Treffit minun kotonani, mitä muutoksia tarvitaan asunnossa? Naiset, auttakaa!
Nämä asiat ovat tiedossa:
Vähintään 160cm leveä sänky
Vaalea ja valoisa sisustus jossa kaikki mätsää
Ei mitään vanhoja huonekaluja
Kirjahylly jossa life improvement-henkisiä kirjoja ja matkailukirjoja
Perustietokone, ei pelilaitteita, pelituoli vaihdettu design-tuoliin
Kylpyhuoneessa:
Naiselle oma pyyhe, kasvopyyhe ja käsipyyhe. Kaikki pehmeitä merkkituotteita ja juuri pestyjä
Extrapehmeää wc-paperia ja käsipyyhkeitä
Käsisaippuaa ja kasvosaippuaa
Näkyvillä ei ole mitään hygieniatuotteita kuten saippuapalaa mihin joku muu on koskenut
Keittiössä:
Jääkaapissa monipuolisesti ruoka-aineita
Kaappiin ostettu iso valikoima herkkuja
Löytyy hyvää valkoviiniä, punaviiniä ja siideriä
Ei junttumaisia juomia kuten olutta, viinaa tai viskiä
Käsipainot on piilotettu, jottei nainen ajattelisi että lihakset on hankittu treenaamalla eikä luonnostaan
Kaikki pinnat on kiillotettu ja pölyt siivottu tuolin jalkojen alusia myöten
Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon?
Kommentit (76)
Anaalikuulat yöpöydällä herättää mielikuvituksen laukkaamaan ja saa sydämen sykkimään.
Vierailija wrote:
Hämmentävä lista.
Ajattelitko
a) että tuolla tavalla jotenkin fiksoitunut nainen olisi sitä, mitä haluat?
b) elää tuolla tavoin loppuelämäsi, huvitti tai ei?
c) saada naisen koukkuun ja muuttaa myöhemmin kaiken toisenlaiseksi?
d) vetäistä kaapista jossain vaiheessa jonkin toisista persoonistasi?
Kilttimiehet haluavat tehdä naiseen vaikutuksen järjestämällä sellaiset puitteet mistä he arvelevat naisen pitävän.
Minä kun toin treffeiltä kotiini nykyisen naisoletetun niin ei siinä ehditty ihmettelemään sisustusta ennen kuin seuraava aamu valkeni. Sitä ennen oli syöty yöpala, sitten oltiin silleen, aamukahvit ja aamusauna ja taas oltiin silleen ja vasta sitten "ihasteltiin" verhojen värejä yms. kodin sisustamista. Ja tästä aloituksesta on jo kulunut 14 vuotta ja edelleen ollaan nyt joskus silleen...😅.
Vierailija wrote:
Liian läpinäkyvää.
Pitäisin tuosta kaiken sellaisen mikä ei tee asunnosta sen oloista, että siellä asuu nainen.
Nainen haluaa olla se joka suunnittelee sisustuksen (stereotyyppisen naistyyliseksi). Nainen haluaa miettiä, että tämä on kehityskelpoista jos muutan sitä ja tätä.
121212
No ei kiinnosta mikään sisustaminen, ja olen nainen. Ap, miksi ei pelikoneita?
Hauska ketju. Alkuperäiseen ongelmaan naisena vastaisin, että alkaisin epäilemään asunnossa asuvan jo nainen. Liian kliininen miehen asunnoksi.
Vierailija wrote:
Sielutonta, jos ei ole mitään vanhoja huonekaluja ja kirjatkin on jotain perijenkkiläistä self-helpiä eikä edes mitään oikeaa kirjallisuutta.
Minutkin tuo kirjahylly saisi ajattelemaan ettei olla yhtään samalla aaltopituudella.
Olen tänään menossa ensimmäistä kertaa miehen kotiin. Pitääkin käydä laskemassa montako pyyhettä siellä kylpyhuoneessa on. Hän osasi etukäteen kysyä mitä haluan syödä ja juoda niin keittiönkaappeja ei tarvitse mennä tutkimaan.
Ap toki pilailee, mutta on tuossa pointtia. Naiset ovat aivan helövetisti miehiä tarkempia tuon tyyppisistä asioista.
Ja vaikka naiset eivät asiaa myönnä tai edes tiedosta, niin asunnon taso vaikuttaa todella paljon siihen syttyykö nainen miehestä vai ei. Epäsuorasti naiset myöntävät asian omissa treffikuvauksissaan, joissa kerrotaan miljööstä jopa enemmän kuin itse miehestä.
Vierailija wrote:
Ap toki pilailee, mutta on tuossa pointtia. Naiset ovat aivan helövetisti miehiä tarkempia tuon tyyppisistä asioista.
Ja vaikka naiset eivät asiaa myönnä tai edes tiedosta, niin asunnon taso vaikuttaa todella paljon siihen syttyykö nainen miehestä vai ei. Epäsuorasti naiset myöntävät asian omissa treffikuvauksissaan, joissa kerrotaan miljööstä jopa enemmän kuin itse miehestä.
Tuo on muuten totta. Miehet kuvaavat aika lailla 100% sitä naista. Naiset taas sitä millainen paikka oli.
Mutta noinhan se menee kaikessa. Liittyy naisen vaistoihin (miehen vaikutusvalta ja resurssit -> hienompi kotipesä tai treffipaikka).
Vierailija wrote:
Hauska ketju. Alkuperäiseen ongelmaan naisena vastaisin, että alkaisin epäilemään asunnossa asuvan jo nainen. Liian kliininen miehen asunnoksi.
Minulle kerran nainen sanoi kotifreffeillä, että minun pitäisi ostaa Ikeasta uusia huonekaluja, jotta huonekalut sopisivat paremmin yhteen. Kukaan muu nainen ei ole välittänyt sisustuksestani.
Kyllä minun treffipaikassani oli pehmeät penkit ja tunnelma valaistus. Kaikki oli kuin elokuvasta.. Ja taisi siellä olla joku mieskin..
Minulle tulisi tuosta kämpästä ajatus, ettet oikeasti asu siellä vaan se on jonkun tutun asunto tai airbnb.
Ota verhot pois ja laita tilalle jesarilla karmiin teipattuja jätesäkkejä tai froteepyyhkeitä. Be a man.
Vierailija wrote:
"Kapea sänky kertoisi heti, että täällä asuu ikisinkkumies jonka luona ei juuri ole naisseuralaisia käynyt. Jos ei ole muillekaan kelvannut, pakko olla jotain vikaa - eikö se näin mennyt?
Sisustus ei varmasti miellyttäisi, puhumattakaan "asketismista".
Asunto on ihan perussiisti kyllä, ja totta kai treffeille ostaisin syötävää. En välttämättä kymmentä erilaista herkkulautasta kylläkään. Jääkaapissa on tällä hetkellä vain perustarvikkeita.
Sijainti on ainoa asia, joka saattaisi miellyttää. Näkymät parvekkeelta ovat hienot, ja keskustaan pääsee kaupungin bussilla."
Kapea sänky itseäni ihmetyttäisi siinä tapauksessa, että kyseessä olisi joku tyyliin "lapsuudesta peritty" sänky. Ehkä myös jos kyseiseen tilaan mahtuisi ongelmitta vähän leveämpikin. Mutta ei se mua saisi kirkuen karkuun juoksemaan. Voihan olla, että mies nyt vaan on vähän askeettisempaa tyyppiä. Tietyllä tavalla olen itsekin. Tosin m
Kun muutin nuorena omaan asuntoon, sänkyni oli 80cm leveä, mutta naisia oli yötä melkein joka viikonloppu.
Hämmentävä lista.
Ajattelitko
a) että tuolla tavalla jotenkin fiksoitunut nainen olisi sitä, mitä haluat?
b) elää tuolla tavoin loppuelämäsi, huvitti tai ei?
c) saada naisen koukkuun ja muuttaa myöhemmin kaiken toisenlaiseksi?
d) vetäistä kaapista jossain vaiheessa jonkin toisista persoonistasi?