Escada hajuveden paras tuoksu kautta aikojen?
Kommentit (37)
Santorini Sunrise tällä hetkellä. Onhan niitä ollut pari muutakin, mutta nimiä en jaksa muistaa. Turquoise Summer ehkä yksi. Escadan kesätuoksut on oikeastaan ainoita, mistä olen saanut moneltakin positiivista palautetta.
Feeling free, vaaleansininen pilvenmallinen pullo.
Nämähän kaikki haisee samalle esanssille. En ikinä osta. Teinien juttuja. T. Classy lady
Tropical punch kahdenkymmenen vuoden takaa.
Cherry in the air. Aivan taivaallinen tuoksu
Ne ruusuiset pinkit neliskanttiset. Aika makeita mutta tykkään. Moni E:n sesonkituoksu hedelmäpohjainen.
Vierailija kirjoitti:
Marine Groove
Höh, piti vielä kirjoittaa että odotan mielenkiinnolla kesän 2024 tuoksua, joka on kyllä jo saatavissa. Tuoksunuotit näyttävät hyvin erilaisilta, mitä Escadan kesätuoksuissa olen tottunut näkemään. Brisa Cubana, limeä ja minttua etc.
Siis onko 3 eri tuoksua keväälle 2024?
Tuo Brisa Cubana, sitten on Nectar de Costa Rica ja uusinta Chiffon Sorbet - tuoksusta vuodelta -93. Tietääkö joku?
Margaretha Ley ehdottomasti, harmi ettei ole enään ostettavissa. Jäänyt pimentoon, miksi tuosu lopetettiin.
Taj Sunset ja Cherry in the air, molemmat yhtä hyviä (myös uudempi versio tuosta kirsikasta, joku Tokio-jotain).
Ne tuoksuu kaikki ihan samalle ja ovat aivan liian äklömakeita.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko 3 eri tuoksua keväälle 2024?
Tuo Brisa Cubana, sitten on Nectar de Costa Rica ja uusinta Chiffon Sorbet - tuoksusta vuodelta -93. Tietääkö joku?
Tavaratalossa näin vain kahta; Brisa Cubanaa ja Chiffon Sorbet'a. En tykkää kummastakaan :( Joskus on tällaisia kesiä. Ja minä kun ehdin jo innostua että oikein kaksi tuoksua.
Hollisterin jotkut body mistyt vetää vertojaan escadan kesätuoksuille ja hintakin paljon edullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Hollisterin jotkut body mistyt vetää vertojaan escadan kesätuoksuille ja hintakin paljon edullisempi.
Escadan tuoksut ei ole kalliita.
Eli tää ketju olikin vain halpistuoksuille