Elän kuin vanhus
Tai vanhuksetkin ovat aktiivisempia.
Tällä viikolla esimerkiksi päiväni ovat koostuneet kävelemällä kaupassa käymisestä, ruoanlaitosta ja nojatuolissa istuessa lintujen katselemisesta ja käsitöitä tehden tai lukien. Motivaatiota muuhun ei ole.
Kommentit (30)
Vierailija wrote:
Hyvältä tuo kuulostaa! Aiotko katsoa tänään Halloween leffan, suosittelen!
En taida jaksaa. Makaan viltin alla nyt.
Ihan kuin minä. Tällä viikolla kävin sentään kahvilassa yhden ystävän kanssa. Siivota en jaksanut, pyykkiä sentään pesin ja luin kirjan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihana vastaus 😂😂😂
Minä vielä enemmän. En ole käynyt kaupassa enkä tehnyt käsitöitäkään tällä viikolla.
Olen varmaan sinun mielestä vanhus.Kun vanhin lapseni on 51v. Mitä tänään tehnyt? Hyvin nukutun yö jälkeen heränyt aamu virkkuna kello 5.Aamua.aamu toimet, Itselleni kaupaan jo kello 7 jälkeen.Useamman päivän ostokset hain.Kotia imurointia, pyykäystä ymm.Ilmaisen jumppaan keskipäivän aikaan. Sieltä suraan lähi-sukulaselle,hoitaa hänen 1 asia ja kaupaan hänelle.Hän on yli 80v.pitkälle.Hänen luokseen kauppalta.Hänen kansaanLepoisaa jutustelua ja iltaan oma kotiini.Tv 4. Menen tuijotaa kello 20. Mainos katkolla ilta suihkuun. Vaihdan tv kanavaa: tv 11 kello 21. Kun ohjelma loppuu kello 22. Sanon itselleni hyvää yötä ja menen nukkumaan .Todeten oli hyvä päivä.Ei valittamista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ähisetkö, kun nouset ylös?
Aika samanlaista kuin minulla, tuon lisäksi kyllä siivosin vähän, pesen pyykkiä ja leivoin muffinsseja. Sanaristikoitakin ratkotaan mieheni kanssa yhdessä, tässä välillä naurettu että vanhuksiahan me jo ollaan, 47v ja 57v.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
😅 Minä ähisen ja sanon joka sopivassa välissä uhhuhhuh.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihanaa, että edes joku ymmärsi kysymykseni huumoriksi. 😄
Vierailija wrote:
Vauvapalstailet kuitenkin
Ei vaadi aktiivisuutta. Onnistuu peiton altakin.
Minäkin ähisen ja puhun itsekseni. Nukun päiväunet. Kävelen hautausmaalla. Kirjoitan kirjaa. Suomennan kirjaa. Tänään piti imuroida mutta oli niin pilvinen ja hämärä päivä ettei pöly näkynyt. Olen tuore eläkeläinen.
Eihän kaikki nuoret edes kuuntele minkäänlaista Rock-musiikkia.
Mun lähipiirin vanhukset elää aktiivisempaa elämää kuin minä viisikymppisenä (eläkkeellä kyllä). Mutta mitäs teet, kun voimat ei riitä mihinkään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama täällä. Varsinkin kun pyöräilen ja on pieninkin ylämäki, niin uhhuttelen oikein kunnolla.
Sama mulla +60v talvella jolloinka vain lumitöitä jonkin verran mutta täytyy tunnustaa etten oikein muuta enää kaipaakkaan ainakaan tällä hetkellä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama täällä. Varsinkin kun pyöräilen ja on pieninkin ylämäki, niin uhhuttelen oikein kunnolla.
Minä kuuntelin taas tänään, kun mies tyhjäsi tiskikonetta ja pisti astioita alakaappiin. Kuulin sen ähinän kahden huoneen päähän! Ikää hänellä on kuitenkin vasta 45. 😄