Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tuntuu syövän yhtäkkiä kauheesti... Kasvupyrähdyskö???

30.12.2006 |

Olen antanut siis vauvalle (nyt juuri 5kk) kahta kiinteää ateriaa päivässä, lounaalla kasvista päivällä hedelmää. maisteltiin tuossa parilla ruualla puuroakin. nyt neiti tuntuu jäävän nälkäiseksi (suuttuu kun lopetellaan). annan päälle aina maitoa, mutta saan välillä " rähinän päälle" .

Yöt on tosi levottomia (viime yönä heräsi 7 kertaa pyörimään sängyssä ja päristelemään tutin kanssa). vauva ei yöllä kyllä itke tms joten maitoa olen antanut vain kerran. pitäiskö mun jo siirtyä 3 kiinteseen päivässä??? vai onko turhaa ylensyöttämistä??? kiinteät meillä aloitettiin 3,5 kk iässä. Olisko joku kasvupyrähdys menossa vai mikä...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi jää nälkäiseksi ,eli ei saa tarpeeksi..Minulla on 5kk ikäinen vauva ja annan aamulla maissivellin pullosta lämmitän vähän,sit kohta juo maitoa ja nukahtaa.SIT kun herää annan peruna ruuan joka koostuu oikeasta perunasta jonka keitän ja muussaan haarukalla ja sekaan panen 12tl kaupan lihasosetta tai kana ym sekoitan ja notkistan korvikemaidolla maistan et lämmintä mut ei kuumaa,ja kyl kelpaa syö 1 keskikok.perunan,vähä jää kyl siit.Iltapväl hedelmäsose ja illal velli taas ja joka välis maitoo ja ruuan jälkeen annan ni paljoko juo ni maitoo

Vierailija
2/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORJAUS SIIS 2TL JA JÄI SANOMATA ET MEIDÄN VAUVA NUKKUU ILTA 22-AAMU 8 HERÄÄMÄTÄ JA SYÖMÄTÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON ILTOJA ET SYÖ VELLIN LISÄKSI VIEL HEDELMÄSOSETTA JA MAITOO,RIIPPUU VÄHÄN.ANNAN AINA LAPSEN TARPEEN MUKAAN...KYL SEN LAPSESTA HUOMAA JOS SIL NÄLKÄ

Vierailija
4/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä sinä tuolla mahtavalla kokemuksella äitiydestä ja lastenhoidosta markkinoit viisikuiselle lapselle maissivelliä ja kiinteitä ihan lihoja myöten?

Eikös kunnon äiti täysimetäkään siihen kuuteen kuukauteen vai mitä?

Vai pitäisikö sinulta kysyä, miksi olet hankkinut noin monta lasta, joita et pysty imettämään? Ja käyttää purkkiruokia? Eikös kunnon kotiäiti tee itse soseet ja noin monen lapsen kokemuksella sen pitäisi käydä ihan käden käänteessä!

Kyllähän sen lapsesta sitten huomaa vai mitä?

Tällaisia vastauksiahan sinäkin tänne kirjoittelet, joten hyvää uutta vuotta myös takaisin päin sinulle.