Kalju + tuuhea parta. Onko maailman seksikkäin combo?
Kommentit (99)
Vierailija wrote:
Olen vain tällainen heretomies mutta en kyllä ymmärrä miksi naiset eivät pidä kalju+iso parta -komboa tosi kuumana. Eikö sellaiset miehet, varsinkin jos on vielä vähän rotevuuttakin mieluiten lihaksista mutta jos ei niin edes läskistä, ole juuri tosi seksikäs, vähän kuin sellainen moottoripyöräjengiläinen ja kova äijä. Että miksei tällainen ole sitten kuuminta hottia, en tajua :/
Koska suuri osa näistä kommenteista ei ole naisten vaan palstan kaljuuttaan surkuttelevan vakiulisijan kirjoittamia. Nyt on taas lisää (itse keksittyjä) syitä vihata naisia! :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen vain tällainen heretomies mutta en kyllä ymmärrä miksi naiset eivät pidä kalju+iso parta -komboa tosi kuumana. Eikö sellaiset miehet, varsinkin jos on vielä vähän rotevuuttakin mieluiten lihaksista mutta jos ei niin edes läskistä, ole juuri tosi seksikäs, vähän kuin sellainen moottoripyöräjengiläinen ja kova äijä. Että miksei tällainen ole sitten kuuminta hottia, en tajua :/
Onhan se. Naiset täällä haluavat vaan provosoida kommenteillaan. Tai sitten se siloposkinen feminiininen soijapoika on naisten mieleen nykyään? Yli 30v naiset kyllä tykkää miehekkäistä ja maskuliinisista miehistä
Miehekäs voi olla näyttämättä liivijengiläiseltä.
Aina, kun näen isoja partoja, minua rupeaa kuvottamaan. Väkisin tulee mieleen kysymys, mitä kaikkea juomien ja ruokien ja kuolanjäämiä ja elämää sen parran sisällä muhii.
Yksi maailman tunnistettavimmista lookeista on superpitkä pukinparta + kalju peitettynä vihreällä afrikkalaisella heimomyssyllä, joka näyttää ihan siivousmopilta.
Sehän on tietysti ZZ Topin Billy F. Gibbons.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onhan se. Naiset täällä haluavat vaan provosoida kommenteillaan. Tai sitten se siloposkinen feminiininen soijapoika on naisten mieleen nykyään? Yli 30v naiset kyllä tykkää miehekkäistä ja maskuliinisista miehistä
Miehekäs voi olla näyttämättä liivijengiläiseltä.
Mutta eihän liivijengiläinen näytä miehekkäältä vaan sirkuspelleltä.
Vierailija wrote:
Yksi maailman tunnistettavimmista lookeista on superpitkä pukinparta + kalju peitettynä vihreällä afrikkalaisella heimomyssyllä, joka näyttää ihan siivousmopilta.
Ja parta on tekoparta. Kuminauhoilla kiinni.
Vierailija wrote:
Eikös gibboni ole apina. Melkoinen nimi on tyypillä sitten.
Täällä on taas miesten haukkumiskilpailut käynnissä. Mammat tällä palstalla ihan hirveitä suustaan, en ihmettele miksi ei miehiä kiinnosta tollaset kotkat.
Parta on aito, 70- luvulta asti kasvatettu.
Gibbons on yleinen irlantilaistaustainen sukunimi.
Sille on tarjottu 1 ME jos se leikkaa parran suorassa lähetyksessä.
Paul Eliaksella on kiva parta, mutta hyvä tukka myös. Hänellä on kiva tyyli.
Gibbons soittaa tyylikkäästi kitaraa. Parta ei ole tyylikäs.
Äly ja lämmin sydän on seksikkäin kombo.
Riippuu parran pituudesta.
Semmonen pitkä ähläm-parta ei ole seksikäs.
Lyhyt on.
Kaljukin voi olla seksikäs, oma mieheni on ja on ihanin ja seksikkäin mies jonka tiedän <3
N40
Mulla kalju+parta saa kyllä sukat pyörimään jalassa. N45
Terrori5tiparta sen olla pitää! Kunnon rehuparta, ja kädessä k0nepistooli.
Ei. Siisti lyhyt parta sopii. Kalju sopii aina jos hiusraja on paennut tai hiukset ohentuneet.
Kalju on aina seksikäs ja puoleensavetävä, parta ei.
Kaljussa ei ole koskaan mitään kaunista tai komeaa. Päin vastoin. Mieluummin jo peruukki.