Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän kuin vanhus

Vierailija
27.10.2023 |

Tai vanhuksetkin ovat aktiivisempia.

Tällä viikolla esimerkiksi päiväni ovat koostuneet kävelemällä kaupassa käymisestä, ruoanlaitosta ja nojatuolissa istuessa lintujen katselemisesta ja käsitöitä tehden tai lukien. Motivaatiota muuhun ei ole.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen 41. 

Ap

Vanhushan jo oletkin.

Vierailija
22/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin määki ja ihanaa on! Joka toinen päivä lähikaupassa ja joka toinen päivä postilaatikolla. Nettiä, iltatoimeks telsua ja se on siinä, nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin Saulimaista Oijoi -lausahdusta ensin ironisesti. Jossain välissä unohdin epäironian ja nyt se on pysyvästi sana- tai sadatteluvarastossani :(

Vierailija
24/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mä ähisen ja puhisen jatkuvasti. Puhun vielä itsekseni tai oikeestaan puhun koiralle mutta ei se tollo vastaa, katsoo vaan korvat höröllään päättään keikistellen. Elämä on mukavaa.

Vierailija
25/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuitenkin nuorena seksiä niiden hauskojen ja komeiden jä nnäpoikien kanssa 😳

Vierailija
26/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oliko kuitenkin nuorena seksiä niiden hauskojen ja komeiden jä nnäpoikien kanssa 😳

Samoin kuin sulla sun äidin kanssa kun annoit poikuutesi äiskällesi saunassa. Sen jälkeen äidin pukamainen persereikä on ollutkin lempparisi ja karvavittun upotat itkettyneet kasvosi, saatanan ihmispaska.

Vierailija
27/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse käytin Saulimaista Oijoi -lausahdusta ensin ironisesti. Jossain välissä unohdin epäironian ja nyt se on pysyvästi sana- tai sadatteluvarastossani :(

Mulla vastaava, nykyään vakio, on Juu, juu 😂

Vierailija
28/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juu oli kyllä ja niitä muistellen=D Onneksi tuli tuli elettyä!!

Vierailija
29/30 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt lukioiästä asti kuten vanhukset. Ei aikoinaan edes baarit kiinnostaneet. Olen kans nelikymppinen nyt. 

Vierailija
30/30 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän