Timo pettää vaimoaan eikä aio tunnustaa tai lopettaa
Timo on ollut yhdessä rakkaan avovaimonsa kanssa noin parikymmentä vuotta. Tavallinen suhde, pitkä yhteinen taival. Seksiä oman puolison kanssa ei voita mikään. Silti kymmenen vuoden ajan Timo on pettänyt avovaimoaan, eikä loppua näy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2dd6d2c0-ed2c-4692-8dcc-324d4db00d88
Kommentit (57)
»Teille on opetettu tämä käsky: ’Älä tee aviorikosta.’ Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan.
Timo on pelkkä m i e s l u t k a jolle karma onneksi kostaa vielä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun mies voisi olla tuo Timo. Liikaa merkkejä siitä että joku toinen tai joitain toisia on, mutta ei myönnä mitään. On ollut jopa vieraan naisen kengät hänen autossa. Selitti et ne ois ollut lahja mulle vaikka tietää hyvin et oma jalankokoni on 3 nroa pienempi kuin ne oli. Ja kirppikseltä muka vaikka vihaa kirppiksiä. Uskon että kaikki miehet pettää, eikä valtaosa myönnä mitään. Hyväksyn asian vaikka onkin katkera olo.
Kaikki miehet ei petä. Sanon näin vaikka olenkin itse se toinen nainen. Kyllä on uskollisiakin miehiä ja yhtälailla löytyy naisia, jotka pettää.
Mun pitkäaikainen kaverimies oli mies, joka ei ikinä pettänyt. Sain nukkua sen luona vaikka sen isossa sängyssä, mutta jos se alkoi tapailla jotain naista, se osoitti mulle nukkumapaikan sen asunnnon toisesta päästä, ettei toinen nainen edes nuku liian lähellä.
Lukiko joku maksullisen jutun? Oliko "Timolla" joku hmm looginen syy tälle pettämiselle? Muu kuin että "no huvittaa panna välillä jotain muuta kuin vaimoa"..?
"Timolla on selitys siihen, miksi hän ei voi lopettaa." Lainaus jutusta, ja sitten muuttuu maksulliseksi. Niin mikähän tämä Timon selitys on sille ettei voi lopettaa pettämistä?
Kopsatkaa joku tuo juttu tähän. En osta plussaa Timon takia.
Hyyyyi, tavisten seksi ei kiinnosta ketään, siksikö heidän pitää ällöttää täällä muita ja änkeä väkisin seksiään julkisuuteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ymmärrän Timoa, jos pillu kotona on roskaa, kävisin minäkin vieraissa.
Vain säälittävä luuseri on sellaisen naisen kanssa jonka "pillu on roskaa." Eron voi ottaa, ei tarvitse roikkua ja pettää jos kokee vaimonsa vastenmieliseksi. Vai pelkäätkö ettet pärjääkään yksin sinkkuna kun ei ole enää puolisoa passaamassa? Miehet on niin heikkoja, naiset pärjää yksin miehiä paremmin...
Älä nyt taas miehiä sorra yleistäen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ymmärrän Timoa, jos pillu kotona on roskaa, kävisin minäkin vieraissa.
Vain säälittävä luuseri on sellaisen naisen kanssa jonka "pillu on roskaa." Eron voi ottaa, ei tarvitse roikkua ja pettää jos kokee vaimonsa vastenmieliseksi. Vai pelkäätkö ettet pärjääkään yksin sinkkuna kun ei ole enää puolisoa passaamassa? Miehet on niin heikkoja, naiset pärjää yksin miehiä paremmin...
Älä nyt taas miehiä sorra yleistäen.
No onhan se säälittävää että mies vihaa vaimonsa pillua mutta ei silti uskalla erota :D
Luuserit pettävät, tosimies ottaa eron ennenkuin sortuu pettämään
Vierailija wrote:
Mä en usko, että mitään "Timoa" on edes olemassa. Joku toimittelija istuu takahuoneessa vääntämässä jonkun seksi- tai ihmissuhde-tarinan joka päivälle Plus-osioon.
Tai toimittaja kirjoittaa itsestään.
Timon kaltaiset miehet ovat pelkkiä käveleviä dildoja, yök
Jos Timo olisi nainen niin ketju olisi täynnä huo rit te lua (kuten esim y l i l a u d a l l a) mutta kun pettäjä on mies niin eipä toiset miehet tuomitse pettäjiä. Kannattiko ottaa miehen sukunimi? Miehet eivät ota naisten sukunimiä eivätkä arvosta naisia
Tyhmät akat, miksi olette miesten kanssa? Miehet ei teitä rakasta eivätkä arvosta, ovat kanssanne seksin takia ja koska haluavat ilmaisen piian kodinhoitajaksi
Älä nyt taas jaksa, sukunimihullu...Lopeta jo tuo iänikuinen jankkaus ja mene hoitoon
Ai katos! Ruuvimies!!