Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulisi huomioida jos on ollut pitkä tauko seksissä?

Vierailija
27.10.2023 |

Olen nainen ja viime kerrasta alkaa olla vuosia. Nyt eräs mies haluaisi nähdä ja itseänikin kiinnostaa.... mutta mutta... pelkään että saan virtsateiden tulehduksen koska olen suunnilleen ummessa. Paikat voi olla jo aika joustamattomat. Olen toki masturboinut mutta aika vähän. Pelottaa kovasti!

Auttaisiko jotkut karpalokapselit ennaltaehkäisevästi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti availet paikkoja sormin ja pienellä dildolla liukasteiden kanssa. Opeta pimppiä vähän tulevaan liikkeeseen 

Vierailija
2/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tölkkiä karpalolonkeroa ja kesäkurpitsaa 20 senttiä. Kyllä niillä rentoutuu ja aukeaa paikat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Jos et ole vaihdevuosissa niin ihan hyvin ja normaalisti se pillu tulee toimimaan. Runkata tietysti kannattaa muutenkin usein.

Vierailija
4/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo kyllä ikinä tullut tauoista mitään pissatulehduksia

Vierailija
5/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? 

Vierailija
6/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle ei oo kyllä ikinä tullut tauoista mitään pissatulehduksia

Lucky you. Mulle on tullut vaikka käyn pissalla heti after. En tiedä miksi mulle käy näin. On kyllä vaihdevuodet. 

Vierailija
7/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 v ja mies on nuori... 

Vierailija
8/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vv ikäinen eli pelko voi olla aiheesta 

Vierailija
9/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kolme tölkkiä karpalolonkeroa ja kesäkurpitsaa 20 senttiä. Kyllä niillä rentoutuu ja aukeaa paikat. 

Kolme 0.5 vai 0.33 l. 

Vierailija
10/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään liukkaria mukaan, ja sanot selvästi mitä tahdot, mistä nautit. Mies kyllä aina tietää mitä haluaa, eli panna.

Vierailija
11/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Tykkään olla päällä eli voiko tuo asento provosoida pissatulehduksia? 

Vierailija
12/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut pitkä tauko niin ei kannata aloittaa seksihommia enää ollenkaan.

Vierailija
13/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei mitään liukkaria mukaan, ja sanot selvästi mitä tahdot, mistä nautit. Mies kyllä aina tietää mitä haluaa, eli panna.

No totta Mooses liukkaria sehän on just hyvä jos pelottaa. Ja muutenkin. 

Vierailija
14/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tarkoitin tietysti ettö LIUKKARIA mukaan ehdottomasti, tuossahan olikin selvä virhe, kai sen huomasitte!

Vierailija
15/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopaussi kuivattaa limakalvoa myös virtsaputkessa. Se saattaa myös lyhentyä, jolloin bakteerit pääsevät helpommin vaikuttamaan.

Mene ap gynekologille ja kerro vaivasi. Olen lukenut lääkityksestä, jolla se  voidaan ehkäistä (antibiootit). Toisaalta, käytätkö korvaushoitoa?

Vierailija
16/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kolme 0.5 vai 0.33 l. 

Tölkit 0.33 ja kesäkurpitsa 0.5l

Vierailija
17/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paikat umpeudu kylläkään. Mutta karpalopillerit ja karpalomehua kandee ottaa ja ehdottomasti liukkaria.

Vierailija
18/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivaus,pillerit tai kierukka. Noilla pääsee huipulle

Vierailija
19/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samassa tilanteessa oleva! Jännittää ja vähän pelottaa, toimiiko paikat enää piiiitkän tauon jälkeen, onko kivuliasta jne. Pissatulehdukset itsellänikin olleet riesana, mutta enemmän mietin itse aktia - tulehdusta surraan sitten jälkikäteen… :/

Vierailija
20/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä samassa tilanteessa oleva! Jännittää ja vähän pelottaa, toimiiko paikat enää piiiitkän tauon jälkeen, onko kivuliasta jne. Pissatulehdukset itsellänikin olleet riesana, mutta enemmän mietin itse aktia - tulehdusta surraan sitten jälkikäteen… :/

Eihän seksi ole pelkkää yhdyntää, ei varsinkaan jos se sattuu vähänkään. Eihän sen kuulu sattua vaan tuntua hyvälle.

Ja tosiaan, naiselle varsinkin muukin voi tuottaa sen ison Oon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi