen 95,5 vuotiaana
https://www.seiska.fi/kotimaa/lenita-airiston-terveysmurheet-jatkuvat-t…
>> Edelleen "kadoksissa"...
Eiköhän tuo stroke unitissa makoile . Toivottavasti elpyy vielä 🤩👏👏
Siitä huolimatta ei luota sellaista mitä ei varmaksi tiedä.