Mitä tulisi huomioida jos on ollut pitkä tauko seksissä?
Olen nainen ja viime kerrasta alkaa olla vuosia. Nyt eräs mies haluaisi nähdä ja itseänikin kiinnostaa.... mutta mutta... pelkään että saan virtsateiden tulehduksen koska olen suunnilleen ummessa. Paikat voi olla jo aika joustamattomat. Olen toki masturboinut mutta aika vähän. Pelottaa kovasti!
Auttaisiko jotkut karpalokapselit ennaltaehkäisevästi?
Kommentit (24)
Vierailija wrote:
Täällä samassa tilanteessa oleva! Jännittää ja vähän pelottaa, toimiiko paikat enää piiiitkän tauon jälkeen, onko kivuliasta jne. Pissatulehdukset itsellänikin olleet riesana, mutta enemmän mietin itse aktia - tulehdusta surraan sitten jälkikäteen… :/
Juu tämä jännittää tietysti myös. Se on aika erikoista koska nuorempana olin varsin rohkea ja jopa dominoiva osapuoli, nykyään en edes muista miten ollaan. Ja koska mies on paljon nuorempi, luulen että minun olisi hyvä taas johtaa tilannetta. Saas nähdä mitä tästää tulee. Niitä karpalolonkeroita täytynee pari juoda ja sitten vaan katsoa.... mutta jos mies on vähänkin torvelo niin en mene loppuun asti. Kyllä sen hyväillessä jo yleensä aistii kiihottuuko vai ei, tuntuuko hyvältä vai ei. ap
Ei kannata enää aloittaa!! Mutta jos on pakko, niin ei kannata rassata väärää aukkoa!! Muistelee vähän mitä ulotettava sopii mihinkin reikään laittaa!! Esim sormella kaivetaan nenää tai korvaa, mutta ei lirputella sitä minnekään muualle! Hiljaa hyvä tulee, eli ei kannata heti hihkua eikä huudahdella, niin että kaikki naapurit tietää, kun muna luiskahtaa liian alas, vaikka se hyvältä tuntuisikin, mikä muuten todellisuudessa on harhaa, jos se olisi totta, niin nainenhan saisi aina paskalla käydessään orgasmin! Vielä kerran: varovasti alkuun, ettei se sormi luiskahda vaan silmään!
Vierailija wrote:
Ei kannata enää aloittaa!! Mutta jos on pakko, niin ei kannata rassata väärää aukkoa!! Muistelee vähän mitä ulotettava sopii mihinkin reikään laittaa!! Esim sormella kaivetaan nenää tai korvaa, mutta ei lirputella sitä minnekään muualle! Hiljaa hyvä tulee, eli ei kannata heti hihkua eikä huudahdella, niin että kaikki naapurit tietää, kun muna luiskahtaa liian alas, vaikka se hyvältä tuntuisikin, mikä muuten todellisuudessa on harhaa, jos se olisi totta, niin nainenhan saisi aina paskalla käydessään orgasmin! Vielä kerran: varovasti alkuun, ettei se sormi luiskahda vaan silmään!
Aina kannattaa aloittaa, viisikymppinen ehtii nauttia vielä vuosikymmeniä. Mutta joo olet oikeassa peräaukosta nuo bakut helposti siirtyvät emättimeen, mistä voi tulla virtsis.
Kyllä minä haluaisin aivan tavallista nautinnollista ja mahdollisimman pitkäkestoista perusyhdyntää.