Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parantuisin? Juon liikaa

Vierailija
28.10.2023 |

En jaksa paremmin selittää. Juon siis liikaa. Voin olla kyllä selvinpäin mutta liian paljon tulee sellaisia hurlumhei viikonloppuja.

Voiko tähän saada apua ilman moraalisointia vai onko tämä ihan puhdas oma valinta eli jättää vaan niiden pullojen ostamisia vähemmälle? Selvinpäinkin kyllä viihdyn ja keksin tekemistä. Kännissä vaan on niin kivaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada oikeat juomat pois ja pissi sinne pulloon tai kaada sinne jotain todella pahanmakuista ja äklöttävää. 

Tai tee vaan se päätös että olet täysraitis etkä juo mitään.

Vierailija
2/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, nousuhumalassa on seesteisen onnellista. Kokeile ensin vähentää reippaasti, eli otat nousut ja lopetat siihen, jatkat vaikka makuvesillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vähemmän! Se ei ole sen kummempaa.

Vierailija
4/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne viinat kauppaan, älä osta, kävele ohi. Sen sijaan osta vaikka mehua. Korvaa juomarefleksin hetkeksi. Totuttelet vaan olemaan selvinpäin. Toimi ainakin minulla, kun vauhdikkaan kesän jälkeen laitoin korkin kiinni.

Vierailija
5/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä on ilman kännejä perseestä, ei voi mitään...pössyä en ole kokeillut auttaisiko se

Vierailija
6/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sepä se, nousuhumalassa on seesteisen onnellista. Kokeile ensin vähentää reippaasti, eli otat nousut ja lopetat siihen, jatkat vaikka makuvesillä.

Joo vois oikeasti kokeilla ja on mulla ollutki siitä onnistuneita kokemuksia että oon vetäny viinipullon suht nopeasti ja sit vaan nautiskellu siitä humalasta. Tosin en lähteny baariin silloin. Mutta vois vaikka yrittää että ottais nopeasti jonkun 5-6 annosta ja pykäsis baariin ja sit jois vaan limua siellä. 

Vierailija
7/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä. Huolehdi ensin, että otat vain yhtenä iltana. Päätä silloinkin annosmäärä etukäteen. Esimerkiksi tuo viinipullo on hyvä raja. Älä juo ikinä väkeviä. Kun tuo sujuu, ota vain joka toinen viikonloppu ja myöhemmin kerran kuussa. Hiljalleen huomaat, että keksit muutenkin tekemistä ja osaat rentoutua ilman alkoholia.

Vierailija
8/8 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vähennä. Huolehdi ensin, että otat vain yhtenä iltana. Päätä silloinkin annosmäärä etukäteen. Esimerkiksi tuo viinipullo on hyvä raja. Älä juo ikinä väkeviä. Kun tuo sujuu, ota vain joka toinen viikonloppu ja myöhemmin kerran kuussa. Hiljalleen huomaat, että keksit muutenkin tekemistä ja osaat rentoutua ilman alkoholia.

Palailen tähän. Olen ollut pitkiäkin aikoja alkoholitta eli ongelma ei ole ollut se etten keksisi selvinpäin tekemistä. Mut sitten se taas lähtee.. ja juon monena vkloppuna peräkkäin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi