Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalju + tuuhea parta. Onko maailman seksikkäin combo?

Vierailija
28.10.2023 |

Taitaa olla.

N21 ja N24

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesihanteeseeni kuuluu pitkä tukka. <3 Ja parta ja viikset.

Vierailija
82/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lyhyt siisti parta, ei mikään tursake.

Eteenkin arabimiehille parrat sopii ja heidän hiuksensa näyttää aina todella hyväkuntoisilta ja hyvin hoidetuilta.

Niinpä, arabimiehet eivät kaljuunnu kuin korkeintaan vanhoilla päivillä, toisin kuin nämä suomalaiset joilta paistaa päälaki jo parikymppisenä kun eivät viitsi hoitaa hiuksiaan

Eipä taida sulla olla asiasta tietoa, ei arabien eikä suomalaisten suhteen. Onko paikassa nimeltä ulkomaat kaikki paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että minusta ei ole, sillä minua lähestyvät ainoastaan tuollaiset miehet. Heillä on kaikilla myös silmälasit. Parta on ihana, mutta olen lapsesta asti kammoksunut kaljuja ihmisiä. Parta ja pitkät hiukset miehellä on täydellistä. 

Vierailija
84/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pitkä tuuhea tukka ja siisti parta on. Eihän sille kaljuudelle oikein mitään mahda, jos niin käy niin sitä täytyy vaan sietää.

Vierailija
85/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ja paksut, tuuheat viikset seksikkäin kombo 👍

86/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän kuvottavaa. Ne karvat kuuluu sinne päähän.

87/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä on taas miesten haukkumiskilpailut käynnissä. Mammat tällä palstalla ihan hirveitä suustaan, en ihmettele miksi ei miehiä kiinnosta tollaset kotkat.

No se kalju nyt vaan on niin kuvottava. Eikä meitä miehet kiinnosta. Osataan elää onnellista itsellistä elämää.

Vierailija
88/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein tajunnut aloitusta. Siis kaksi naista/-oletettuako tässä ihastelee toistensa kaljua ja partaa??? Vai miehiä joilla on kalju+parta?

-winner-

Vierailija
89/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oikeastaan kaikki seksuaalinen kiinnostavuus miehestä hävisi kun nenäkarvat kasvaa viiksien kanssa samassa rivissä. Voihan olla jotta sellainen mies kiihottaa toista miestä maskuliinisuudellaan.

Tää on juuri se, mikä mua inhottaa.  Aina näyttää siltä kuin nenästä valuisi jotain partaa pitkin.  Hyi ja hyi vielä kerran.

Siisti kevyt huuliparta on joillakin kivan näköinen, mutta nenän alus on oltava paljas karvoista.  Ja muutenkin nämä rehuparrat on kauheita.  Ällöttävintä on ne lettiparrat, jotka puhuessa väpättää ylös alas.  Näyttää vanhan ukon vapisevalta leualta.

En käsitä miksi nuoret miehet haluaa nykyään näyttää vanhoilta kaljuilta papoilta, mutta samahan tuo minulle on.  Omalla miehelläni on ihana paksu kihara tukka.  Jos perintötekijät menee niin kuin luultavasti menee, niin ehtii hän kaljunakin vielä elää ihan riittävän ajan.  Nauttikoon silloin siitä täysin kaljuin.

Vierailija
90/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please naiset kertokaa olivatko Michael Jordan ja Kobe Bryant "en koskisi tikullakaan" ällötyksiä vai eivät? 

Vierailija
91/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju saa olla, mutta parta on täydellinen turn-off. Oksettaa pelkkä ajatus, että partainen tai viiksekäskään äijä olisi vierelläni. Hyi s.....na.

Vierailija
92/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se (seksikäs kombo), erityisesti raskaampaa musaa kuuntelevalla miehellä. Aijai, semmosen kun sais napattua itselleenkin.

Vierailija
93/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju voisi vielä mennä, mutta partaa sänkyä enempää, ei tosiaankaan, viiksetkin no-no...

Vierailija
94/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALJU ON SEKSIKÄS JOS MIES ON LIHAKSIKAS JA SUONIKAS. KAULA ON OLTAVA PAKSu JA PÄÄSSÄ OLTAVA MYÖS NIITÄ SUONIA.

Vierailija
95/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pitää olla. Pitkätkin käy. Mitään naamakarvoja ei. Ei varsinkaan mitään epäsiistiä partaa. Viikon ruokalista siinä sitten.

Vierailija
96/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sehän tarkoittaa että kaljulla miehellä on huonot geenit. Mieti haluatko että lapsesi on kalju?

Oikeasti kaljuuntumista voi hoitaa Turkissa, turkkilaisilla on myös samanlaisia geenejä kuin suomalaisilla miehillä ... jäkäjäkä

MIesryypin kaljuuntumisen geeni tulee äidin puolelta.

Harva maksaa itsensä kipeäksi sen takia että saisi kumppanikseen naisen joka ei hänestä tykkää sellaisenaan. 

Vierailija
97/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lyhyt siisti parta, ei mikään tursake.

Oikeasti kaljuuntumista voi hoitaa Turkissa, turkkilaisilla on myös samanlaisia geenejä kuin suomalaisilla miehillä ...

vai että samoja geenejä... en nyt sanoisi niinkään

Vierailija
98/99 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 40v nainen ja tässä naurattaa itseäni kun mietin elämäni aikana olleita vakavampia suhteita, joissa ihan jokaisella kumppanillani on ollut parta, kolme viidestä miehestä on olleet kaljuja (kuten nykyinenkin mieheni on, kalju ja parrakas). Eli minua kyllä tämä kalju+parta combo miellyttää.

Vierailija
99/99 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hiukset pitää olla. Pitkätkin käy. Mitään naamakarvoja ei. Ei varsinkaan mitään epäsiistiä partaa. Viikon ruokalista siinä sitten.

Minusta parraton mies näyttää vauvalta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän