Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla diagnosoimaton nepsy

Vierailija
28.10.2023 |

En vain tiedä mikä minulla on.... lapsena kielenkehityksen erityisvaikeus ja tunnen itseni melko tyhmäksi tai ainakin hidasälyisenä. Matematiikassa aina ongelmia, ymmärrän kyllä peruslaskut mutta muuten vähänkin vaikeammat kestää kauan. Itsetuntoni on ollut pohjalukemissa koulukiusaamisen takia, olen melko usein tuntenut kuinka minut jätetään syrjään tai jotenkin muuten ei huolittu porukkaan mukaan. En usko että olen adhd koska osaan keskittyä hyvin asioihin mutta toki niitä keskittymisongelmiakin on riippuen mikä minua kiinnostaa. Taiteellisesti olen lahjakas ja on hyvä valokuvamuisti. 

En tunne olevani autisti koska havaitsen muiden tunnetilat hyvin selvästi ja tunnustelen tilanteita jopa yliherkästi, en vietä aikaa ihmisten kanssa jotka eivät pidä minusta. En tiedä vain edelleenkään kuka olen ja onko minusta mihinkään. En sovellu ihan mihin tahansa työhönkään erityispiirteitteni takia. Onko täällä ketään jolla on jotain 'erityistä' ja silti elettävä normaalia elämää. Mitä työtä teette ja miten selviätte elämästä? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nepsyltä kuulosta. Joillakin on vaan matala äo tai jopa älyllinen kehitysvamma joista kumpikaan ei ole nepsyongelma. Sinä kuulostat lähinnä siltä että sulla on huono itsetunto ja lahjakkuus jossain muualla kuin matemaattisissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi